... Mindenesetre a Toyota tekintélye most nagyot esett a szememben ...
De miért is, ezért a hibáért?
Van egy alkatrész, ami bizonyos terhelés és egyéb körülmények egybeesése esetén okozhat problémát. Ez valószínűleg, de nem bizonyíthatóan, Amerikában kb.100 esetben fordult elő (hány millió autóból?), Európában balesetet nem okozott (hány millió autó?). Hatalmas hiba, nem is tudom, ki vesz ezek után Toyotát (meg Citroent, meg Peugeot-t, meg Fordot, mert ezekbe is került az alkatrészből) És persze Mercit se, Audit se és Honda-t se, csak hogy pár ismertebb visszahívást említsek. Járjunk egyszerű Trabanttal, ott ilyen nem fordul elő.
Amíg egy gyártó így reagál egy hibára, addig éppen nincs mit aggódni a minőség miatt. A beszállító megkapja majd a magáét, változtatnak a minőség-ellenőrzésen és és megy tovább minden.
Az meg hogy régen jó autókat csináltak, ma meg hulladék mind, kevésbé tartósak, nem hiszem. De ezt nemrég eléggé kitárgyalták itt páran, én nem hiszem, hogy így van.