Ő nagyon belefolyt a lelkivilágába,
Köszönöm a dicsérő szavakat, de sajnos nem érdemlem meg. Csak annyira folytam bele, hogy a még több kérdésem merült fel. Nem feltétlenül a Torque-val, hanem az autó állapotával kapcsolatban. Mivel a hozzáférhető gyári dokumentációk is hiányosak, ezért megakadtam. Alkalom adtán majd más HSD-kből is ki szeretném olvasni a kérdéses paramétereket.
A progi használatáról majd készítek egy szájbarágós összefoglalót.
A programmal ismerkedők dolgát néhány mutató elrendezés (Layout szabad fordításban) mentésének megosztásával megkönnyíthetnétek.
A verzió és a műszerek feltüntetése az eligazodást megkönnyíti.
A YHSD-ét még csiszolom, de lassan kialakul a leggyakrabban figyelt és a naplózott adataim teljes listája.
elvileg el lehet valamit rontani ha a Torque programmal kisérletezek majd az elején?
Nem, véglegesen elrontani nem tudsz semmit a Torque-val és egy jól működő ELM kompatibilis adapterrel.
Néhány autó nem szereti, ha a gyújtásráadásakor szkannnelik az OBD csatlakozóját, és égve marad miatta a MIL lámpa.
A figyelmeztető hangjelzések kikapcsolása a Torque-val is csak addig működik amíg az eszköz csatlakoztatva van.
Elképzelhető, hogy benzines Aurissal nem megy ez a kütyü? Ebben a listában csak dízelek vannak.
A lista nem teljes. A korai benzines E12 (2002- ) sem szerepel benne, ennek ellenére működik vele.
a csatlakozás az OBD eszköz és a telefon között elég nehézkes, szórakozni kell vele
Elég nagy szórással gyártják, a BT -részével van leggyakrabban probléma.
A megoldás általában másik telefon, vagy másik op. rendszer.-(
az egyik elektromos motorra folyamatosan valami mínusz 12501 körüli rpm-et ír ki, szóval az tuti nem jó...
Pedig jót mutat, csak nem arra vagy kíváncsi.-)
Inkább az MG2 nyomatékát állítsd be. "Vitorlázásnál" =0. Amennyiben rutinosan +-4 en belül tudod tartani elképesztő fogyasztást lehet produkálni.