Nekem még "papíros" szervízkönyvem van, nem érdekel a belső eletronikus rendszerük. Mondjuk az én kocsim már nem garis, így nem érdekel az egész szervízkönyv dolog.
Egyébként teljesen biztos, hogy ki fogják találni, hogy hogyan kössék az embereket a kötelező szervízekhez. Ugyanis ezen áll vagy bukik az, hogy megéri-e nekik x év garanciát adni vagy sem. Ha nem lesz kötelező szervíz, akkor lehet, hogy azt mondják, hogy csak 1 év garanciát vállalnak (mert tartós fogyasztási cikk), hiszen a további garanciát nem lesz, ami kitermelné. És ebben azért van némi ráció szerintem. Nem jótékonysági szervezet a Toyota sem, ha nem folyna be több a szervízből, meg az image-építésből, mint amennyi a kiadás (garis javítás pl.), akkor csődbe mennének.
Az embereknek is minden kell egyébként ingyen: legyen sok év garancia, de a sarki Pista bácsi had' csinálja meg a kocsimat occóért utángyártott ócska alkatrészekkel. És fizessen a Toyota, ha baj van, hiszen az autó a rossz, nem a karbantartás lett ám elhanyagolva... Sajnos mindennek ára van, a gari ára az, hogy oda kell hordani szervízeltetni és ellenőriztetni a kocsit. Ha én lennék a szervíz, én is azt mondanám, hogy ha más szereli a kocsit, akkor honnan tudjam én azt, hogy nem amiatt van-e a hiba? Illetve, akkor nekem mi a hasznom a garanciából?! Csak a nagyobb eladás vagy image-építés?!