Sziasztok!
Két és fél éve nem írtam, ez is tükrözi milyen jó kis kocsi ez.
Viszont most van vele egy kis gond. A problémám hasonló az előttem szólóéhoz.
A kocsi (Dudu 1.0) a kettest és a hármast nagyon nehezen veszi. A kettest főleg visszakapcsolásnál nem hajlandó elfogadni. Váltó mozgatása, kuplung föl-le és berak...csak így megy.
Beszéltem a veszprémi szervízzel és szerintük egy váltóolaj csere esedékes lenne. Jelenleg 91.000km van benne amiből én raktam bele 36.000-et igen kíméletesen.
A szervízben valami szűrőről is beszéltek.
A kérdésem az lenne a Gurukhoz, hogy van a kézi váltóban olajszűrő? (Nem szokot lenni bennük.)
Egyúttal lesz olajcsere a motorban is, lehet, hogy ebbe keveredett bele a telefonvonal másik végén beszélő úr.
Ha bemelegszik a motor könyebben megy a váltás, de akkor sem olyan mint volt.
Az egész jelenséghez hozzátartozik az is, hogy tavaly ősszel a kocsi megmászott az Alpokban egy bazi nagy hegyet (Berchtesgaden) és 1-es és 2-es fokozat között váltogatva néha erőből vissza kellett tenni egyesbe (kb 20km/h -nál) mert egyszerűen nem ment föl kettesben. (Hiába nyomtam neki padlóig nem bírta...ha rajtam múlt volna szépen fölmmetünk volna 10-el, de hátulról toltak a nagy és erős kocsik.)
Utána a kettest már nem vette olyan lágyan, de nem volt vészes a dolog. Azóta eltelt kb 8000km és egy év...
Ha a szűrővel kapcsolatban tudnátok információt adni igen hálás lennék.
Köszönettel:
Sarkadi Attila