A rövid utak,nem tesznek jót az akksinak....az okosak szerint egy merült akksinak kb 100km út kell a teljes töltöttségi szinthez.... Tehát....ha teljesen feltöltenéd....vagy mennél vele huzamosabban...lehet nem lenne gond vele újra hosszú ideig.... A 10 percig rajt hagyott világítás velem is szúrt ki kb 2 éve ugyanígy.....akkoriban én is nagyon rövid távokon használtam.......még mindig ugyanaz az akksi van az autóban...gond nélkül....!!
De megfeledkezel a fantomomról
... Az tud olyat (már bizonyította), hogy
130 km autózás után, három nappal később az akksi olyan szinten üres, hogy még a műszerfali lámpák sem világítanak
!
Magyarul olyan ütemben szív, hogy tutira egy 12 órás időtartam alatt is jelentős mértékben lejjebb szedi az akkufeszültséget.
Ugyanis itt most az volt, hogy múlt vasárnap délután levittem a kocsit a Balatonra (125 km), és barátném másnap reggel el is kezdte használni. Reggel melóba be, délután melóból haza (ezek olyan bő 3 km-es utak). Minden nap. Csütörtök délutánig, amikor is ismét hazament a melóból, leállította a kocsit de rajta felejtette a pilácsot, majd 10 perccel később akart volna továbbmenni - de a kocsi már nem indult.
Na, ez minden, csak nem normális. Ilyennek nem lenne szabad történnie, hogy egy hosszabb út, majd ezt követő három és fél napos rövidtávos használat után, egy tízperces, bekapcsolt világítással állás lenullázza az akkumulátort