Egy gumikarik tömít a gyujtótrafó körül. Ezekszerint a tiéd sajna nem tökéletesen...
Következtetés: ha legközelebb szükséges a motormosás, akkor azt a részt le kell takarni, vagy rögtön mosás után kivenni őket és kifújatni levegővel.
A többieknek: Attis Yariszába az egyes henger gyújtórafója alatt a gyertyánál állt a víz. Motormosáskor befolyt elég csúnyán. Ettől jött bele a hibakód... Most ki lett tisztítva, és próbálgatja. Ha rendbejött okés a dolog, ha nem akkor sajna gyujtótrafó csere, ami 30 ezer Ft.
Én egy ideje lelkesen fújom: NEM-SZABAD-MOTORT-MOSATNI!!!
Minél kevesebb víz jut oda, annál jobb. Olajszivárgás helyének detektálását leszámítva nincs olyan ok, ami valóban
szükségessé tenné a motormosást. Hadd legyen poros, koszos a motor - nem lesz tőle semmi baja! Inkább legyen poros-koszos, mintsem hogy beázzanak, alkalmasint tönkremenjenek dolgok (mint pl. nálam anno a légmennyiség-mérő)!