Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6640603 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

g.peter

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 319
Re:Carina
« Válasz #26685 Dátum: 2013.07.12 08:37:43 »
Ugyebár, ha a benzin nem folyik rá a gyújtás elosztóra, és az aksira  és a cigit is leteszed közben, akkor esélytelen a berobbanás.
A vízvezetékben 6-10 bar nyomás van, akkor az awab bilincs csak elég lesz egy 2-3 nyomás biztosítására.

A benzin nyomásnál nem a szivattyú által létrehozott nyomást mérjük? Mert akkor semmi összefüggés a motor működése és a szivattyú által létrehozott nyomás között. Ez akkor érdekes ha mechanikus a pumpa, mint a Ladánál.
A nyomás hatására létrejön egy szállítandó mennyiség. 2-3 bar nyomásnál a motor által elfogyasztott benzin nem eredményezhet lényeges nyomásesést, egy zárt rendszerben sem. Ha meg van visszakeringetés, akkor a létrehozott nyomásnak a tank felé el kell veszni, hiszen ott szabad vezeték vég van. Nem?

fityo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 474
  • Ifj
Re:Carina
« Válasz #26686 Dátum: 2013.07.12 11:26:35 »




Az injektornál nem értem, mi szakadt el, de ott van 3 gumi. A felső O-gyűrű és az alsó alátét tömít. A középső a rezgéscsillapító. Nálam legalábbis. Szerintem mindegyiknek épnek kellene lennie, márkaszervizben átlagban 1000Ft/db az áruk, nem olcsó, de ha az injektornak baja lesz, vagy kigyullad a motor, az drágább...

Van neked valami jövőbe látó képességed? :lol:
Elindultunk a gyerekorvoshoz 100 méter után erőteljes benzinszagot éreztem.
Hát nem ömlik a benya az injektornál :cry:
Ez az autó nem szeret engem.....

fityo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 474
  • Ifj
Re:Carina
« Válasz #26687 Dátum: 2013.07.12 11:36:04 »
Ugyebár, ha a benzin nem folyik rá a gyújtás elosztóra, és az aksira  és a cigit is leteszed közben, akkor esélytelen a berobbanás.
A vízvezetékben 6-10 bar nyomás van, akkor az awab bilincs csak elég lesz egy 2-3 nyomás biztosítására.

A benzin nyomásnál nem a szivattyú által létrehozott nyomást mérjük? Mert akkor semmi összefüggés a motor működése és a szivattyú által létrehozott nyomás között. Ez akkor érdekes ha mechanikus a pumpa, mint a Ladánál.
A nyomás hatására létrejön egy szállítandó mennyiség. 2-3 bar nyomásnál a motor által elfogyasztott benzin nem eredményezhet lényeges nyomásesést, egy zárt rendszerben sem. Ha meg van visszakeringetés, akkor a létrehozott nyomásnak a tank felé el kell veszni, hiszen ott szabad vezeték vég van. Nem?
Üdv!
De ha vákum szabályozza a benzin nyomását,akkor csak be kellene indítani a vasat nem?

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10265
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #26688 Dátum: 2013.07.12 13:01:03 »
Üdv!
De ha vákum szabályozza a benzin nyomását,akkor csak be kellene indítani a vasat nem?
Csakis járó motornál van neki vákuum. Elvileg.
De alapból is vissza kell engedni valamennyit, ahogy írja is a javítási.
Nem véletlenül írja, hogy nem kell elindítani a motort ehhez, de a Te dolgod, indítsd el hozzá, ha úgy gondolod. Akkor viszont kisebb lesz szerintem a nyomás, mint az előírt, mert már van vákuum.
Akárhogy is, egy járó motornál sokszorta veszélyesebb ilyet csinálni, mint ha nem jár. Én nem indítanám el. Bár nem látok a jövőbe  :surrender: De nyilván jobb elkerülni a bajt.

Javaslatom:
Kivenni a szivattyút (leakasztott akkuval), lecsutakolni a szűrőjét, a tűzfalnál lecserélni a szűrőt, utána mérni álló motornál. Aztán majd lehet okoskodni a mért eredmény alapján.

Egyébként annál az injektornál folyik, ahol elszakadt a rezgéscsillapító?
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.12 13:02:34 írta vd1234 »

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #26689 Dátum: 2013.07.12 13:04:19 »
Üdv!
De ha vákum szabályozza a benzin nyomását,akkor csak be kellene indítani a vasat nem?

 :yes:
Awab bilincs van a vízhálózaton egy helyen nálunk is, pár éve... Birja az csak ésszel kell meghúzni!

---

16 év és óra szerint 168 E km hibamentes szolgálat után nyugdíjazom a gyújtáselosztót és a rotort. nálam az elmúlt 2.5 évben soha nem volt egyetlen rántás sem, megérdemli a kicsike, hogy megkapja a legjobbat!  :clap:
Fedélből a Bosch cikkszám alapján ugyanaz, a rotor pedig német BERU lett!
Még egyszer ennyit birjon ki legalább!



Rotor

Elosztó

offday

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 222
Re:Carina
« Válasz #26690 Dátum: 2013.07.12 13:19:08 »
Hello Urak!

Holnap lesznek-e Carinák Kakucson?  :szemez:
üdv, offday

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #26691 Dátum: 2013.07.12 13:33:13 »
Én ezt kihagyom!  :no:  :wacko:

Jó mulatást a résztvevőknek!  :excl:

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10265
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #26692 Dátum: 2013.07.12 14:41:26 »
Én ezt kihagyom!  :no:  :wacko:

Jó mulatást a résztvevőknek!  :excl:
Sajnos +1  :excl:

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3038
Re:Carina
« Válasz #26693 Dátum: 2013.07.12 17:32:20 »
:clap:
http://www.pakwheels.com/forums/members-member-rides/217859-toyota-corona-trd
:otlet: Ezeket a lámpákat nem tűnik bonyolultnak átalakítani.
Itt egy Yarisé, de nálunk csak az üvegbura belső peremét kell matt feketére fújni  :hmmmm:

Szabolcs

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 686
Re:Carina
« Válasz #26694 Dátum: 2013.07.12 18:30:22 »
Hello Urak!

Holnap lesznek-e Carinák Kakucson?  :szemez:


 :yes:

  Ha jól tudom jön Fuba és Zé Balázs is
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.12 18:37:53 írta Szabolcs »


FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #26696 Dátum: 2013.07.12 22:07:59 »

 :yes:

  Ha jól tudom jön Fuba és Zé Balázs is
Sajnos nem ígérem 100%, mert kezdek beteg lenni. Attól teszem függővé, hogy hogyan érzem majd magam holnap reggel...
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

fityo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 474
  • Ifj
Re:Carina
« Válasz #26697 Dátum: 2013.07.12 22:19:56 »
Valaki elhúz engem innen kőbányáról én is megyek a talira)

offday

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 222
Re:Carina
« Válasz #26698 Dátum: 2013.07.12 22:26:17 »
Jobbulást FUBA!

Lehet, hogy jön egy autószerelő kolléga is a helyi Toyota szervizből, sok érdekes történettel.
Szintén Carinája van - nem véletlenül  :D
üdv, offday

fityo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 474
  • Ifj
Re:Carina
« Válasz #26699 Dátum: 2013.07.12 22:26:21 »

Javaslatom:
Kivenni a szivattyút (leakasztott akkuval), lecsutakolni a szűrőjét, a tűzfalnál lecserélni a szűrőt, utána mérni álló motornál. Aztán majd lehet okoskodni a mért eredmény alapján.

Egyébként annál az injektornál folyik, ahol elszakadt a rezgéscsillapító?
Javaslataid megtörténtek.
Az AC szűrőjét akkor takarítottam ki amikor csináltuk a fékcsövet,a tűzfalnál a szűrőt meg a héten cseréltem.Nincs benne 2 kilóméter.
Beszereztem a szükséges alkatrészeket,(T elosztó,csövek,óra, stb stb és még egy kiszuperált olajleválasztót is találtam).
Holnap ha nem esik az eső nekilátok újból.
O gyűrűt az injektorhoz beszerezhetek szimering boltból is vagy valami spéci kell?