Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1385741 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Balika

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 33
  • 2.2D-4D 07
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2175 Dátum: 2014.02.27 16:42:34 »
Az azért jelenthet valamit, hogy a régi injektort visszavették.

keeper83

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 671
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2176 Dátum: 2014.02.28 08:10:24 »
Pesten az MP-Dieselnél vettem az új injektorokat. Ők is befecskendezők javításával foglalkoznak. Nagyon korrektek voltak. A főnöktől tudom az infót.
A Benediczkiék nekem 60-70000.-Ft-os nettó árat mondtak a felújításra, csak nem én akartam lenni a tesztelő ezért maradtam az újaknál.

Azért nem kérnek keveset.
Nem tudom, hogy neked végül milyen cikkszámú injektor kellett, de bizonyos típusokat a mondott nettó felújítós árért itt vagy itt újonnan bruttóban be lehet külföldről szerezni. Persze a rizikó benne van...
Ha az újjal megegyező minőséget (netalán a hibák esetleges javításával jobbat is???) tudnak a felújítók, akkor a garancia miatt érheti meg velük csináltatni. Egyébként tartom, hogy ez a nettó ár drága.

Balika

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 33
  • 2.2D-4D 07
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2177 Dátum: 2014.02.28 09:26:22 »
Szerintem is Így van.
De amíg nincsenek tapasztalatok a felújítottal kapcsolatban, inkább vettem nem sokkal többért újat.
Az injektorok száma 23670 0R 010 mivel már a számon változtattak az új száma 23670 0R 116

cricket

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2178 Dátum: 2014.03.11 14:23:28 »
Sziasztok!
Helyzet az, hogy Avensis vásárlás előtt vagyok. Van egy 2000-ből valóm, 2.0 D4D, 8-adik éve szolgál hibátlanul, de le akarom újabbra cserélni. Városi használó vagyok többségében, de megszerettem a 2.0 Dieselt. Nem gondolkoztam benzinesben. Most is 2011-2012-esek közül Dieseleket néztem, 2.0-t általában, de találtam egy nagyon jót, ami 2.2-es, D4D-nek írott, 150 LE-s, tehát ha jól értem nem D-CAT-os. Nem értek hozzá. Ez a kocsi van olyan szép, hogy megvenném, de nem akarok valami típushibásba belefutni, így szeretném megkérdezni,hogy a 2.2 D4D-t érdemes-e megvenni (150 LE), és elkerülni a D-CAt-ost, ami 177 LE (ha jól értem, a lőóerőből kiderül, hogy melyik fajta. Vagy a 2.2 D4D között is van különböző?) Nem nagyon értek hozzá, kérem így válaszoljatok. :)

Megszereztem a kinézett kocsi forgalmiját Németországból, annak alapján tudok az autóról tájékozódni valami honlapon? Merthogy balesetmentesség, felszereltség (pl. Executive-nek írják, de aszongya nincs XENON lámpa, én meg úgy tudom, az executive-ban 2012-ben széria volt a XENON) szóval hol induljak el? Köszönöm a segítséget!!!

elpaso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 326
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2179 Dátum: 2014.03.11 18:45:17 »
Sziasztok.

Ma találtam, hátha még nem ismeritek:

http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/03/11/felek_a_dizeltol/


Spet

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 657
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2180 Dátum: 2014.03.11 18:51:17 »
Sziasztok!
Helyzet az, hogy Avensis vásárlás előtt vagyok. Van egy 2000-ből valóm, 2.0 D4D, 8-adik éve szolgál hibátlanul, de le akarom újabbra cserélni. Városi használó vagyok többségében, de megszerettem a 2.0 Dieselt. Nem gondolkoztam benzinesben. Most is 2011-2012-esek közül Dieseleket néztem, 2.0-t általában, de találtam egy nagyon jót, ami 2.2-es, D4D-nek írott, 150 LE-s, tehát ha jól értem nem D-CAT-os. Nem értek hozzá. Ez a kocsi van olyan szép, hogy megvenném, de nem akarok valami típushibásba belefutni, így szeretném megkérdezni,hogy a 2.2 D4D-t érdemes-e megvenni (150 LE), és elkerülni a D-CAt-ost, ami 177 LE (ha jól értem, a lőóerőből kiderül, hogy melyik fajta. Vagy a 2.2 D4D között is van különböző?) Nem nagyon értek hozzá, kérem így válaszoljatok. :)

Megszereztem a kinézett kocsi forgalmiját Németországból, annak alapján tudok az autóról tájékozódni valami honlapon? Merthogy balesetmentesség, felszereltség (pl. Executive-nek írják, de aszongya nincs XENON lámpa, én meg úgy tudom, az executive-ban 2012-ben széria volt a XENON) szóval hol induljak el? Köszönöm a segítséget!!!

Szia!
Jól tudod, a 2.2-es 177 lovas az  D-CAT, amit városi használatra nem ajánlok, de ugyanez a helyzet a 2012 utáni 2.0-val is (a többiek majd kijavítanak, ha nem így van, de az már azt hiszem (M.O.-n nem biztos) DPF-el szerelt, ami nem egyenlő a D-CAT-vel) A 150 lovas dízel jó alternatíva, azon nincs részecskeszűrő, elég erős és még fogyasztásabn sem eltúlzott. Talán inkább utazóautó, mint városi rohangálós, de inkább ajánlott ilyen körülmények közé, mint a D-CAT. A problémamentesség sajna már nem úgy jellemző, mint régen,de azért azt merem mondani, hogy az Avensis még mindíg az élvonalban van. Ez azt jelenti, hogy bel lehet nyúlni olyanba, amivel szívás van (főleg dízelnél), főleg, ha nem volt jó gazdája előzőleg. Ezért nem irígyellek, mert nagyon sok szemét van a piacon. Talán a 2.0 dízelből lesz a legnehezebb jót találni: nagyon szeretik, kis fogyasztás, elég erős is, és amíg jó többnyire megtartják.
Ezeknél a dízeleknél (a 150lovasnál is) már sokkal kevésbé jellemző a lendkerék probléma: nem egy ismerősnek 300 ezer környékén jár a km, és még nem kellett lendkerék. (persze szét lehet rúgni 200 ezer alatt, de a régiek ilyen használattal 100 ezernél széthullottak)
Ha nem találsz 2.0-t, és mindenképp dízelt szeretnél, akkor a 2.2 150 lovast ajánlom a városozás miatt. A D-CAT némileg finomabb járású, és elég komoly gyorsításokat lehet vele kivitelezni (egy-egy előzés szinte olyan, mint a kikerülés), de kicsit magasabb a fogyasztása is. Ez nem jelenti azt, hogy a többi nem megy, csak van egy kis szakadék.

Bocs a sok dumáért! Sok sikert!

András1980

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2274
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2181 Dátum: 2014.03.11 22:04:57 »
Szia!
Jól tudod, a 2.2-es 177 lovas az  D-CAT, amit városi használatra nem ajánlok, de ugyanez a helyzet a 2012 utáni 2.0-val is (a többiek majd kijavítanak, ha nem így van, de az már azt hiszem (M.O.-n nem biztos) DPF-el szerelt, ami nem egyenlő a D-CAT-vel) A 150 lovas dízel jó alternatíva, azon nincs részecskeszűrő, elég erős és még fogyasztásabn sem eltúlzott. Talán inkább utazóautó, mint városi rohangálós, de inkább ajánlott ilyen körülmények közé, mint a D-CAT. A problémamentesség sajna már nem úgy jellemző, mint régen,de azért azt merem mondani, hogy az Avensis még mindíg az élvonalban van. Ez azt jelenti, hogy bel lehet nyúlni olyanba, amivel szívás van (főleg dízelnél), főleg, ha nem volt jó gazdája előzőleg. Ezért nem irígyellek, mert nagyon sok szemét van a piacon. Talán a 2.0 dízelből lesz a legnehezebb jót találni: nagyon szeretik, kis fogyasztás, elég erős is, és amíg jó többnyire megtartják.
Ezeknél a dízeleknél (a 150lovasnál is) már sokkal kevésbé jellemző a lendkerék probléma: nem egy ismerősnek 300 ezer környékén jár a km, és még nem kellett lendkerék. (persze szét lehet rúgni 200 ezer alatt, de a régiek ilyen használattal 100 ezernél széthullottak)
Ha nem találsz 2.0-t, és mindenképp dízelt szeretnél, akkor a 2.2 150 lovast ajánlom a városozás miatt. A D-CAT némileg finomabb járású, és elég komoly gyorsításokat lehet vele kivitelezni (egy-egy előzés szinte olyan, mint a kikerülés), de kicsit magasabb a fogyasztása is. Ez nem jelenti azt, hogy a többi nem megy, csak van egy kis szakadék.

Bocs a sok dumáért! Sok sikert!

A 2.2 150LE AveIII-nál nincs részecskeszűrő?
AveIII 2009-től jött, ott már nem az összes dízel motor DPF-es?  :?:

Matthew90

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2743
  • Nem elfogult, de TOYOTA-Fan :)
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2182 Dátum: 2014.03.12 14:53:01 »
Sziasztok!
Helyzet az, hogy Avensis vásárlás előtt vagyok. Van egy 2000-ből valóm, 2.0 D4D, 8-adik éve szolgál hibátlanul, de le akarom újabbra cserélni. Városi használó vagyok többségében, de megszerettem a 2.0 Dieselt. Nem gondolkoztam benzinesben. Most is 2011-2012-esek közül Dieseleket néztem, 2.0-t általában, de találtam egy nagyon jót, ami 2.2-es, D4D-nek írott, 150 LE-s, tehát ha jól értem nem D-CAT-os. Nem értek hozzá. Ez a kocsi van olyan szép, hogy megvenném, de nem akarok valami típushibásba belefutni, így szeretném megkérdezni,hogy a 2.2 D4D-t érdemes-e megvenni (150 LE), és elkerülni a D-CAt-ost, ami 177 LE (ha jól értem, a lőóerőből kiderül, hogy melyik fajta. Vagy a 2.2 D4D között is van különböző?) Nem nagyon értek hozzá, kérem így válaszoljatok. :)

Megszereztem a kinézett kocsi forgalmiját Németországból, annak alapján tudok az autóról tájékozódni valami honlapon? Merthogy balesetmentesség, felszereltség (pl. Executive-nek írják, de aszongya nincs XENON lámpa, én meg úgy tudom, az executive-ban 2012-ben széria volt a XENON) szóval hol induljak el? Köszönöm a segítséget!!!

Soha sem volt dízel autóm, így tapasztalatból nem tudok hozzászólni a témához.

Annyit viszont tudok, hogy rövid távokra az új turbódízelek (számomra) időzített bombaként funkcionálnak.  :whistling:
Persze, ha odafigyel a tulaj a bemelegítésre/leállítás utáni lehülésre, sokat javíthat az esélyein.

Csak egy idézet Elpaso álltal linkelt cikkből:

"– Mennyire fontos a dízelek bemelegítése?

Az egyik legfontosabb. Én itt lakom a faluban, hét közben be sem indítom a BMW-t (320D BMW-je van), mert mindig hideg motorral menne. A feleségem ezres benzines autójával járok, annak sem ideális, de sokkal jobban tolerálja, mint a dízel, mivel sokkal hamarabb bemelegszik."


Szóval, ahogy Spet is írta, biztosan vannak olyan konstrukciók, amik jobban tűrik a városozást, és a hidegen járatást, de alapvetően ez pont nem a dízeleknek való, és szerény véleményem szerint nagyon káros is (lehet) a rendszerre nézve.  :innocent:



Toyota Corolla E12 Sedan 1.4 Linea Terra (2011.09.-2013.10.)
Toyota Avensis T25 Sedan 1.8 Sol Technic (2013.10.-2017.01.)
Toyota Prius III Premium + Solar roof + Navi + Leather (2017.01.- )

362.

cricket

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2183 Dátum: 2014.03.12 17:10:02 »
Sajnos elvitték az orrom elől, jó kocsi volt :(
Most egy 2.2-es D-Cat-ot ajánlanak, de abba nem merek belevágni.
Benzinesben gondolkoztam, de abban nincsenek jó felszereltségűek.
Azért merek dízelben gondolkozni, mert a saját dízelem 8 éve kifogástalanul szolgál, keveset fogyaszt, és szeretem a nyomatékát, hangját, működését. Nekem meg 1.0-s yarisom volt előtte, persze benzines, mondjuk ott valszeg nem a benzinességgel volt gond, hanem az 1.0-val :)))

Matthew90

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2743
  • Nem elfogult, de TOYOTA-Fan :)
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2184 Dátum: 2014.03.12 17:15:56 »

Sajnos elvitték az orrom elől, jó kocsi volt :(
Most egy 2.2-es D-Cat-ot ajánlanak, de abba nem merek belevágni.
Benzinesben gondolkoztam, de abban nincsenek jó felszereltségűek.
Azért merek dízelben gondolkozni, mert a saját dízelem 8 éve kifogástalanul szolgál, keveset fogyaszt, és szeretem a nyomatékát, hangját, működését. Nekem meg 1.0-s yarisom volt előtte, persze benzines, mondjuk ott valszeg nem a benzinességgel volt gond, hanem az 1.0-val :)))

Egy ezer köbcentis benzinest nem lehet összehasonlítani egy dízellel sem.  :)
A Sol felszereltség túl kevés? :hmmmm:  Van egy pár Executive is, ahogy láttam, azokban aztán van minden.  :tt2:
Én az 1.8 benzint ajánlanám, 147 lóval, annak (városban főleg) elégnek kell lennie.
Persze, a nyomaték sosem lesz olyan egy benzinesben sem, mint egy dízelben.  ;)

Ha meg tudsz békélni a "benzinességgel", akkor szerintem egy 1.8 vagy akár egy 1.6 jó választás lehet.  :yes:



Toyota Corolla E12 Sedan 1.4 Linea Terra (2011.09.-2013.10.)
Toyota Avensis T25 Sedan 1.8 Sol Technic (2013.10.-2017.01.)
Toyota Prius III Premium + Solar roof + Navi + Leather (2017.01.- )

362.

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2185 Dátum: 2014.03.17 19:43:28 »
Ha meg tudsz békélni a "benzinességgel", akkor szerintem egy 1.8 vagy akár egy 1.6 jó választás lehet.  :yes:
Inkább 1.8 vagy 2.0 benzin.
1.6-ból csak az újabb Valvematic, ami elég jól elmozgatja a nagy vasat. A régi az inkább "vért izzadt", ha haladni akartál. Persze nyugis, nagypapis stílusra megfelel.
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

elpaso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 326
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2186 Dátum: 2014.03.24 21:50:42 »
Kedves D-4D-s Avensis tulajok. Ti is tapasztaltátok, hogy a nívópálcát kihúzva a pálca 2 oldala más olajszintet mutat? kb 8 mm-rel. Melyiket veszitek alapul?

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2187 Dátum: 2014.03.25 00:14:07 »
Kedves D-4D-s Avensis tulajok. Ti is tapasztaltátok, hogy a nívópálcát kihúzva a pálca 2 oldala más olajszintet mutat? kb 8 mm-rel. Melyiket veszitek alapul?
Nem D-4D, de ilyen nálam is és sosem tudom, melyik oldalának higgyek  :cry:
Múltkor éppen ezen poénkodtunk a márkaszervizben: 1 liter vagy 1 dl hiányzik belőle, mert ugye nem mindegy  :hmmmm:

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #2188 Dátum: 2014.03.25 06:58:33 »
más autónál is elöferdül az.
a corimnál,most a mazdánál is megesik.
2. 3. mérésre már jó,csak le kell törölni.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

elpaso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 326
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2189 Dátum: 2014.03.25 15:45:44 »
Nem D-4D, de ilyen nálam is és sosem tudom, melyik oldalának higgyek  :cry:
Múltkor éppen ezen poénkodtunk a márkaszervizben: 1 liter vagy 1 dl hiányzik belőle, mert ugye nem mindegy  :hmmmm:
Hát nem. Akkor ez nem az én egyedi esetem.