Mi ezzel a gond? Ha a Te vállalkozásod lenne, hogy csinálnád?
(Megjegyezném, gyakorlatilag az olajból él a szerviz, az alkatrészeken lévő haszon azért nem jelentős...)
Azert en megprobalnam az Osztrakokat es a Nemeteket kovetni ezen a teren, es FOLEG
, ha mar egyszer minosegiranyitasi rendszert mukodtetek, es ez buszken kint is log a falon, akkor legalabb kozelitoleg azok alapjan menne a buli.
Ami az olajat illeti, azon is szep penzuk van es vinni is kell minden alkalommal szepen az autohazba, ha nem engedik, akkor elobb autohazat, utobb markat kell valtani szvsz. .
Ami az alkatreszeket illeti, nem lennek biztos benne, hogy azon ne keresnenek, meghozza arcatlanul.
Mondok egy peldat, bar off, mert Mazda. Adott egy vezermuszijcsere, annak minden kellekevel ugy, mint vezermuszij, vezetogorgo, veszitogorgo. Ezek az aprosagok idehaza 75ezer Ft-ba kerulnek autohazban. Nyilvan ilyen teren nem ismerunk viccet, igy utangyartott szoba sem jon, legalabbis nalam nem. Annyira azonban en sem vagyok elvetemult, hogy ennyi penzt adjak a gyariert, csak azert mert gyari. Nezzunk kicsit korul kulfoldon, mit ad Isten Nemetorszagban egeszen veletlenul cikkszamra ugyanezek a gyari tetelek 33ezer Ft-ba kerulnek, nem akciosan! Ez a normalis ara. Ez csak egy pelda volt, de termeszetesen lenne meg.
Kerdem en, van erre normalis magyarazat? Legalizalt rablas folyik idehaza, teszem hozza gyorsan, hogy kivetel nelkul a kereskedelem minden szektoraban.