Annyit még, hogy a fékbetétek kopását, vagy direkt módon, vezetékként működő, a betétbe beépített fémszál segítségével jeleztetik ki a műszerfal megfelelő jelzőjéhez, vagy indirekt módon, a betét kopásával a fékdugattyúk egyre jobban előbújnak, ezáltal a hidraulikaolaj (fékolaj) szintje lecsökken a kiegyenlítőtartályban, ahol egy úszó lubickol. Egy szint elérésekor az úszó zárja az áramkört, és kigyullad az ellenőrzőlámpa.
Asszem a Carinába (E) még indirekt jelző volt, az Avensisben fogalmam sincsen. Nézd meg a kiegyenlítőtartályt, vagy-e benne kütyü....
Egyébként erre mondják, hogy nem szokás a fékfolyadékot utánaönteni, mert egyrészt előbb-utóbb vas a vason fog fogni, mely a komplett tárcsa-betét cseréhez vezet, és roppant balesetveszélyes is, másrészt, a betétcserekor a helyükre visszanyomott dugattyúk megemelik a fékolajszintet, ami akár ki is csurranhat a tartály oldalán. Akkor aztán lehet takarítani stb.
Persze fékfolyadék fogyhat ezért is, mert "szelel" a rendszer, de ez már másik lapra tartozik.