A nagyobb keréknyomás tényleg jó hatással van a fogyasztásra, de szerintem "csalás". Gyári körülmények között van értelme összehasonlítani. Én is megtehetném, hogy felnyomom 2,8-ra, de nem teszem. Tavaly 2,4-gyel jártam, ami csak 0,2-vel több mint a gyári. Szerintetek ennek lehetett negatív hatása? Elsősorban a futóműre gondolok, a gumi nem kopott jobban, de most, hogy vissza lett véve 2,2-re kicsit kényelmesebbnek érzem, nem annyira érzem az úthibákat. Mindenesetre az tény, hogy érezehtően tovább gurult üresben, és megállapítható, hogy nyáron legalább 2 decivel jobb fogyasztást lehetett elérni. Azonban ezentúl mégis 2,2-vel fogok járni. A stabilitásra nem volt rossz hatással, de lehet, hogy a futóműnek nem tesz jót a nagyobb nyomás, bár 2,4 (ez azért még szerintem nem sok) fölé soha nem mentem. De így is tartható az 5 liter körüli fogyasztás (majdnem tele tankkal), 85%-ban lakott területen kívül, óra szerint 85-90-nel.