A Corolla előző tulajáról és annak akcióiról egy pár elrettentő példa:
- Az autó tele volt riasztókkal, egy távirányítós, egy titkos gombos, egy hozzáérintős, és még ki tudja mennyi. Ezeket az első kivételével eladás előtt elvágta. A dróterdő azóta is ott lapul a műszerfal mögött.
- A titkos gomb nem tudni melyik lehetett, de annyi bizonyos, hogy a következőket szerelte be a műszerfalra: légkondi-kapcsoló, elektromos tükör-kapcsoló, felező-kapcsoló (!). Természetesen egyik se működik, mert egyik sincs az autóban :) De hogy a felező-kapcsoló gomb honnan lehet? Tán egy RAV4-ből :)
- A hozzáérintős riasztót a sebváltó mellé jobbra telepítette. Ehhez fel kellett hasítani (!) a váltókar gumi szoknyáját, most is elvágva árválkodik szegényke. Ennek ellensúlyozására, hogy ne látsszon, kétujjnyi vastag krómozott keretet csavarozott a váltószoknya köré. Este a városi lámpák remekül a vezető szemébe tükröződnek.
- Az ajtókra belül krómozott csíkot ragasztott fel, mert az nem járt volna hozzá gyárilag. Viszont nem követi az ajtó vonalát, így a két szélén kicsit felhullámosodott.
- A mobiltelefonja tartóját a belső visszapillantó tükör fölé, a tetőkárpitba csavarozta. A fúrásnyomok még mindig ott vannak. Ezen kívül nagyon csúnya fúrásnyomok-maradványok vannak a középkonzol jobb oldalán és a kézifékkar alatt is.
- Az előző postban már említettem, hogy a gyári antenna nem felelt meg neki, kifúratta a bal hátsó sárvédőt, és motoros antennát szerelt bele. Majd eladás előtt elvágta a vezetékeket, és visszagányolta a gyári drótját.
- Állítólag kicserélte a műszerfalat (Harmony, tehát a fordulatszámmérő nélküli alap műszerfal!), hogy indításkor több visszajelző lámpa égjen a pofájába. A régit dobozban megkaptuk. Már "várom", hogy mikor romlik el ez a gányolás is...
- A középkonzolon lévő gyári Security felirat felett villogó piros fényt KÉK színűre cserélte.
- Az első hetekben nem volt fűtés a lábra, mert a nagy gányolás-fabrikálás közepette eltűntette azt a műanyag terelőelemet, ami oda terelte volna a levegőt.
- Egyébként meg elhanyagolta a belsőt és erősen bagózott, ezért a vásárlás utáni hetek masszív szellőztetéssel, semlegesítéssel és illatosítással teltek el. A kárpitok és az ajtók borítása ragadt a kosztól.
Mindezek ellenére kívülről hibátlan, vadonatúj állapotú az autó, és 90 ezer km-ének megfelelően műszakilag is egyben van. A marha előző tulajról és a hibák nagy részéről tudtunk, így jóval olcsóbb is volt az autó. Megegyezett a család, hogy ennyit bevállalunk. Ennek ellenére elrettentő példaként ajánlom mindenki figyelmébe, hogy ilyen Toyotások is vannak sajnos :(