Miért lenne nevetséges? Nekem tetszik a Carina E, jól érzem magam benne, nincs az a fura érzésem mint az Aurisban, jó az összkép! Nem vettem volna meg, ha nem tetszik. Auris meg hogy néz már ki a kortársaihoz képest? LOL Szerinted ez így rendben van 2013-ban?
Másik példa: Auris hibridnél meg nem sokkal drágább a Lexus CT200h az is hibrid és mérföldekkel szebb mint az Auris!
Figyi,
a Te Carinád belső kinézete az én Avensisemével egyetemben egy ócskavas az Auriséhoz képest kinézetre. Ha azt mondod, hogy a Carina jobban néz ki belülről, hát, szíved joga... Nem kicsit túlzol.
Az Auris belével sincs különösebb gond, csak a tesztben is említett apró részleteket valahogy a helyükre kellene rakni, és egy-két burkolat anyagát le kellene cserélni, hogy egy egység jöjjön ezzel létre, ne kvázi találomra szétszort '80th-ből származtatott gombokkal. Engem legjobban továbbra is a két oldalsó kerek rostély zavar. Ezt nem értem ki és hogyan gondolta oda, amikor az új Corollán minden rostély szögletes és ott meg is van ezzel az egység.
A Carina és az Ave anyagválasztása valóban minőségibbnek néz ki, de megnézném ezt az Aurist is 13 évesen, hogy mennyire öregszenek az anyagok, mennyire kopásállók a kárpitok (mivel a minőséÉRZET korát éljük, nagyon is aktuális részemről ez a megkülönböztetés a valódi minőség és a minőségérzet között) . Ha azt veszem számba, hogy a Carinától kezdve az Avensis, E11 Corolla, E12 Corolla is már több, mint 10 éves és jellemzően bírják a strapát a belső anyagaik, akkor joggal lehet feltételezni, hogy ez az auris is bírni fogja. Persze, lehet, hogy ettől még nem fogja mindenki szépnek látni, de ez 10 éves autónál szvsz másodlagos kérdés.
A Lexus CT példád is erősen sántít: 9 Millától indul, ha jól rémlik, miközben az Auris kombi(!, aminek még véletlenül sem azonos a célközönsége a Lexiével) legfullosabb verziója 8,3-nál megáll. Ha almához alámát akarunk hasonlítani (legalább a felszereltség terén, ha már másban nemigen lehet), akkor a CT ára inkább 10-11millió Ft, ami nagyon nem kevéssel több a 8,3-nál. De minőségre jobb az Aurisnál, persze, ez igaz, csak nagyon nem érdemes a két autót még gondolati szinten sem összehasonlítani, mert másról szólnak. Igen, az alapjaik megegyeznek, de ez kevés...
A kérdésedre válaszolva, pedig, persze, egyáltalán nem gondolom helyesnek 2013-14-ben, hogy ilyen részletformákkal dob piacra EU-ban autót a Toyota. Ezt én is hibának tartom, és, ahogy csufár többedjére írta, az
idei nyári facelift alkalmával kíváncsian várom, mit fognak rajta változtatni...