Szerző Téma: Karbantartás  (Megtekintve 264523 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Karbantartás
« Válasz #375 Dátum: 2007.10.15 20:33:13 »
Idézetet írta: "Getnow"
Sziasztok! Szervízbe akarom vinni a starletem verérmûszíj véget a spupratrendet ajánlottátok de nem érem el a weboldalt és a zeke.zsolt@supratrend.hu email cím is halott. Elköltözött vagy meghalt a cég??? Nem tudjátok véletlenül mi a helyzet velük? Köcce


Nem halott, csak valószínûleg valami nem kerek.
Ez biztos megoldás: 06 30 964 3056
 :kacsint:

Getnow

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 113
Karbantartás
« Válasz #376 Dátum: 2007.10.25 09:11:57 »
Köszi Misi!

A telszámra már elértem öket:) Hétfön megy a verda és szerintem nem vészes összegért legalábbis én csak drágábbat tudok ami toyota szakszervíz:P
Starlet! Feel the Power!!!

ATIS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1852
  • Corolla HB 88 XL
Karbantartás
« Válasz #377 Dátum: 2007.11.14 20:51:30 »
No murray koma levizsgáztattam az öreget.  :)

A képlet pedig úgy néz ki:
Elvittem egy hete zöldkártyázni. +átnézték és ugyan azt mondták mûszakin nem számít de ragaszkodtam a hátsó futómû két stabilizáló rúdjában megfáradt szilentek cseréjéhez. Az egyész mindenestül került 14500 pénzbe.

Aztán mûszaki vizsga ma. Csont nélkül átment.(ELöttem egy elég új AVE volt aminek nem ment a jobb féklámpája, mögöttem egy sötét citrongy amiböl szivárgott a hûtõvíz. Reménykedtem, hogy a kettõ között én is átcsúszok :) ) A vizsgadíj 9000 pénz.

Ja már nem volt új rublika a forgalmiban úgyhogy még mehetek az ocsmányirodába. Az még 6-7e el terheli a költségvetést.

Mondjuk annyival volt másabb mint itthon, hogy kitöltettek velem mindenféle papirokat. Így azt kevésbé tudtam figyelni mit csinálnak az autóval. Megint rámcsodálkoztak, hogy mit keresek kecskeméten. Mondtam az emberkének, hogy itt nem fogadtak meg már megszoktam, hogy én magam viszem el vizsgázni és nem szerelõ.
Mire emberünk azt mondta, hogy ezt egy Toyotá-val meg lehet tenni, de egy fiattal, vagy más autóval nem lehetne.
Az igazság pusztán nézőpont kérdése.

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Karbantartás
« Válasz #378 Dátum: 2007.11.15 08:38:17 »
GRATULA :kacsint:
akkor minden Ok volt.
kész vok a konyvekkel küld már el a számod priviben mert elhagytam vhol és vissza is adom a cuccot!
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

MiCKEY

  • The Boss :)
  • Adminisztrátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9733
Karbantartás
« Válasz #379 Dátum: 2007.11.23 22:38:33 »
Egyre többen találnak meg minket, hogy "nemfiatal" autójukat nem vinnék márkaszervizbe, hanem valami általunk is javasolt szervizt/szerelõt keresnek általános problémákra.

Ha tudtok olyan szerelõt akit nyugodt szivvel ajánlhatunk, elérhetõségét küldjétek el, felvesszük vele kapcsolatot és igyekszünk valami kölcsönösen kedvezõ konstrukciót összehozni.

Országos szinten kb.15-20 szervizre/szerelõre lenne szükség.

ATIS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1852
  • Corolla HB 88 XL
Karbantartás
« Válasz #380 Dátum: 2007.11.24 00:27:58 »
Mosonmagyaróvár: Pausits István Telefonszám:   (96) 213-640
Nem tudom nyomja e még az ipart. Régimódi szerelõrõl van szó. A fél rokonságom hozzá hordja a kocsiját. ÉS meg vannak vele elégedve. Volt nála egyszer az enyim is.(Csak nekem kissé messze van nála szervizelni) Ja és számlát is hajlandó adni.

Szolnok: Jelenleg ha problémám van az autóklinikát szoktam zaklatni.
Márkaszervíznél olcsóbbak. De nem olyan olcsók mintha sima szerelõhöz megy az ember. Viszont van elõnyük a szerelõkhöz képest. Huszár Gábor a szervízvezetõ.
T: 56/230-137 209721277
C: Szolnok, Mester út 35
Az igazság pusztán nézőpont kérdése.

schillerasz

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2408
    • http://schillerasz.fw.hu
Karbantartás
« Válasz #381 Dátum: 2007.12.31 10:12:08 »
Sok helyen megfordultam a camryvel Pesten, röviden és tömören a csináld magad a legjobb megoldás :evil: , de ha vki tud jobbat én is kiváncsi vagyok :elkeseredett:
schillerasz ('85-ös Camry 2.0 GLi super; 2001-es Avensis 1,6 vvti Linea Terra)

ATIS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1852
  • Corolla HB 88 XL
Karbantartás
« Válasz #382 Dátum: 2008.01.30 16:49:05 »
Idézet

Meglepõ diagnózist fogok felállítani: a váltód, úgy tûnik, nem fiatalodik a kor és a km-ek elõrehaladtával ;) ...

Amúgy totál normál dolog, hogy a váltót hidegen nehezebb kapcsolni, mint melegen. És persze idõvel ez is rosszabbodik.


Köszi a diagnózist kedves ismeretlen.  :)  Alapvetõen én is hasonlóban gondolkodtam. Az okosok azt mondták annakidején, hogy a 3-ast kell a legjobban figyelni mert az a legtöbbet használt fokozat a kocsiban. Az fog elõször problémás lenni. Ezért a kezemen az érzékelõ képesség megkétszerezõdik mikor nyomom a 3-ast. :)
Az igazság pusztán nézőpont kérdése.

viragvasar

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Karbantartás
« Válasz #383 Dátum: 2008.01.31 19:16:25 »
Tisztelt fórumtársak! 1984-es évjáratú toyota lancruiserhez (modell: fj40lv-kcw) keresek 8 db. fékmunkahengert, de hiányos alvázszám miatt nem tudunk rendelni. Bármilyen használható segítséget elõre is megköszönök!

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Karbantartás
« Válasz #384 Dátum: 2008.01.31 19:40:15 »
Idézetet írta: "ATIS"
Idézet

Meglepõ diagnózist fogok felállítani: a váltód, úgy tûnik, nem fiatalodik a kor és a km-ek elõrehaladtával ;) ...

Amúgy totál normál dolog, hogy a váltót hidegen nehezebb kapcsolni, mint melegen. És persze idõvel ez is rosszabbodik.


Köszi a diagnózist kedves ismeretlen.  :)  Alapvetõen én is hasonlóban gondolkodtam. Az okosok azt mondták annakidején, hogy a 3-ast kell a legjobban figyelni mert az a legtöbbet használt fokozat a kocsiban. Az fog elõször problémás lenni. Ezért a kezemen az érzékelõ képesség megkétszerezõdik mikor nyomom a 3-ast. :)


Na most, ez mi :? ? Az idézett hsz-t én írtam (tegnapelõtt este asszem), de hova tûnt az eredetije? És hova tûnt a TE hsz-od, amire én ezt válaszoltam :?:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

ATIS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1852
  • Corolla HB 88 XL
Karbantartás
« Válasz #385 Dátum: 2008.01.31 20:00:46 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "ATIS"
Idézet

Meglepõ diagnózist fogok felállítani: a váltód, úgy tûnik, nem fiatalodik a kor és a km-ek elõrehaladtával ;) ...

Amúgy totál normál dolog, hogy a váltót hidegen nehezebb kapcsolni, mint melegen. És persze idõvel ez is rosszabbodik.


Köszi a diagnózist kedves ismeretlen.  :)  Alapvetõen én is hasonlóban gondolkodtam. Az okosok azt mondták annakidején, hogy a 3-ast kell a legjobban figyelni mert az a legtöbbet használt fokozat a kocsiban. Az fog elõször problémás lenni. Ezért a kezemen az érzékelõ képesség megkétszerezõdik mikor nyomom a 3-ast. :)


Na most, ez mi :? ? Az idézett hsz-t én írtam (tegnapelõtt este asszem), de hova tûnt az eredetije? És hova tûnt a TE hsz-od, amire én ezt válaszoltam :?:


A hozzászólásodat az enyémbe beépítve találtam az aljába beleírva. Bár sejtettem, hogy így csak te tudsz kacsintani. ;) De nem mertem biztosra venni a dolgot. :)
Az enyim azért tünhetett el így utólag belegondolva mert valószínû az idézet helyett a szerkeszt gombot nyomtam véletlenül. :(
Az igazság pusztán nézőpont kérdése.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Karbantartás
« Válasz #386 Dátum: 2008.02.01 01:21:30 »
Idézetet írta: "ATIS"
Idézetet írta: "Palaczk"
Na most, ez mi :? ? Az idézett hsz-t én írtam (tegnapelõtt este asszem), de hova tûnt az eredetije? És hova tûnt a TE hsz-od, amire én ezt válaszoltam :?:


A hozzászólásodat az enyémbe beépítve találtam az aljába beleírva. Bár sejtettem, hogy így csak te tudsz kacsintani. ;) De nem mertem biztosra venni a dolgot. :)
Az enyim azért tünhetett el így utólag belegondolva mert valószínû az idézet helyett a szerkeszt gombot nyomtam véletlenül. :(


Hm :hmm: ... Úgy tûnik, mind a ketten a "szerkeszt"-et nyomhattuk az "idézet" helyett. Persze én valóban tudom szerkeszteni a te hsz-odat is, így fordulhatott elõ. Nem emlékszem, megmondom õszintén :roll:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

ATIS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1852
  • Corolla HB 88 XL
Karbantartás
« Válasz #387 Dátum: 2008.05.09 19:54:07 »
Egyik kollégám hátsó rugótornya kiszakadt. Korban ráadásul elég közel áll az enyémhez az övé. Egy 21 éves Carináról beszélünk. Most ez olyan jó kérdés, hogy úthibára fogjuk vagy anyagfáradásra.
Ilyenkor mindig felmerül bennem. Hogy lehet nem ártana átnézetni az öreget. Ne érjenek esetleges meglepetések. De úgy látszatra én nem látok gyanusat. És gondolom egy kasznis se repedésvizsgálóval nézné át. Csak szemrevételezéssel. Skacok? Másnak voltak rosz tapasztalatai anyagfáradással, kiszakadással?
Az igazság pusztán nézőpont kérdése.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Karbantartás
« Válasz #388 Dátum: 2008.05.09 21:37:23 »
Idézetet írta: "ATIS"
Egyik kollégám hátsó rugótornya kiszakadt. Korban ráadásul elég közel áll az enyémhez az övé. Egy 21 éves Carináról beszélünk. Most ez olyan jó kérdés, hogy úthibára fogjuk vagy anyagfáradásra.
Ilyenkor mindig felmerül bennem. Hogy lehet nem ártana átnézetni az öreget. Ne érjenek esetleges meglepetések. De úgy látszatra én nem látok gyanusat. És gondolom egy kasznis se repedésvizsgálóval nézné át. Csak szemrevételezéssel. Skacok? Másnak voltak rosz tapasztalatai anyagfáradással, kiszakadással?


Én ilyenrõl eddig még ennél a típusnál nem hallottam. Anyagfáradás ezt szerintem csak valami egészen extrém esetben okozhatja - teszem azt, 600 ezer km van az autóban, aminek a felét földúton tették meg, vagy ilyesmi :rolleyes: ... Én szedtem már darabjaira 23 éves Camryt, és a tornyok rohadtul erõs anyagból vannak.

Sokkal valószínûbbnek tartom, hogy el volt rohadva a torony, és/vagy korábban törött volt az autó.

Esetedben bõven elegendõnek tartanám ellenõrizni azt, hogy nem korrodált-e a torony.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

ATIS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1852
  • Corolla HB 88 XL
Karbantartás
« Válasz #389 Dátum: 2008.05.13 18:24:26 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "ATIS"
Egyik kollégám hátsó rugótornya kiszakadt. Korban ráadásul elég közel áll az enyémhez az övé. Egy 21 éves Carináról beszélünk. Most ez olyan jó kérdés, hogy úthibára fogjuk vagy anyagfáradásra.
Ilyenkor mindig felmerül bennem. Hogy lehet nem ártana átnézetni az öreget. Ne érjenek esetleges meglepetések. De úgy látszatra én nem látok gyanusat. És gondolom egy kasznis se repedésvizsgálóval nézné át. Csak szemrevételezéssel. Skacok? Másnak voltak rosz tapasztalatai anyagfáradással, kiszakadással?


Én ilyenrõl eddig még ennél a típusnál nem hallottam. Anyagfáradás ezt szerintem csak valami egészen extrém esetben okozhatja - teszem azt, 600 ezer km van az autóban, aminek a felét földúton tették meg, vagy ilyesmi :rolleyes: ... Én szedtem már darabjaira 23 éves Camryt, és a tornyok rohadtul erõs anyagból vannak.

Sokkal valószínûbbnek tartom, hogy el volt rohadva a torony, és/vagy korábban törött volt az autó.

Esetedben bõven elegendõnek tartanám ellenõrizni azt, hogy nem korrodált-e a torony.


Beszéltem a kollégával azt mondja egy tizesért rendberakják neki a dolgot. A sajátomon én nem látok különösebben semmit. De most el is terelte a figyelmem a témáról az, hogy a kocsi a hétvégén nem akart egyszer elindulni. Ismerõsöknél elfordítottam a kulcsot és semmi csak a visszajelzõk kissé elhalványultak. Be kellett tolni a kocsit. Itthon feltöltöttem az aksit. Aztán most várok mi lesz. A héten úgyis csak melóhely és az otthon között használom a kocsit. Ha megint nem indul akkor mehetek rendberakatni a dolgokat egy hozzáértõvel.
Az igazság pusztán nézőpont kérdése.