Szűrőből mind a három féle olyan volt amiben benne van a megkerülőszelep is meg a visszacsapó szelep is. Ráadásul olyan szűrő került vissza, ami akkor is volt rajt, amikor még jó volt.
Most nem igazán értem, honnan máshonnan folyhat vissza az olaj, ahogy a rajzot néztem. Olajszivattyú is jó kell legyen, olajnyomás gond sose volt. Hihetetlen, varázslatos. Nem azzal van nekem gondom, hogy a motor mit csinál, ott mindíg van olaj, terhelés nélkül indul el, nem gond. De nehogy már egy szervízbe azt mondják, hogy nem gond. De gond, annak a láncnak nem szabad kerepelni indítás után. Az nem kereplő. Ahhoz drága volt kicseréltetni, hogy kerepeljen.
Azt írtam, ha nézed, hogy azért kellett láncot cserélni, mert a láncfeszítő romlott el. Mivel menni kellett nem lett időben megcsináltatva, ezért megnyúlt a lánc is. Azért cserélték ki. A vezérlésen nem kell karbantartani semmit, a lánc élettartama megegyezik a motor élettartamával. Ahogy azt olvastam róla.
Nos, nálam ugyanez a helyzet, talán annyi a difi, hogy mégkevesb ideig hallom a motorból a hangot tényleg max 1.5sec.
Ami a difi, hogy nálam nem volt se lánc, se láncfeszítő cserélve, minden original. A Yarisom 2003novemberi és ~88.000km van benne.
Szervíz szerint ne foglalkozzak vele mert "csoda", hogy feltünt nekem userek 99% észre se venné.... OKÉ de engem is idegesít.
Annyit tudok még hozzátenni, hogy vittem a márkaszervízbe legutobb saját olajat hátha az a hibás, de a hozot legdrágább prémium olajjal is uaz a helyzet. (Castrol EDGE 5W40)
és ami még difi, hogy 3-4ht is állhat a kocsi utána is simán indul 12h kell, hogy újra produkálja a jelenséget. (Szép is volt megmutatni a márkaszervízben a dolgot....)
Ha esetleg megtalálod a megoldást a problémára kérlek írd meg.