Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1385724 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

nyikita_Z

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 16
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3660 Dátum: 2016.11.19 17:44:27 »
Köszönöm szépen

Jozef

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 140
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3661 Dátum: 2016.11.20 20:35:04 »
sziasztok,

mennyire megbízható a 2.0 D 116LE-es dízelmotor Avensis T25-n gondolkozom. mikre kell filgyelni? stb...

köszi

Tomcy

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 58
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3662 Dátum: 2016.11.20 21:07:35 »
sziasztok,

mennyire megbízható a 2.0 D 116LE-es dízelmotor Avensis T25-n gondolkozom. mikre kell filgyelni? stb...

köszi
Hogy vegyél egy jó accordot 2.0-ás benyásan. :)
Viccet félretéve rohadásra figyelj nagyon, ha valahol rohad nagyon akkor biztos valami osztrák/német behozott gép, japán autónál ez sarkalatos pont.
Akkor kb mindenre, nézd meg hogy szépen jár e a motor, füstöl-e, leállítás/elindításnál a kettőstömegű nem kalimpál e, váltója szépen kapcsol e.
Nekem is ilyenem van, befecsik szarakodnak kicsit 335000km van benne, nem kellett benne még kéttömegűt cserélni, turbo volt felújjítva, amúgy jó kis gép szeretem. Mondjuk most dobott egy érdekes hibát de majd leirom.

Tomcy

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 58
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3663 Dátum: 2016.11.20 21:16:06 »
Valaki találkozott olyan hibával, hogy egyszer csak letiltott a komp és nem ment a kocsi?
Gyakorlatilag nem volt turbonyomás, fedkomp max 4,7-es pillanatnyit irt padlóra, de csak kb max 20%-os gázpedál állásig volt használható a kocsi utána mindegy mennyire nyomtad.
Füstje nem volt bármennyire is nyomtam.
Mivel pályán csinálta nem mertem leállitani közben mert ott volt a kislányom is és nem akartam ottrohadni ha nem idul ujra, hanem hazajöttünk gyakorlatilag szívómódban.
Itthon motortető fel, burkolat minden le, turbó hideg mint a béka segge. Kocsi leállít újraindít, adok egy padlót már visít is a turbó. Elmentem próbakörre, amerre jártam újra kell aszfaltozni mert felszedte...
Volt főnököm sharanja volt ilyen, hogy nagyobb terhelésre valamikor betiltott az ecu, azt is csak leállít újraindít aztán ment megint.

Ötlet?
Beragadt turbonyomás szabályzó, és picit fölément az ecuban megengedettnek a nyomás aztán a békesség kedvéért letiltott?

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3664 Dátum: 2016.11.20 23:23:33 »
Hogy vegyél egy jó accordot 2.0-ás benyásan. :)
Én 1.8 vvti-t akartam javasolni, de nagyon troll mode lenne itt.

Ötlet?

...vegyél egy jó accordot 2.0-ás benyásan. :)
Vagy szakadékba belök és vegyél benzinest. :D
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.20 23:25:07 írta Silent »

MolTom

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3665 Dátum: 2016.11.20 23:43:07 »
Üdv!  :helpsmilie: Valaki tud abban segíteni hogy a D-CAT-on hol van a termosztát? Úgy néz ki nem zár le. IS 220d-ről lenne szó, hosszában van beépítve a motor ugye és a tűzfal felőli oldalon valahol az EGR környékén lehet?  :helpsmilie:

Szia!
Mivel IS220D tulaj vagy ezért kérdeznék egyet!
Teljesen más téma: Neked 1500-1700 fordulatszám tartományban terhelésnél jelentkezik-e valamiféle fura remegés a motortól (hasonló mint amikor nagyon alacsony fordulaton akarsz emelkedőn menni) ?
Üdv: Tamás

a000

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3666 Dátum: 2016.11.21 09:53:05 »
Sziasztok!

Van egy 2004-es t25-os Motor kód: 1CD-FTV, 2.0 dízel avensis kocsink.
Most cseréltek benne porlasztó csúcsot. Azóta járó motornál ha túráztatom nem emelkedik a fordulat. Ha tövig benyomom a gázpedált csak kb 3mp után kezd lassan emelkedni a fordulatszám.
Ugyan ez előfordul ha pl 1-esből felváltok 2-esbe, akár tövig is nyomhatom a gázt, nem megy a kocsi.
Nincs hibakód, minden normális értéket mutat. Azt tudom, hogy ebben a denso féle porlasztó van, ami nem a legnyerőbb.

Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a hiba?

Köszi.
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.21 09:54:37 írta a000 »

kksnor

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 39
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3667 Dátum: 2016.11.21 10:42:28 »
Sziasztok!

Van egy 2004-es t25-os Motor kód: 1CD-FTV, 2.0 dízel avensis kocsink.
Most cseréltek benne porlasztó csúcsot. Azóta járó motornál ha túráztatom nem emelkedik a fordulat. Ha tövig benyomom a gázpedált csak kb 3mp után kezd lassan emelkedni a fordulatszám.
Ugyan ez előfordul ha pl 1-esből felváltok 2-esbe, akár tövig is nyomhatom a gázt, nem megy a kocsi.
Nincs hibakód, minden normális értéket mutat. Azt tudom, hogy ebben a denso féle porlasztó van, ami nem a legnyerőbb.

Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a hiba?

Köszi.
Egr szelepet tisztítottad?

Tapatalkkal küldve az én Z1 eszközömről


nyikita_Z

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 16
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3668 Dátum: 2016.11.21 10:42:59 »
Szia!
Mivel IS220D tulaj vagy ezért kérdeznék egyet!
Teljesen más téma: Neked 1500-1700 fordulatszám tartományban terhelésnél jelentkezik-e valamiféle fura remegés a motortól (hasonló mint amikor nagyon alacsony fordulaton akarsz emelkedőn menni) ?
Üdv: Tamás

Szia,
pl. ha 80 kmh-ról akarnék hatodikban gyorsítani akkor hallható hogy ez nem annyira jó ötlet. De ez 1500-as fordulat alatt van szerintem 1100-nál (hosszú áttételű a váltóm nem sport). 1500 fölött nincs nálam ilyesmi.

a000

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3669 Dátum: 2016.11.21 13:54:05 »
Egr szelepet tisztítottad?

Tapatalkkal küldve az én Z1 eszközömről

Szia!

Nem az én asztalom, meghagyom a szerelőnek, de kitisztíttatom. Ha ez sem segít, akkor még mire lehet gyanakodni?

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3670 Dátum: 2016.11.21 14:35:52 »
Ha ez sem segít, akkor még mire lehet gyanakodni?
Nem az én asztalom, meghagyom a szerelőnek
:whistling:

keeper83

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 671
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3671 Dátum: 2016.11.21 15:49:59 »
Szia!

Nem az én asztalom, meghagyom a szerelőnek, de kitisztíttatom. Ha ez sem segít, akkor még mire lehet gyanakodni?

Igen, kicsit paradox a helyzet szerintem is...

Szóval, ha a 2 anya és egy csavar oldásával kiszerelhető EGR szelep tisztítását szerelőre bízod, akkor a fórumtól pontosan mit is vársz?

Tegyük fel, hogy valaki mond valamit, ami szerinte megoldás lehet (ez ugye meg is történt), ekkor

"A" eset: elmész a szerelőhöz és azt mondod neki, hogy neked a fórumon azt mondták, hogy az autónak xyz a baja, legyen szíves azt megcsinálni. A szerelő megcsinálja, amit mondtál, elkéri az árát,de az autó még mindig olyan, mint volt, szerelő széttárja a kezét: Maga mondta, főnök! GoToBack: kérdezd a fórumot ismét! -> szerelő -> jó/nem jó -> akár végtelen ciklus is lehet...

"B" eset: elmész a szerelőhöz és azt mondod neki, hogy neked a fórumon azt mondták, hogy az autónak xyz a baja, legyen szíves azt megcsinálni. A szerelő megcsinálja, amit mondtál, elkéri az árát, és az autó jó lesz. mindenki örül. Return 0;

"C" eset: a szerelő elküld a picsába, hogy vagy ő megkersi, hogy mi a baja az autónak és eljár a saját szája íze szerint, vagy a találgatásoddal fordulj máshova.

Namármost, ha ennyire nem értesz a szerelgetéshez, hogy egy igen egyszerű kis műveletet (EGR tisztítás) saját magad elvégezz, akkor úgy jársz a legjobban, ha mindenféle előzetes fórumos kérdezgetés és végtelen szópásciklus helyett elviszed az autót egy (hozzáértő!!!) szerelőhöz, aki a saját tapasztalata és típusismerete birtokában megkeresi és kijavítja a fennálló hibát.

Az autó meggyógyulása után szívesen hallgatjuk a tapasztalatot a tünetekkel és a megoldással kapcsolatban.

Egyébként, most már tényleg felcsigáztál:

Pontosan mit vársz a fórumtól és a kapott információt hogyan tervezted hasznosítani?

Üdv:
BF
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.21 16:11:34 írta keeper83 »

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3672 Dátum: 2016.11.21 16:01:02 »
 [rohog]

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3673 Dátum: 2016.11.21 17:38:26 »
Szép összefoglaló. :clap:

a000

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3674 Dátum: 2016.11.21 17:50:23 »
Igen, kicsit paradox a helyzet szerintem is...

Szóval, ha a 2 anya és egy csavar oldásával kiszerelhető EGR szelep tisztítását szerelőre bízod, akkor a fórumtól pontosan mit is vársz?

Tegyük fel, hogy valaki mond valamit, ami szerinte megoldás lehet (ez ugye meg is történt), ekkor

"A" eset: elmész a szerelőhöz és azt mondod neki, hogy neked a fórumon azt mondták, hogy az autónak xyz a baja, legyen szíves azt megcsinálni. A szerelő megcsinálja, amit mondtál, elkéri az árát,de az autó még mindig olyan, mint volt, szerelő széttárja a kezét: Maga mondta, főnök! GoToBack: kérdezd a fórumot ismét! -> szerelő -> jó/nem jó -> akár végtelen ciklus is lehet...

"B" eset: elmész a szerelőhöz és azt mondod neki, hogy neked a fórumon azt mondták, hogy az autónak xyz a baja, legyen szíves azt megcsinálni. A szerelő megcsinálja, amit mondtál, elkéri az árát, és az autó jó lesz. mindenki örül. Return 0;

"C" eset: a szerelő elküld a picsába, hogy vagy ő megkersi, hogy mi a baja az autónak és eljár a saját szája íze szerint, vagy a találgatásoddal fordulj máshova.

Namármost, ha ennyire nem értesz a szerelgetéshez, hogy egy igen egyszerű kis műveletet (EGR tisztítás) saját magad elvégezz, akkor úgy jársz a legjobban, ha mindenféle előzetes fórumos kérdezgetés és végtelen szópásciklus helyett elviszed az autót egy (hozzáértő!!!) szerelőhöz, aki a saját tapasztalata és típusismerete birtokában megkeresi és kijavítja a fennálló hibát.

Az autó meggyógyulása után szívesen hallgatjuk a tapasztalatot a tünetekkel és a megoldással kapcsolatban.

Egyébként, most már tényleg felcsigáztál:

Pontosan mit vársz a fórumtól és a kapott információt hogyan tervezted hasznosítani?

Üdv:
BF

Köszi, nem volt rossz.

Nyilván nem állítok oda egy szerelőhöz, de mindegy is. Arra vagyok kíváncsi, hogy "otthoni" keretek között, mit lehet kiszűrni, megtenni. Másik, hogy milyen költségesebb beavatkozások jöhetnek szóba, hogyha az egr szelep tisztítás nem segít.