Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2304442 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

hislah

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 38
    • www.b-tel.hu
Re: Szerviz
« Válasz #4140 Dátum: 2010.08.27 23:53:59 »
Sziasztok!

E12-es corollámnál kereplő hangot hallok a motortér felől, amikor 2,3,4,5-ös sebességi fokozatban haladok. Csak felhúzott ablaknál hallani és rém idegesítő. Szerelő még nem látta.
Ez most a szívósor repedésére utalhat?
Gondolom nem károsodik semmi, ha így használom, amíg ki nem cserélem, csak zörög magában.

Köszönöm!

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Szerviz
« Válasz #4141 Dátum: 2010.08.28 08:32:52 »
E12-es corollámnál kereplő hangot hallok a motortér felől, amikor 2,3,4,5-ös sebességi fokozatban haladok. Csak felhúzott ablaknál hallani és rém idegesítő. Szerelő még nem látta.
Ez most a szívósor repedésére utalhat?
Gondolom nem károsodik semmi, ha így használom, amíg ki nem cserélem, csak zörög magában.

Terheléskor vagy simán guruláskor is? Nekem is ilyesmi volt, bár így látatlanban nehéz megmondani, és váltócsapágyak voltak a hibásak. Azt mondták, hogy ha már hangja van akkor a végét járja. El lehet vele menni egy ideig, de a szervízben azt mondták egyszercsak megáll (valami megszorul).
De mivel ez drága dolog, ezért remélem nem ugyanazt értjük kereplő hangot  ::)

Pontosan milyen autód van?
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

hislah

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 38
    • www.b-tel.hu
Re: Szerviz
« Válasz #4142 Dátum: 2010.08.28 08:36:25 »
Mondi!

Az autóm 2002-es E12-es corolla sedan. MÉREGZÖLD! :D
Csak terheléskor lehet hallani. Kellemes "taka-taka-taka" hangja van. Csinálok majd egy videot és felrakom, hátha jobban beazonosítható lesz.

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Szerviz
« Válasz #4143 Dátum: 2010.08.28 08:42:16 »
Mondi!
Az autóm 2002-es E12-es corolla sedan. MÉREGZÖLD! :D
Csak terheléskor lehet hallani. Kellemes "taka-taka-taka" hangja van. Csinálok majd egy videot és felrakom, hátha jobban beazonosítható lesz.

Színe kevésbé érdekes, de azt még mindig nem tudjuk, hogy milyen motorral megy :-) .
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Szerviz
« Válasz #4144 Dátum: 2010.08.28 13:44:39 »
Mondi!

Az autóm 2002-es E12-es corolla sedan. MÉREGZÖLD! :D
Csak terheléskor lehet hallani. Kellemes "taka-taka-taka" hangja van. Csinálok majd egy videot és felrakom, hátha jobban beazonosítható lesz.


Minél elöbb mutasd meg márkaszervízben. Ha szívócsonk az elzörög magába, de bármi lehet ami akár nagyobb kárt is tehet!
Xanyi

hislah

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 38
    • www.b-tel.hu
Re: Szerviz
« Válasz #4145 Dátum: 2010.08.28 14:07:33 »
Basszus....

1,6 literes benzines.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Szerviz
« Válasz #4146 Dátum: 2010.08.28 21:07:46 »
Ja az csakis benzines lehet :winkiss:

wolfman

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2098
Re: Szerviz
« Válasz #4147 Dátum: 2010.08.31 09:14:39 »
Sziasztok.

A probléma a következő: E12 Corolla első szélvédő sérülés. Sajnos cserés, javítani nem lehet. Cascos a dolog, de a biztosító csak úgy fizeti önrész nélkül, ha utángyártottat vesz bele, és egy bizonyos helyen.

Érdemes utángyártott szélvédőt venni? A gyári tudtommal nem túl masszív....

És a másik, ami inkább probléma: esőérzékelős az ablaktörlő. Lehet egyáltalán utángyártottat használni?

debian

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 48
Re: Szerviz
« Válasz #4148 Dátum: 2010.08.31 10:14:01 »
Az enyémbe 2hete cseréltettem hasonlót-(esőszenzoros+zöld), pilkingtonnál csináltattam, a rendszámmatricát is sikeresen átrakták.
Toyota Corolla Wagon E12  1.4 vvt-i sol

istvanf

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 172
Re: Szerviz
« Válasz #4149 Dátum: 2010.08.31 12:51:36 »
Nekem volt kalandom üvegcserével. Egyrészt az első alkalommal a biztosító engem is fix helyre küldött (Car-Glass egybként), ahol sikerült egy olyan hitvány minőségű utángyártott üveget berakni, hogy 2 hónappal utána újra berepedt az üveg. Szóval ezzel óvatosan.

Természetesen vannak kiváló utángyártottak is, jellemzően azoktól a cégektől, amelyek amúgy is beszállítók (pl. a Pilkington), ha ilyesmivel operál a cég, akkor teljesen rendben van. Én felhívánám őket és megkérdezném a márkát.

avman

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 93
Re: Szerviz
« Válasz #4150 Dátum: 2010.08.31 16:38:26 »
hölgyek* és urak,
múltkorjában meglátogatott csekk endzsin szán, ezt egy akkus ecu resettel jó barbár módjára oldottam meg, azzal a kikötéssel, h a következőnél szerviz. ez a mai nap be is következett, megvolt a hibakódleolvasás, a szerelő szerint semmi értékelhetőt nem adott. abs-re jelzett be (bájdövéj ennek nem külön pilácsa van???), illetve akkut nézték, offos, a toyota tester szerint halott, télig mindenképp cseréltessem, szerintük ez is okozhatta, illetve lehet kezdődő katalizátor gond. bár igazából nem mondták ki, de fi.. izé fogalmuk nem volt róla, miért gyulladt ki.
namost. a szerviz nemrégiben még csak citroen szerviz volt, szóval egyelőre nem kápráztattak el tudásukkal, esetleg tolna-baranya-somogy vonalon tudtok megbízható toyotás szakembert, ha még egyszer kigyulladna? árnyékra sem akarok vetődni, de az sem jó, ha esetleg pár tízezer forintból megelőzhető dologból többszázezres lesz.
a körülmények nagyjából ugyanazok voltak, takony esős idő, több órás intenzív autózás, 100-120-140-es tempó, városok közbeiktatva, 3-ban 6-ig kiforgatva (egyik alkalommal mert javasolták, h néha pörgessem ki, most meg mert hegynek fel, tehert előzve, emelkedősáv legvégén nem akartam visszaváltani. némi idő múlva pilács.
bendziny: első alkalommal 100-as shell póver részing, most meg agip 95, etanol 70/30.
ami még eszembe jutott, az normális, h most gyk. mindkét alkalommal ecu reset volt az akksi miatt. és utána pár 10km-en rángatott az autó? a múltkor pályán 140-nél, meg 2000 körüli fordulaton minden sebességnél, aztán egy idő múlva megszűnt. újratanul?
ja az autómobil e11 corolla, 1,4 vvti
*mea culpa
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.31 16:45:34 írta avman »
E11 2001 1,4 vvti corolla

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Szerviz
« Válasz #4151 Dátum: 2010.08.31 16:41:24 »
urak,
múltkorjában meglátogatott csekk endzsin szán, ezt egy akkus ecu resettel jó barbár módjára oldottam meg, azzal a kikötéssel, h a következőnél szerviz. ez a mai nap be is következett, megvolt a hibakódleolvasás, a szerelő szerint semmi értékelhetőt nem adott. abs-re jelzett be (bájdövéj ennek nem külön pilácsa van???), illetve akkut nézték, offos, a toyota tester szerint halott, télig mindenképp cseréltessem, szerintük ez is okozhatta, illetve lehet kezdődő katalizátor gond. bár igazából nem mondták ki, de fi.. izé fogalmuk nem volt róla, miért gyulladt ki.
namost. a szerviz nemrégiben még csak citroen szerviz volt, szóval egyelőre nem kápráztattak el tudásukkal, esetleg tolna-baranya-somogy vonalon tudtok megbízható toyotás szakembert, ha még egyszer kigyulladna? árnyékra sem akarok vetődni, de az sem jó, ha esetleg pár tízezer forintból megelőzhető dologból többszázezres lesz.
a körülmények nagyjából ugyanazok voltak, takony esős idő, több órás intenzív autózás, 100-120-140-es tempó, városok közbeiktatva, 3-ban 6-ig kiforgatva (egyik alkalommal mert javasolták, h néha pörgessem ki, most meg mert hegynek fel, tehert előzve, emelkedősáv legvégén nem akartam visszaváltani. némi idő múlva pilács.
bendziny: első alkalommal 100-as shell póver részing, most meg agip 95, etanol 70/30.
ami még eszembe jutott, az normális, h most gyk. mindkét alkalommal ecu reset volt az akksi miatt. és utána pár 10km-en rángatott az autó? a múltkor pályán 140-nél, meg 2000 körüli fordulaton minden sebességnél, aztán egy idő múlva megszűnt. újratanul?
Megszólításben nem illik megfeledkezni a hölgyekről :-)  .
Egyébként itt a kaposvári márkaszervízt fogják ajánlani. Szerintem, én nem ismerem őket :-) .
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Szerviz
« Válasz #4152 Dátum: 2010.08.31 17:12:22 »
hölgyek* és urak,
múltkorjában meglátogatott csekk endzsin szán, ezt egy akkus ecu resettel jó barbár módjára oldottam meg, azzal a kikötéssel, h a következőnél szerviz. ez a mai nap be is következett, megvolt a hibakódleolvasás, a szerelő szerint semmi értékelhetőt nem adott. abs-re jelzett be (bájdövéj ennek nem külön pilácsa van???), illetve akkut nézték, offos, a toyota tester szerint halott, télig mindenképp cseréltessem, szerintük ez is okozhatta, illetve lehet kezdődő katalizátor gond. bár igazából nem mondták ki, de fi.. izé fogalmuk nem volt róla, miért gyulladt ki.
namost. a szerviz nemrégiben még csak citroen szerviz volt, szóval egyelőre nem kápráztattak el tudásukkal, esetleg tolna-baranya-somogy vonalon tudtok megbízható toyotás szakembert, ha még egyszer kigyulladna? árnyékra sem akarok vetődni, de az sem jó, ha esetleg pár tízezer forintból megelőzhető dologból többszázezres lesz.
a körülmények nagyjából ugyanazok voltak, takony esős idő, több órás intenzív autózás, 100-120-140-es tempó, városok közbeiktatva, 3-ban 6-ig kiforgatva (egyik alkalommal mert javasolták, h néha pörgessem ki, most meg mert hegynek fel, tehert előzve, emelkedősáv legvégén nem akartam visszaváltani. némi idő múlva pilács.
bendziny: első alkalommal 100-as shell póver részing, most meg agip 95, etanol 70/30.
ami még eszembe jutott, az normális, h most gyk. mindkét alkalommal ecu reset volt az akksi miatt. és utána pár 10km-en rángatott az autó? a múltkor pályán 140-nél, meg 2000 körüli fordulaton minden sebességnél, aztán egy idő múlva megszűnt. újratanul?
ja az autómobil e11 corolla, 1,4 vvti
*mea culpa
Hát, révén, hogy egyezik a típusunk, és egyforma mennyiségben tankoljuk az E85-öt, ráadásul én is AGIP-ozok, szerintem kizárható, hogy emiatt lenne check engine lámpád.
Az ECU bizonyos intervallumban képes "tanulni", ez eltarthat max 20km-ig. Ha eztán sem szűnik meg a rángatás, akkor célszerű másfelé keresgetni. Fura ez, mert nekem nemhogy nem produkálja ezeket, hanem épp ellenkezőleg a sima benzinhez képest sokkal simábban jár és adja le a teljesítményét, minden tartományban.
A rángatás inkább valami kisebb dugulásra utalhat, de ez közel sem biztos. Jobb, ha megnézeted egy hozzáértővel.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

avman

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 93
Re: Szerviz
« Válasz #4153 Dátum: 2010.08.31 17:34:29 »
ja azt elfelejtettem, mikor beletettem, nem rángatott. mentem vele előzőleg 350 km-t gond nélkül.
és most mire hazaértem a szervizből, meg is szűnt. meg a múltkor is volt hasonló jelenség a shell-el. abból gondolom, ha az ecu a ludas meg lenin elvtárs.
egyébként, bár a fogyasztás totyikban majd leírom, ha végére értem a benzinpróbáknak. de nekem hangosabb a motor ezzel a nyállal, mint az előzőkkel. 2300-as fordulat alatt ezzel vegyes etanollal halott. 95-össel sokat evett, cserébe szerintem nem is ment. most még lesz egy kör sima póverrel, aztán megint egy adag 100-as. végül majd dönt a péntárca meg a cihológia.
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.31 17:59:59 írta kleingy »
E11 2001 1,4 vvti corolla

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Szerviz
« Válasz #4154 Dátum: 2010.08.31 17:40:54 »
hölgyek* és urak,
múltkorjában meglátogatott csekk endzsin szán, ezt egy akkus ecu resettel jó barbár módjára oldottam meg, azzal a kikötéssel, h a következőnél szerviz. ez a mai nap be is következett, megvolt a hibakódleolvasás, a szerelő szerint semmi értékelhetőt nem adott. abs-re jelzett be (bájdövéj ennek nem külön pilácsa van???), illetve akkut nézték, offos, a toyota tester szerint halott, télig mindenképp cseréltessem, szerintük ez is okozhatta, illetve lehet kezdődő katalizátor gond. bár igazából nem mondták ki, de fi.. izé fogalmuk nem volt róla, miért gyulladt ki.
namost. a szerviz nemrégiben még csak citroen szerviz volt, szóval egyelőre nem kápráztattak el tudásukkal, esetleg tolna-baranya-somogy vonalon tudtok megbízható toyotás szakembert, ha még egyszer kigyulladna? árnyékra sem akarok vetődni, de az sem jó, ha esetleg pár tízezer forintból megelőzhető dologból többszázezres lesz.
a körülmények nagyjából ugyanazok voltak, takony esős idő, több órás intenzív autózás, 100-120-140-es tempó, városok közbeiktatva, 3-ban 6-ig kiforgatva (egyik alkalommal mert javasolták, h néha pörgessem ki, most meg mert hegynek fel, tehert előzve, emelkedősáv legvégén nem akartam visszaváltani. némi idő múlva pilács.
bendziny: első alkalommal 100-as shell póver részing, most meg agip 95, etanol 70/30.
ami még eszembe jutott, az normális, h most gyk. mindkét alkalommal ecu reset volt az akksi miatt. és utána pár 10km-en rángatott az autó? a múltkor pályán 140-nél, meg 2000 körüli fordulaton minden sebességnél, aztán egy idő múlva megszűnt. újratanul?
ja az autómobil e11 corolla, 1,4 vvti
*mea culpa

Persze hogy nem volt fingjuk sem, hiszen levetted az akkusarut... Olyankor felejt mindent, úgyhogy nem is láthattak semmit teszterrel! Amúgy az ABS-nek külön lámpája van, de sok ABS hibakód miatt felvillan a motorkontroll lámpa is, hiszen tárol a motor ECU egy olyan hibakódot, miszerint hibás a kommunikáció az ABS-el.
Az akku levétel után egy kis ideig gyengébb a járgány és az alapjárat is ingadozik. Ez normális. Rángatással még nem találkoztam, de ha csak áramtalanítás után csinálja majd elmúlik, akkor nem kell vele foglalkozni.
Xanyi