Csatlakozóra valaki?
A könyv szerint vagy ülésfűtés, vagy fényszórómosó, vagy központi fűtés kapcsolója lehet a környéken.
A gépben egyik sincs gyárilag a felsoroltak közül. Ezzel a csatival tudok valamit kezdeni? Bár egyik funkció sem létszükségletem...
Látom téged se hagynak nyugodni az apróságok.
Konkrétan milyen csatlakozóra gondoltál ?
Metr ha nincs beípítve lámpamosód meg ülésfűtésed az te magad se fogod beépítettni. Viszont ködlámpaszettet utólag beépíthetsz ált. a vak csatlakozókat a műszerfalon erre szokták kicserélni.Mármint utólagos ködlámpa kapcsira.
Egy ilyen szett 80 ezer HUF ujonnan dobozolva szervizben. Bontóban ebayel vegyítve vegyesen kijön 40 ezer HUF-ból de úgy, hogy bontóba meg kell venni a SOL- Corolla bal oldali kormánybajuszkart, amin gyárilag van első ködlámpa kapcsi. ( Ez esetben nem kell külön kapcsi a műszerfalba, ez evidens......) Viszont ködlámpát csak akkor tudsz kapcsolni, ha tompitottat is kapcsolsz, külön nem.
Ez a kar 10 ezer HUF, 20 ezer HUF kb a 2 db ködlámpa ebayen meg még 10 ezer HUF, a többi cucc. Erre rájön a beépítés ára.
Én lemondtam erről, ennyit nekem nem ér. Akkor inkább XENON a tompítottba oszt hadd szóljon.
Én vettem egy jó Hella ködlámpa szettet (FF75), majd szépen befaragtam a ködlámpa helyét eltakaró műanyagba. A vak kapcsoló helyére tettem egy piktorgrammos ködlámpakapcsolót.
A ködlámpa szett akcióban újonnan 12.000 volt. Kb a segédanyagokkal és a kapcsolóval együtt 15.000. Teljesen jól néz ki és jobban világít, mint az átlag gyári.
Úgy van nálam bekötve, hogy a helyzetjelzőről van leszedve a vezérlő áram, amit az utastérben megszakoítok vagy sem. Ez megy tovább az utastérből a relébe, ez vezéri a nagyáramú kört. Így csak akkor ég a ködlámpa, ha bent be van kapcsolva, illetve, ha ezzel egyidőben ég a helyzetjelző. Így nem merítheti le az akkut, mert sípol, ha fent marad a helyzetjelző. Továbbá ez teljesen megfelel az előírásoknak...
Itt szintén hasonló a véleményem a 80.000 Ft-os gyári szettről, mint a 30.000 Ft-os váltógombról.