Szerző Téma: Alkatrészek, technikai kérdések  (Megtekintve 2883121 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

Czimtom

  • Klubtag
  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 125
  • Corolla Sedan 1,6 VVTI 2004
    • http://www.soundhead.hu
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2835 Dátum: 2009.02.16 23:33:39 »
Na most akkor ezzel bajba leszek, mert már így vettem az autót. Be volt szerelve a cucc. Megkeresem a gyártót.
Arrébb tolni? Holnap megnézem hova tudnám tolni, de ha van rá hely akkor  :death: :ph34r:

Boby

  • Klubtag
  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 180
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2836 Dátum: 2009.02.17 08:44:08 »
Említette itt valaki, hogy nem húzza fel az ablakot a kocsi mióta levette az akku saruját.
Sajnos nekem gyárilag sem csinált ilyet, pedig szeretném ha tudná.
Miképpen lehetne ezt elérni?
(2008-as corolla sedan executive+toyota riasztó csomag, bár nem tudom  utóbbi számít-e).
Mikor a kocsit átadták kérdeztem, azt mondták nem tudja:(
5let?
Corolla Sedan Executive 2.0 D-4D

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2837 Dátum: 2009.02.17 08:56:10 »
Akkor tudod eloidezni (legalabbis E12-n) ha a gyari elektronika elfelejti az ablak also es felso poziciojat, igy az "egy erinteses" teljes fel- es lehuzas nem mukodik csak ha elotte manualisan teljesen le, majd teljesen felhuzod. Utana megtanulja ismet. Ha neked a fenti trukk nem mukodik, akkor nem "automata" az ablakmotorod.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2838 Dátum: 2009.02.17 09:01:42 »
Az új Corollákban/Aurisban csak a vezetőoldali ablak automata.

Boby

  • Klubtag
  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 180
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2839 Dátum: 2009.02.17 09:08:54 »
Az új Corollákban/Aurisban csak a vezetőoldali ablak automata.

Igen ez sajnos így van, de ezt sem húzza fel magától, ha pl. félig nyitva marad és beriasztom a kocsit.
Corolla Sedan Executive 2.0 D-4D

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2840 Dátum: 2009.02.17 09:24:28 »
Mert ahhoz egy külön modul kell.

Anubis

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 295
  • Toyota Auris 1.4 D4D LUNA ('07)
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2841 Dátum: 2009.02.17 09:33:07 »
Igen, ez nagyon hiányzott nekem a IV-es Golf után. Az mindig felhúzta az ablakokat, amikor beriasztottam.  :yes: Aurisnál párszor leeresztett ablakokkal hagytam ott az autót valahol, mire hozzászoktam ehhez.  :szemez: Riasztószerelő fickó azt mondta, hogy 15-20.000 tud beletenni ilyen modult. Azt feleletem neki, hogy ennyi pénzért inkább megpróbálok odafigyelni én magam.  :whistling:


Boby

  • Klubtag
  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 180
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2842 Dátum: 2009.02.17 09:37:23 »
Mert ahhoz egy külön modul kell.
Nem baj, hol lehetne ilyet belerakatni?
Bár az érdekes, hogy egy ilyen kocsinál mi a pics*ért nincs benne egy a kocsi árához képest filléres cucc.
Corolla Sedan Executive 2.0 D-4D

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2843 Dátum: 2009.02.17 09:39:13 »
Az tud ilyen modul belerakni, aki a riasztót beszerelte, ahhoz tartozik, nem az autóhoz.

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2844 Dátum: 2009.02.17 09:46:41 »
Anno a Meta riasztóhoz és is külön kértem, igaz még átvétel előtt a kereskedésben szóltam és rakták bele. Ha jól emlékszem 18e volt.

Boby

  • Klubtag
  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 180
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2845 Dátum: 2009.02.17 10:00:25 »
Mint már említettem gyári toyota riasztó csomaggal lett a kocsi kérve, így gyártották, nem lett utólag beszerelve semmi. Ezesetben hiába megyek a riasztós céghez, merthogy olyan nem volt:(
Ezért kérdezem ilyenkor mit lehetne csinálni. Figyelembe véve, hogy a garanciát nem kéne elveszteni.
Corolla Sedan Executive 2.0 D-4D

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2846 Dátum: 2009.02.17 17:26:07 »
Mint már említettem gyári toyota riasztó csomaggal lett a kocsi kérve, így gyártották, nem lett utólag beszerelve semmi. Ezesetben hiába megyek a riasztós céghez, merthogy olyan nem volt:(
Ezért kérdezem ilyenkor mit lehetne csinálni. Figyelembe véve, hogy a garanciát nem kéne elveszteni.

Attól hogy gyári riasztó még nem azzal együtt gyártották az autót, utólag szerelte bele a márkakereskedés átadás elött.
Xanyi

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2847 Dátum: 2009.02.17 21:26:34 »
Valakinek van tapasztalata Eibach ültetőrugókkal E12-be ráncfelvarrotba?

Eibach vagy Apexit raknátok bele? (Az Eibach 3-3cm ültet az Apexi 4-4 cm)

Megszeretném szüntetni a kasztni kellemetlen dőlését. (később kap egy toronymerevítőt is TTE v Sparco)

Várom a tapasztalatokat!
Konrád

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2848 Dátum: 2009.02.17 21:32:59 »
Valakinek van tapasztalata Eibach ültetőrugókkal E12-be ráncfelvarrotba?

Eibach vagy Apexit raknátok bele? (Az Eibach 3-3cm ültet az Apexi 4-4 cm)

Megszeretném szüntetni a kasztni kellemetlen dőlését. (később kap egy toronymerevítőt is TTE v Sparco)

Várom a tapasztalatokat!


Hí.Nekem eibach van bent,de koni gátlókkal.remek párosítás,bár én pályázni használom és oda kemény.Amikor még csak a rugók voltak bent akkor nem lett sokkal keményebb,de lejjebb lett és 3 cm-t ültet.

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2849 Dátum: 2009.02.17 21:37:21 »
Ha a dolest akarod megszuntetni, akkor anti roll bar, azaz erosebb kanyarstabilizator kell, az ultetes is csokkenti az oldaldolest, mert alacsonyabbra kerul a tomegkozeppont es kemenyebbek a rugok, de az a kerdes, hogy az ultetes miatti kemenyebb rugozast elvezni fogod-e (uthibak). Arrol nem is beszelve, hogy a gyari lengescsillapito + 4cm-es ultetes nagyon sokszor kellemetlen mellekhatasokkal jar...nem csak, hogy felut a futomu, de akkor ut fel amikor nagyon nem kellene, kanyarban terhelve, huppanon... es ekkor lenyegeben elpattog a kereked, pont amikor a maximalis tapadas kene. Nagyon sok ilyen kocsit alaztam mar meg szerpentinen.

A tuti megoldas rugok es lengescsillapitok egyben csereje, de ez ugye draga...

A TTE elso toronymerevito jo valasztas!
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb