Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6641331 alkalommal)

0 Felhasználó és 10 vendég van a témában

bsh

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 254
Re:Carina
« Válasz #26790 Dátum: 2013.07.19 11:28:13 »
egyre több helyen veszek észre felhólyagosodó festéket a kocsin :wacko:nem tudom, hogy ezek most "hirtelen" keletkeztek vagy csak eddig nem vettem őket észre... de nagyon zavar. jó volna ezeket rendbe tenni. csak gyakorlatilag az összes elemen előfordulnak, karcokkal, húzásokkal, kőfelverődéssel, szóval igazából teljes lakatolás + teljes festés kellene. az meg gondolom többe kerül, mint amennyit az egész autó ér. :hmmmm:


ezt meg kéne nézni... jó kis pénztemető lehetne :lol:
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.19 11:40:08 írta bsh »

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #26791 Dátum: 2013.07.19 14:38:02 »
Hanyas hézaggal?

Peti!
0.9 mm-re állítottam.  ;)

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #26792 Dátum: 2013.07.19 15:47:41 »
ezt meg kéne nézni... jó kis pénztemető lehetne :lol:
Le kell festeni az autót magunknak, én azt tervezem!

Nem is rossz az a Lexus, viszonylag olcsó ki tudja miért...
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

fityo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 474
  • Ifj
Re:Carina
« Válasz #26793 Dátum: 2013.07.20 17:53:56 »
Na!Ma beszerelésre került az olajleválasztó is.

http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_7_20_ax3g0j9a98.jpg

http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_7_20_v9ob8uv3mo.jpg
Nem tudjátok,hogy a fordulatszámmérő honnan veszi a "jelet"
Még a múltkor szétszedtem az órát egy pont nem működő pillanatában.Ütögettem nyomkodtam mozgattam de nem akart működni ezért feltételezem,hogy nem ott a baj.Viszont induláskor szinte mindig működik csak egy idő (gödör,bucka stb stb)után áll le.

totya810612

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 91
Re:Carina
« Válasz #26794 Dátum: 2013.07.21 07:59:13 »
Hali, miért raktál bele olajleválasztót? Ez a leválasztó hasonló mint ami a levegő kompresszorokon van?
Totya

fityo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 474
  • Ifj
Re:Carina
« Válasz #26795 Dátum: 2013.07.21 09:48:51 »
Hali, miért raktál bele olajleválasztót? Ez a leválasztó hasonló mint ami a levegő kompresszorokon van?
Javasolták itt a fórumon, hogy tegyek bele mert volt olaj a szívótorokban.A leválasztót egy leselejtezett kopresszorrol szereltem le :D

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #26796 Dátum: 2013.07.21 11:07:29 »
Na!Ma beszerelésre került az olajleválasztó is.

http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_7_20_ax3g0j9a98.jpg

http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_7_20_v9ob8uv3mo.jpg
Nem tudjátok,hogy a fordulatszámmérő honnan veszi a "jelet"
Még a múltkor szétszedtem az órát egy pont nem működő pillanatában.Ütögettem nyomkodtam mozgattam de nem akart működni ezért feltételezem,hogy nem ott a baj.Viszont induláskor szinte mindig működik csak egy idő (gödör,bucka stb stb)után áll le.

üdv!
Ha érdekel van fordulatszámmérőm, ami hibátlan!

fityo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 474
  • Ifj
Re:Carina
« Válasz #26797 Dátum: 2013.07.21 13:05:34 »
üdv!
Ha érdekel van fordulatszámmérőm, ami hibátlan!
Írtam Pü-t.

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3038
Re:Carina
« Válasz #26798 Dátum: 2013.07.21 20:28:03 »
na elkészült a szilent csere a jobb hátsó csonkállványban... volt némi kis kavarodás. a szerelő és az "anyagbeszerző" haverom eléggé elbeszéltek egymás mellett úgy néz ki, valamint a típusszámok is úgy tűnik hibásak, vagy nem tudom...
a lényeg, hogy a lengőkar csonkállványnál lévő részénél a csonkállványban *elvileg* ilyen szilentnek kéne lenni, a másik végén pedig ilyennek. az előbbit az adott linkről rendeltem, az utóbbit pedig a fekmester.hu-ról, cikkszáma 117010, és egy yamoto automotive (lengyel?) cuccot kaptam, aminek típusa J52000AYMT.
a csonkállványnál ki kellett vágni és faragni a szilentet, úgy össze volt rohadva. vágáskor derült ki, hogy a fenti cucc nem jó bele, ellenben a másik fajta volt benne (aminek nem oda valónak kéne lenni... :helpsmilie: ), ellenben az tökéletesen passzolt is bele. úgyhogy végül az is ment bele.
érdekes... :hmmmm:
esetleg ha valaki cserélte már ezt a szilentet, nem emlékszik, hogy ilyen alakú volt-e benne?
Üdv Jani!
Nekem ez a fajta volt benne, és ehhez hasonló formájút faragtunk bele. De ha a másikkal is szorosan illeszkedik, akkor ne aggódj miatta!
Más: egy kis erdélyi nyaraláson vagyunk túl. Öt felnőtt személy egy heti cuccokkal (minden befért a 470 literbe :yes:) - kb. teljes terhelésen -, 2.6-os guminyomással, végig klímázva, abszolút vegyes használattal, amibe autópályán belefért 160-as kipufégetés is :innocent: oda-vissza 7.00 fogyasztással. :clap:  :clap: Eddig ezen a tájon 7.2 volt a legjobb!
Mint a jó bor: minél idősebb, annál jobb! :D
  Na jó, a teljesebb képért: odafelé 33 literből jártam meg 490 km-t :excl:, de erősen útakadályok voltunk a betartott sebességhatárokkal, visszafelé már inkább siettünk.
Látom, hogy közben javulnak a Carinák - hát, mondhatom, nagyon érdemes :clap:

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #26799 Dátum: 2013.07.21 21:39:41 »
Gratula kalapos! Érdemes bizony!  ;) (A 2.6 bar kevés, mehet több is nyugodtan, főleg nagyobb terhelésnél!) 2.8-2.9!  ;)

Nekem is van új adatom, a nagy melegekben!
Kis városi használattal, viszont elég sok megállás volt benne sajnos, (lámpa, akadály stb..), a táv többsége viszont hosszú, városon kívüli szakasz (30-100km). Melegités minden indulás előtt volt, ez kb 60-70°C-os blokkot jelent.
A vezetési stilus nyugodt, 75-100 km/h, 5.-ben alacsony fordulaton, üresben gurulással  :D.
Nem engedtem, hogy bárki is felhúzzon, szépen kerülgettek el a sietős autók, de tegnap felbosszantott egy B Vectra. Meg kellett állnia nullára, majd épp elindult volna, mire én nem akartam szintén lefékezni szépen index és kerültem volna el, erre elkezdte neki nyomni, alig birtam elékerülni, fordulatszegény állapotban...  :helpsmilie:
Utána jöttek az utszakaszon a kedvenc emelkedök, ahol néha próbálgatom, melyik gép tud elhúzni felfelé. Fogyasztás ide vagy oda, most már nem hagyhattam annyiban. Első emelkedőn jött is, sajna csak 4.be húztam vissza, de kevés volt, elkelt a 3. ... 140 környékén lemaradt.
Aztán a következő lanka után jött egy jó hosszú emelkedő, 2 sáv fel, 1 le (szemben). Beálltam középre és negyedikben elkezdtem taposni, a fordulattal megjöttek a lovak is, index, jobbra kihúzódok és amit szólt felfelé, 140-150 körül, 6000 körül forgott már, de a 3.-re nem volt szükség!  ;) Kapaszkodott erősen a középsőben a Vectra, de kocsi hátuljáig sem ért el. Az emelkedőn választ kaptam a kérdésemre, utána nagy erősen elhúzott az egyenesben.  :winkiss:
Jah! 3 személlyel ment a Carina.  :) + csomagok


Tehát 40 literből 682 km-en áll a számláló, és még nem ért le teljesen a mutató pár km van még benne. A városba jó lesz! :whistling:
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.21 21:41:17 írta kamikaze »

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3038
Re:Carina
« Válasz #26800 Dátum: 2013.07.22 05:42:31 »
A 2.6 bar kevés, mehet több is nyugodtan, főleg nagyobb terhelésnél!) 2.8-2.9!  ;)

... Beálltam középre és negyedikben elkezdtem taposni, a fordulattal megjöttek a lovak is, index, jobbra kihúzódok és amit szólt felfelé, 140-150 körül, 6000 körül forgott már, de a 3.-re nem volt szükség!  ;) Kapaszkodott erősen a középsőben a Vectra, de kocsi hátuljáig sem ért el. Az emelkedőn választ kaptam a kérdésemre, utána nagy erősen elhúzott az egyenesben.  :winkiss:
Jah! 3 személlyel ment a Carina.  :) + csomagok
Üdv!
Valóban kényelmes volt még a menetkomfort, és ránézésre is kevésnek tűnt ez a nyomás, de a gumik régiek, és az egyik javítva volt már, nem akartam forszírozni.

Gratula a fogyasztáshoz! Én kifelé menet ki sem vettem 5-ből, csak pedálsimogatással lavíroztam, és találtam egy "nyulat", aki mögött kényelmesen elvoltam - gondoltam, szidják őt, kicsikém lógó seggére ránézve pedig elkönyvelhették, hogy nem vagyok képes megelőzni  :hug: :D Visszafelé már sűrűbben kapcsolgattam.

A 8-as bakonyi szakaszán jól lehet tesztelgetni a nyomatékot :yes:, velem is előfordul, hogy kimegyek a kapaszkodóra a türelmetlen elől, és várom, hogy utolérjen, de valahogy mégsem megy neki :whistling: ;)

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Carina
« Válasz #26801 Dátum: 2013.07.22 09:41:18 »
566 km országúton (volt szerpentin is (Eger - Miskolc), kis klíma is) 6.22 liter.
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #26802 Dátum: 2013.07.22 11:35:33 »
Az is nagyon jó!  :clap:

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3038
Re:Carina
« Válasz #26803 Dátum: 2013.07.22 12:26:27 »
 :hmmmm: Még mindig gondolkodom fémhálós fékcsövön

FUBA! Nézz körül a honlapon: itt nem tudnának segíteni esetleg az átalakítós projekteden?

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3038
Re:Carina
« Válasz #26804 Dátum: 2013.07.22 12:56:31 »
Kedves Típustársak!

Hadd kérdezzem meg megint, hogy ha a külső féltengelycsuklóm kattog (alászedve, induláskor) az ettől eltekintve nagy gáz?
Tehát szét tud esni, ilyesmi? Azt hallottam, hogy nem, és ezért akkor cserélném, amikor jobban kattog, kevésbé alászedve.
Szóval lehet jegelni ezt a dolgot még egy darabig, annyira nem veszélyes, vagy igen?

Kerestem alkatrészt, pl. GSP szett van, kedvezménnyel lenne a két oldal 16000 Ft körül az ABS-es, ez a márka Marutin bevált. De szerelés meg minden, most nem hiányzik  :no:
Na, engem is elért ez :wacko:
"Első hajtásnál, féltengelyeknél - főleg teljesen kitekert kormánynál hallható ropogás a féltengely csukó csapágyának kopására utal, ilyenkor egy dundi gázzal való induás akár a csukló kifordulásához is vezethet, tehát csak óvatosan, figyelni a gyanús hangokat - és szakember segítségét kérni!"[/url]

Dani! Tudom, hogy nem talált semmit a futóműves Nálad, de mióta van ez a hang? Nálam kb. két hete jelentkezett, nem fix, és úgy tűnik, csak jobbra tekerve jön elő - ez most bal vagy jobb oldali hibát jelez? :?: