nézegettem a hirdetéseket, és arra jöttem rá hogy amit mi tavaly vettünk 3 misiért, azt most is meghirdethetnénk ennyiért, nem valami nagy a választék
ha közelebb van az évi futásteljesitmény a 10ezer kmhez akkor benzinest vennék, mert amit 2-3 misi között adnak dizelből már elég sok km van bennük ahhoz hogy bármi meghibásodjon akár a üzemanyagrendszerben, akár turbo vagy kettőstömegű lendkerék és ez mind 100 ezres javitási tétel. De persze ez nem azt jelenti hogy igy is lenne, csak ugye az ördög sosem alszik
akár benzines akár dizel mellett döntesz, lehetöleg első gazdás, és magyarországi forgalomba helyezésű legyen, igy lesz a legkisebb az esélye hogy valami visszatekert példányt vegyél, + ajánlatos festékréteg vizsgálót vinni, mert amit néztünk tavaly 10 autobol 8 fényezve volt, vagy agyon polirozva
80-120 mikron között kell hogy mutasson......
ha van még kérdésed jöhet nyugodtan