Nekem e12-nél kb fél évente cserélgettem a Nightbreaker-t, kicsit húzós volt, de legalább láttam valamit vele. Egyébként számomra az e12 leggyengébb pontja a pocsék világítása volt.
A mostani gépezetben lekopoghatom jól látható minden, nem tudom, hogy ez milyen lámpa, de jól látok vele.
Apropó másfél hete voltunk Szolnokon a Reptárban, oda-vissza öt fő, cirka 400kg a kocsi súlyán felül, de nem panaszkodott. Oda is vissza is 3,8 let a fogyi, igaz nem száguldoztam, de barátinak mondanám...továbbra is...
Szombaton meglett a kerékcsere is, végül Continental ts860 lett, remélem bizonyít. Szomorú, hogy a kecskeméti szervíz október 27-én november 8-i időpontott tudott volna leghamarabb mondani. Így elmentem a korábbi szalonba, ugye ami bedöglött....hm... több mint egy óra volt, mire a srác levette mind a 4 kereket, le a gumikat, és fel az újakat. Viszont be tudtam menni és nézni mit csinál, legalább most már tudom, hová is fér az a bunkó nagy keréknyomás szenzor. Külön jó pont, hogy betekerte fóliával a kormányt, nejlon az ülésre, zacskóba a régi gumi.
Kicsit azért szomorú, hogy nem tudta ezeket a kerekeket nem 2 bar-ra kell fújni, a céghez érve azonnal jelzett is a szenzor. Még jó, hogy most már tudom használni a szivargyújtós gyári kompresszort. Azért nagy valami se kell hozzá, mivel a a vezetőoldali ajtó küszöbére van ragasztva mennyi is a gyári érték.....
Kedvesek voltak, meg voltam elégedve.
Lassan jön az olajcsere...