Az igen!
Vigyázz rá!
Szíjból Gates, görgőkből SKF vagy Ina a lehető legjobb, ha szettben veszed bármelyiket, nem nyúlsz mellé. Hosszbordásszíj ua.
Váltó-és szervóolaj cseréjét futásteljesítményhez kötik, elvileg most a tiéd az előbbihez félúton van, ha nincs velük gond, még maradhatnak. Egy szemrevételezést megér: ha nem piros színű a szervóolaj, hanem sötétebb, akkor ne halogasd. A váltóolaj sem lehet szennyezett, a szintjének a betöltőnyílásig kell érnie.
A hűtőfolyadék védőrétege álltában is lebomlik, és ez korróziót okoz, azt mindenképp cserélni kell. Ha rozsdás a kiegyenlítőtartály, akkor a vízpumpát is érdemes, mert a csapágyát álltában is megeheti a rozsda. G12 szabványú hűtőfolyadék bírja legtovább, annak 5 év a csereperiódusa.
Az a baj ilyen kis futásteljesítménynél, hogy a folyadékokkal érintkező tömítések is elfáradhatnak egy idő után. Szóval érdemes figyelni a tömítettséget.
Fék- és kuplungfolyadék csere szintén ajánlott kétévente.
Sok élménydús km-t hozzá!