A fedélzeti diagnosztika célja,hogy a jármű mozgásképes maradjon,ameddig az műszakilag lehetséges! Vagyis ha mondjuk elcsesződik vmi, nem biztos,hogy te azt feltétlenül észreveszed!Csak mondjuk megnövekszik a fogyasztás, károsanyagkibocsátás romlik, ilyesmi...
Tegyük fel,hogy gallyra megy az előgyújtásszabályzó egység(mondjuk befosik 1 jeladó)! A rendszer ezt észleli, és mielőtt még vmi szar értékre beállna a jeladótól vett rossz értékek alapján, beállít egy olyan előgyújtás értéket, ami hogyha 1szerűen akarunk fogalmazni,se nem jó,se nem rossz!Ezután rögtön kigyullad a sárga kis jel a műszerfalon!Ezzel jelzi a hibát a járművezető részére, de ha nem szükséges,nem állítja le feltétlenül a rendszert!
Tehát Szabix neked azt javaslom,hogy vidd márkaszervízbe, ott megmondják mi a hiba,kijavítják&kitörlik a hibajelet! Ha nem, akkor írd le az autód típusát, évjáratát, motorkódját, és jövőhétre kiderítem
,h annál a típusnál mi a teendő ebben az esetben! Hogy kell a hibakódot kiolvasni!
Remélem tudok majd segíteni...