Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2304523 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Szerviz
« Válasz #2505 Dátum: 2010.01.14 23:11:12 »
A műszerfal-fényerő állítási módja nyakatekert.
A (gyári) ködfényszóró szinte semmit nem ér.
Az ülés lehetne jobb; mondjuk 10-ből 7 pont - és nemtom, mennyire találnám meg a pozíciómat a facelift előttiben, amiben a kormány csak fel-le állítható;
Nálam ugye a lámpakapcsoló off állásban világít a tompított, erős fényerejű a műszeregység, on állásban is világít a tompított, de halvány a műszeregység világítása, így ezzel nincs gond.
Ködfényszóró nem nagyon kell, őszintén, nem tűnt még fel, hogy jól világít e, bár a faceliftesben ez is más.
Maga az ülés kényelmes számomra, nincs vele bajom. Mondjuk pont a héten ültem bele egy astraI-be, annak azért kényelmesebb, bár rövidebb az ülőlap, ami nem jön be. A corolla üléspozíciója szerintem eléggé egyedi, szokni kell.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Szerviz
« Válasz #2506 Dátum: 2010.01.14 23:18:38 »
Azért az egy vicc, hogy eddig az volt a vesszőparipa, hogy ami nem japán összeszerelés, az vacak. Most, hogy kiderül, a japán sem fenékig tejfel, az a magyarázat jön elő, hogy azért rossz a japán összeszerelés, mert a kocsit Európában tervezték.
Japánban nem élnek ilyen patrióták....

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Szerviz
« Válasz #2507 Dátum: 2010.01.14 23:29:53 »
Ezen én is jót mosolyogtam, de úgy voltam vele, hogy tök fölösleges szóvá tenni  :) - úgy látszik, nekünk már csak ilyen srófra jár az agyunk. Hogy ez a hülyeség hol/mikor rögzült belénk, az megérne egy alaposabb utánajárást  :yes:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

juszufat

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 328
Re: Szerviz
« Válasz #2508 Dátum: 2010.01.15 09:48:39 »
Azért az egy vicc, hogy eddig az volt a vesszőparipa, hogy ami nem japán összeszerelés, az vacak. Most, hogy kiderül, a japán sem fenékig tejfel, az a magyarázat jön elő, hogy azért rossz a japán összeszerelés, mert a kocsit Európában tervezték.
Japánban nem élnek ilyen patrióták....

Szerintem feláldozta a Toyota a korábbi nagyon kiforrott utastér és műszerfal konstrukciót az európai eladhatóság növelése érdekében. De ez csak egy szubjektív vélemény, amit azért néhány korábbi típus ismerete nálam alátámaszt. Félreértés ne essék, kategóriája egyik legjobbjának tartom így is az E12-t, a (beltéri) anyagok tartósak, bírják a napfényt, minusz 20 fokban a csillaggarázst. Az üléseket jobban kedvelem, mint az egykori E9-emben és egy barátom általam is néha használt E10-ében.
Az a hézag az audioegység felett bizony konstrukciós hiba. A B-oszlop, a műszerfal időnkénti ciripelése szintén. Egyszerűen csak arról van szó, hogy autózás közben töröm a fejem ezeknek a miérteknek a magyarázatán és én ezt az indokot találtam.
1.4VVti (2004)

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Szerviz
« Válasz #2509 Dátum: 2010.01.15 12:35:38 »
Ugye mikor kis hazánkba is kezdtek beszivárogni a japán, meg úgy általában az úgynevezett nyugati autók, akkor idővel kialakult a japán autót preferáló réteg. Köznyelven csupán földrajzilag voltak az autók megkülönböztetve. A japán autó egy fogalom lett sokak szemében, nem véletlenül. Szerintem nem lehet azon meglepődni, hogy az emberek nem lépnek simán túl ezen a tényen. Japán tervezés, japán gyártás: jó autó. Emellett párhuzamosan ment a vélemény, hogy az európai /német-olasz stb/ autók sehol nincsenek megbízhatóságban a japánokhoz képest. Mivel ez bele lett égetve a japán autókat kedvelők agyába, nem lehet egyszerű dolog azt mondani, hogy az európában tervezett, gyártott, európai beszállítók alkatrészeiből összerakott japán autók ugyan úgy jók mint az eredeti japánok, így jobbak mint az eredeti európaiak. Szóval a japán autó jobb az európainál, de az európai (japán) akkor hogy lehetne jobb az európai európainál? :wacko:
Nyilván a Toyota egyetlen útja a sikeres értékesítésnél, ha ezt az ellentétet feloldja, amivel azért van- lesz melójuk.

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Szerviz
« Válasz #2510 Dátum: 2010.01.15 15:25:09 »
Meghozta a futár a szervizanyagomat, mobil1 esp 5w30 4liter (11.700.-Ft). aktívszenes pollenszűrő vasco (3635FT).
Kicsit ráérek, így megnéztem mit kapott eddig a kocsi olajból:
15e km: Esso Ultra 10w40
30e km: Shell Helix ultra 5w40
45e km: Shell Helix ultra 5w40
60e km: Castrol Edge 5w30
75e km: Mobil1 Esp 5w30
90e km (folyamatban): Mobil1 Esp 5w30
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.15 15:26:59 írta Ákos2004 »

barna.czukor

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #2511 Dátum: 2010.01.15 15:31:44 »
Javuló tendenciát mutat a dolog...  :clap:


Jól tetted, hogy ESP-t rendeltél.


Én meg most műszakiztam, 24e-ért. Minden OK, fékek kiválóak, a kormánymű is. Lengéscsillapító 60%-os, állítólag 20-30%-ig átmegy vele a kocsi. Amúgy annyira nem érezm rossznak.
A CO és a többi érték is minimális, mondjuk érthető, mert viszonylag új a motor is és a katalizátorom is.

Mértek teljesítményt is, mert olyan padjuk van. Azt mondta a csávó, hogy 114 LE-t mért. Erre mondjuk azért kiváncsi lennék, mert elvileg az új motor is csak 1.4-es 4ZZ. Viszont a régihez képest sokkal erősebb, azt lehet érezni. Csak azért is hihetetlen, mert elvileg az 1.6-os is csak 110 LE-s. Mondjuk az is lehet, hogy ezek kozmetikázott adatok a Toyotától, a minimum, amit minden motor tud.  :hmmmm: Vagy xarul mérték/csal a pad...

Satriani

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #2512 Dátum: 2010.01.15 16:00:08 »
...Lengéscsillapító 60%-os, állítólag 20-30%-ig átmegy vele a kocsi. Amúgy annyira nem érezm rossznak.

A 60% teljesen rendben van, annál csak műszer mutatja ki az eltérést az újhoz képest (ami kb. 80-85%). 30%-nál szoktak cserét javasolni, ill. akkor, ha egy tengelyen a két oldal között megvan a 30% differencia.

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re: Szerviz
« Válasz #2513 Dátum: 2010.01.15 17:46:33 »
Nagyon nem vagyok elégedett az elvégzett munkával!

Megnéztem a műszerfalat, más a színe, nem is kicsit tér el! (Rányomtam a Turtlet, jobb lett, remélem csak az hiányzott róla!)
A vicc, most amikor kinyitod az autót akkor a felső része oladalt kicsit kidudorodik a műszerfalnak (szerintem valamit nem raktak be megint jól!), a szellőzőrostély állítója 3/4 állásban megakad azt két kézzel tudod csak mozgatni!
Esküszöm apám szívott ennyit a Trabijával!

1.) Újkora óta félrehúzott-> Toyota szervíz  féket állította (én fizettem)
                                    -> haver lecentírozta jobb lett, de nem tökéletes (ingyen volt)
                                    -> ültetés után futómű állítás, láss csodát egyenesen megy azóta  (én fizettem) volt rendesen a hátuljában
4.) Zörgő rendszámtábla -> na ezt az egyet tudták megcsinálni! (gariban volt)
5.) Műszerfal csere        -> 2x kellett odamennem saját költségen se kávé, semmi ( kapok másik színű műszerfalat, izzó kiégve, kesztyűtartó stb.) (gariban volt)

Most én vagyok hülye egyébként vagy sok az elvárásom, mert anno én az ügyféllel mindig hátramentem, megnéztem a javításokat és ténylegesen átadtam a félpótkocsit az ő jelenlétében!
Nem egyszer söpörtettem ki a félpótkocsiját, mert persze a szervízes benne hagyta a csiszolóanyagot stb...

Remélem egyszer eljutunk az amerkiai színvolra! A nővérem farral hátra kérte az új Camryt és láss csodát úgy hozták oda traileren neki a garázsbejárójára:D
Addig is reménykedek a piac tisztító mechanizmusában! :innocent:

« Utoljára szerkesztve: 2010.01.15 17:48:56 írta Konrad »
Konrád

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Szerviz
« Válasz #2514 Dátum: 2010.01.15 17:56:57 »
Vidd vissza es mutasd meg nekik az osszes kifogasolhato dolgot. Egyebet nem nagyon lehet csinalni  :no:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

tutinet

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #2515 Dátum: 2010.01.15 18:11:50 »

Mértek teljesítményt is, mert olyan padjuk van. Azt mondta a csávó, hogy 114 LE-t mért. Erre mondjuk azért kiváncsi lennék, mert elvileg az új motor is csak 1.4-es 4ZZ. Viszont a régihez képest sokkal erősebb, azt lehet érezni. Csak azért is hihetetlen, mert elvileg az 1.6-os is csak 110 LE-s. Mondjuk az is lehet, hogy ezek kozmetikázott adatok a Toyotától, a minimum, amit minden motor tud.  :hmmmm: Vagy xarul mérték/csal a pad...

Honnan tudod, hogy nem az 1.6-os blokkját kaptad az 1.6-hoz való hajtókarokkal ??? Ezt is össze lehet rakni az 1.4-es hengerfejjel.
Jó, hogy leméretted legalább tudod mit tud. Nyomaték mennyi ??

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re: Szerviz
« Válasz #2516 Dátum: 2010.01.15 18:21:40 »
A pad hitelesítve van? Mert ha nem, akkor nem ér semmit!
Ha meg jól mér, örülnék a helyedben! :D
Konrád

tutinet

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #2517 Dátum: 2010.01.15 18:23:49 »

Megnéztem a műszerfalat, más a színe, nem is kicsit tér el! (Rányomtam a Turtlet, jobb lett, remélem csak az hiányzott róla!)
A vicc, most amikor kinyitod az autót akkor a felső része oladalt kicsit kidudorodik a műszerfalnak (szerintem valamit nem raktak be megint jól!), a szellőzőrostély állítója 3/4 állásban megakad azt két kézzel tudod csak mozgatni!
Esküszöm apám szívott ennyit a Trabijával!



Csak azt nem értem minek jársz ide ???

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Szerviz
« Válasz #2518 Dátum: 2010.01.15 18:39:27 »
Kérlek benneteket ne menjünk át személyeskedésbe!
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

tutinet

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #2519 Dátum: 2010.01.15 19:05:22 »
Kérlek benneteket ne menjünk át személyeskedésbe!

Te miről beszélsz ??