A Citroennek Március közepén van a biztosítási évfordulója, ezért alkuszon keresztül a Waberers biztosítót hozta ki a rendszer, mint a legkedvezőbb ajánlatot. Rábólintottam.
Erre az ajánlat kiküldése után jött egy tájékoztató levél, hogy ezen hónap közepétől már nem a Waberersnél, hanem a Gránit Biztosítónál vagyok - semmi egyéb teendőm, csak várjam majd a levelüket, hova kell utalnom a díjat.
Gondolom a színfalak mögött már hetekkel, hónapokkal előbb tudhatták, hogy lesz ez az átvétel, így nem értem akkor a Waberers miért folytatta tovább a biztosítós tevékenységét, illetve miért fogadott el újabb biztosításokat - és ezzel persze, ügyfeleket?
Tudom nem nagy gond, de azért esetleg legalább megkérdezhettek volna, hogy egyet értek-e ezzel az ügyfél-átvétellel / lepasszolással - mert a Gránitot nem ismerve lehet éves szinten 3-4e Ft többletért inkább választottam volna akkor a Genertelt vagy az Allianzot, amit biztosan mindenki ismer.