hölgyek* és urak,
múltkorjában meglátogatott csekk endzsin szán, ezt egy akkus ecu resettel jó barbár módjára oldottam meg, azzal a kikötéssel, h a következőnél szerviz. ez a mai nap be is következett, megvolt a hibakódleolvasás, a szerelő szerint semmi értékelhetőt nem adott. abs-re jelzett be (bájdövéj ennek nem külön pilácsa van???), illetve akkut nézték, offos, a toyota tester szerint halott, télig mindenképp cseréltessem, szerintük ez is okozhatta, illetve lehet kezdődő katalizátor gond. bár igazából nem mondták ki, de fi.. izé fogalmuk nem volt róla, miért gyulladt ki.
namost. a szerviz nemrégiben még csak citroen szerviz volt, szóval egyelőre nem kápráztattak el tudásukkal, esetleg tolna-baranya-somogy vonalon tudtok megbízható toyotás szakembert, ha még egyszer kigyulladna? árnyékra sem akarok vetődni, de az sem jó, ha esetleg pár tízezer forintból megelőzhető dologból többszázezres lesz.
a körülmények nagyjából ugyanazok voltak, takony esős idő, több órás intenzív autózás, 100-120-140-es tempó, városok közbeiktatva, 3-ban 6-ig kiforgatva (egyik alkalommal mert javasolták, h néha pörgessem ki, most meg mert hegynek fel, tehert előzve, emelkedősáv legvégén nem akartam visszaváltani. némi idő múlva pilács.
bendziny: első alkalommal 100-as shell póver részing, most meg agip 95, etanol 70/30.
ami még eszembe jutott, az normális, h most gyk. mindkét alkalommal ecu reset volt az akksi miatt. és utána pár 10km-en rángatott az autó? a múltkor pályán 140-nél, meg 2000 körüli fordulaton minden sebességnél, aztán egy idő múlva megszűnt. újratanul?
ja az autómobil e11 corolla, 1,4 vvti
*mea culpa