Ezt értem, de ne mondja nekem senki, hogy 120 ezer km alatt (sőt a szinkronnal már korábban is volt gond) el tud kopni. Előtte régi swiftem volt, aminek gondolom sokkal egyszerűbb és olcsóbb a váltója, és nem volt vele ilyen gond. Sem nekem, sem mással... Ja, de bocs, az egyik srácnak, aki pizzafutárkodott a kocsival, valahol 250 ezer km körül tönkrement a váltója.
Lehet, hogy a régi tulajdonosnak nem volt igazán érzéke a váltáshoz? (egyébként női autó volt, ez csak zárójel, mert szerintem a nők nem vezetnek rosszabbul mint a férfiak, de a páromon is láttam, hogy az autó apró rezdüléseire nem figyelt oda, pedig jól vezet és évi 60 ezer km körül beleteker az autójába a munkájából adódóan).
Úgy gondolom, hogy az előző tulajdonos nagyrészt pályán járt a kocsival, de majd írok neki egy e-mailt és megkérdezem.