Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2305363 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

TZoli

  • Vendég
Re: Re:Szerviz
« Válasz #9015 Dátum: 2014.02.28 13:41:29 »
Szia Zoli!
Egy ilyen csodaszép esztergálás kb. milyen összegbe kerül? Lehet énnekem es le kéne esztergáltatnom, mert nem túl szép a felülete, vállai max 1-2 mmesek lehetnek, de a felülete sem szép sima, mint elől. A betétek úgyis lassan csereérettek. Köszi!

Ha oldalanként van 1-2mm (kívül és külön belül is ekkora váll) akkor azt már cserélni kell, mert méret alatt van, főleg ha a felülete is "beteg" akkor telibe meg kéne húzni és akkor még lejön belőle.

Zolee11

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 284
Re: Re:Szerviz
« Válasz #9016 Dátum: 2014.02.28 21:54:06 »
Ha oldalanként van 1-2mm (kívül és külön belül is ekkora váll) akkor azt már cserélni kell, mert méret alatt van, főleg ha a felülete is "beteg" akkor telibe meg kéne húzni és akkor még lejön belőle.
Oldalanként inkább 1-1 mm van, de a felülete is "beteg", szóval inkább a csere felé hajlok.
Az árakat nézegetve nagyjából egyforma árak vannak típusonként a különböző értékesítési pontokon. A feltüntetett árak 1-1 db-ra vonatkoznak, vagy 1-1 párra, azaz tengelyenkénti csomagok árai? Egy csomag fékbetét 2 db vagy 4 db betét? Én még saját magam sose vettem, így nincs tapasztalatom.  :)

TZoli

  • Vendég
Re:Szerviz
« Válasz #9017 Dátum: 2014.02.28 21:57:51 »
Az alkatrészes programok féktárcsa esetében /db árakat tüntetnek fel, fékbetétnél garnitúra ár van (a csomagban 4db betét van)

Zolee11

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 284
Re:Szerviz
« Válasz #9018 Dátum: 2014.03.04 18:49:04 »
Megvizsgáltam tegnap jobban azokat a hátsó tárcsákat, és igazából alig érezhető peremük van, inkább a színük kicsit égett (szürkés, üveges), és emiatt olyan furcsa csíkos, de a csíkok nem fizikai karcolások, mélyedések. Gondolom a kézifék a betéteket szorítja rá a tárcsára, és ha épp csak be voltak húzva valamikor, akkor szép üvegesre lehet égetni őket. A szerelőm korábban nem szólt, hogy baj lenne velük, cserélni kellene, a féken sem érzek gyengeséget. A legközelebbi éves szerviznél rákérdezek ismét.

rittzo

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 129
  • 2003 Toyota Corolla 1.4 Sol
Re:Szerviz
« Válasz #9019 Dátum: 2014.03.06 14:45:11 »
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy cserélt-e már valaki sedan Corollában tetőantenna talpat? Azt láttam, hogy sokunknak elrepedt, de olyan leírást, hogy mire vagy hogyan kell kicserélni, erre nem találtam leírást. Az is érdekelne, hogy ha így hagyom, akkor beázhat-e az autó?
Én ezt találtam: Itt

« Utoljára szerkesztve: 2014.03.06 14:52:18 írta rittzo »

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:Szerviz
« Válasz #9020 Dátum: 2014.03.06 18:32:57 »
25 a gyari antenna azt hiszem.
Belul is van tomites nem fog beazni.
En erre mar nem koltok.
Hifite nem sajnalom, talan vmi utangyartottat kap majd.

Konrád

rittzo

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 129
  • 2003 Toyota Corolla 1.4 Sol
Re:Szerviz
« Válasz #9021 Dátum: 2014.03.06 22:34:52 »
25 a gyari antenna azt hiszem.
Belul is van tomites nem fog beazni.
En erre mar nem koltok.
Hifite nem sajnalom, talan vmi utangyartottat kap majd.
Szia konrad!
Nem jól tudod, én ma kérdeztem meg naívan, hát ha van csak a tömítő talp. Az nincs csak a komplett külsö egység, ami 74000Ft !!!  :eek:  Nem elírás.

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Szerviz
« Válasz #9022 Dátum: 2014.03.07 09:33:45 »
Tisztelt Szerelők és Értők!

A tapasztalt jelenség; bármely sebességtartományban végzett hirtelen közepes v. nagy erejű fékezéskor az első futómű és motortér felől koppanás hallatszik.Ritkán de aggasztó mértékben=1-től többször, hátulról is jött hasonló nem kívánt zaj.
Az elmúlt héten cseréltem ki az  stabpálcákat. A csere alkalmával minden a stabpálcákon és környezetükben lévő csavarokat leellenőriztem, hogy a megadott nyomatékra vannak e feszítve. Ma lesz "szezonváltás" és fékrevízió. A kopás, ütődés, elmozdulás nyomain kívül, hogyan tudom kiszűrni a nem kívánt zaj forrását?   
A toronycsapágy hibáját, milyen módszerrel lehet egyértelműen meghatározni, v. kizárni.

Segítségteket köszönettel veszem!
 micila
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Szerviz
« Válasz #9023 Dátum: 2014.03.07 09:38:08 »
Szia konrad!
Nem jól tudod, én ma kérdeztem meg naívan, hát ha van csak a tömítő talp. Az nincs csak a komplett külsö egység, ami 74000Ft !!!  :eek:  Nem elírás.

Nekem '12-ben mondtak 72 000-t a halásztelki Toyota szervízben. Mindjárt körbenéztem és vettem egy bontottat, 13000-ért. Igaz hogy nem sedan az én vasam, de szerintem a tiédbe is találsz valamelyik toygli bontóban.
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu


Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:Szerviz
« Válasz #9025 Dátum: 2014.03.08 17:58:17 »
En nem kiloodnek a felujitassal csere.
Kovacsautonalmvettem tarcsakat anno ferodo premiert es betetet nagyon jo aron.
Ezstergalyos 5ezret biztos ker, szoval nem eri meg igy meg letudod 60ezerre.



Ma eppen vettem apam G astrajara komplett kozepdobot es hatsot mert az illesztesnel szetrohadt.
Bardiban a srac irto jo fej volt 42 szazalekot megadott:) komplett renszer igy meglett 32 bol sigam.

Mar csak fel kell rakni:)


Konrád

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Szerviz
« Válasz #9026 Dátum: 2014.03.08 18:31:15 »
de ha még tűrésen belül van a vastagság,akkor érdemes lekapni esztergán.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Szerviz
« Válasz #9027 Dátum: 2014.03.08 18:40:03 »
de ha még tűrésen belül van a vastagság,akkor érdemes lekapni esztergán.
Elég preciz gép kell hozzá :yes:
Viszont nekem Kispesten csinálták 2000Ft/db áron (nem Toyotához).
Egyébként csak a hátsót lehet -ha jól tudom-mert elöl dupla a tárcsa :hmmmm:

TZoli

  • Vendég
Re:Szerviz
« Válasz #9028 Dátum: 2014.03.08 18:45:16 »
A hátsó tárcsáknak minimális a tűrése, így a képek alapján "sokat" kéne levenni belőle. Ki kell cserélni a betétekkel együtt aztán nincs vele gond nagyon sokáig.

Dízel E12-re 2 hete vettem Ferodo tárcsákat hátra 5e/db-ért.

A képeken ami van fékbetét az meg REMSA, jó minőségű viszonylag puha betét, használom azt is rendszeresen.

Zolee11

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 284
Re:Szerviz
« Válasz #9029 Dátum: 2014.03.08 19:37:13 »
No akkor csere lesz, már csak azt kell eldönteni, hogy Textar vagy Ferodo legyen, árban nincs sok különbség.
Ha jól látom akkor hátul 2 méret van, van 266 mm-es és 240-es, ránézésre 266mm-es kell, de majd rámérek.

Ferodo tárcsa cikkszáma: FER DDF1576/P (4.693 Ft)
Ferodo betét: FER FDB4274/P (8.540 Ft)
Textar tárcsa: TEX 92169203/P (5.787 Ft)
Textar betétből kettő is van: TEX 2183301/P (7581 Ft),  21833 155 05/LA (6.457 Ft)

Ezek kovács autos árak, de a bárdiból is hasonló áron tudom beszerezni a Textart, ott nincs Ferodo sajnos.