Én visszanéztem 2+évre visszamenően minden hszt aztán korábban is kb mindent keresövel. Az 1.0as 88.000kmes Yarisomban a problémám az "5-6h állás után kerreg inditásnál ~2+másodpercig" egyértelműen nem egyedi pl kammler küzd vele 2éve, ha jól értem egyszer emiatt már komplett vezérlést is cserélt "Cserélték a láncot, láncfeszítőt, láncvezetőt" de 10.000km után a hiba újra jelentkezett. A problémám és az övé is, hogy nincs megoldás a problémánkra. Hiába olvastam vissza, vagy vittem el Toyota márkakereskedésbe, ahol ráadásul 5-6h várás után csak legyintenek, hogy á én vagyok a hülye a kocsi megy ez nem lényeg.....
Szóval nem a lustaság a probléma, sött én és kammler se a pénzt sajnáljuk.... egyszerűen nem tudjuk, hogy kéne a hibát elhárítani, olvasok és vinném én szervízbe is csak csinálják meg... ja és tartósan, úgy, hogy 10.000km után ne kelljen újra vezérlést cserélni emiatt az nem normális.
Xanyinak írtam egy privit mindha ő tudna erről vmit, ezt írta 2008.09.15.én: "A lánc csak és kizárólag hidegindításkor az első alkalommal csörög, amíg nincs olajnyomás a feszítőjénél."
Az egy tuti, hogy vhonnan késik az olaj.
Kedves Fade!
Ha visszaolvastál, akkor láthatod, hogy mi se vagyunk mágusok, hogy 1 csapásra megoldjuk a problémádat. Nagyon sajnáljuk, hogy ez van, de mi laikusok már nem tudunk ezek szerint segíteni, mert ha az elmúlt 2 év tudása nem megfejtés a problémádra, akkor más irányban kell keresgélni.
Én csak annyit jegyeztem meg, lehet, hogy kicsit rossz hangsúlyban, hogy sokan nem olvasnak vissza, és 3 havonta előjön ez a téma, de semmi megoldás nem jön elő. Ergó sztem felesleges 3 havonta beírni, hogy léci segíccsetek, mert kerreg.
A megoldást sztem Xanyi segítségével, vagy 1 olyan szerelő segítségével tudnád, tudnátok megoldani, aki ért a Toyotákhoz, és nem akar lehúzni. Lehet, hogy nem a láncnál van a probléma, hanem mélyebben gyökerezik a dolog, csak ott csúcsosodik ki
Aztán megint mondok valamit, és kövezzetek meg. Lehet, hogy ez természetes jelenség? Esett már szét valakinek a Yarisa ennek a problémának köszönhetően? Lehet, hogy olyan problémára keresünk megoldást, ami nem is létezik, csak kitaláljuk? Lehet, hogy konstrukciónál fogva van ez a hang, de ettől még 500ezret elmegy a motor?
Mondok egy egyszerű példát. A dízel kerreg. Minden dízel motor másként, 1ik hangosabb, másik halkabb. Hidegen és melegen is másként. Mégsem megyünk egyből a szervizbe, hogy rossz a motor.