Szerző Téma: Beszélgessünk  (Megtekintve 7082445 alkalommal)

0 Felhasználó és 12 vendég van a témában

József80

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 11
Re:Beszélgessünk
« Válasz #51075 Dátum: 2016.12.19 20:10:36 »
Sziasztok.Horváth József vagyok s most regisztráltam.Lehet hogy nem jó helyre írok:)Elnézést kérek:)Venni szeretnék egy Toyota corolla verso-t.2.2 d cat.2006 os Elvileg 137000 km van benne.Óra szerint.A kérdésem hogy mire figyeljek illetve mi a gyenge pontja az autónak?Vezérlés csere mikor aktuális stb.Köszönöm a válaszokat.

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Beszélgessünk
« Válasz #51076 Dátum: 2016.12.19 20:21:16 »
Sziasztok.Horváth József vagyok s most regisztráltam.Lehet hogy nem jó helyre írok:)Elnézést kérek:)Venni szeretnék egy Toyota corolla verso-t.2.2 d cat.2006 os Elvileg 137000 km van benne.Óra szerint.A kérdésem hogy mire figyeljek illetve mi a gyenge pontja az autónak?Vezérlés csere mikor aktuális stb.Köszönöm a válaszokat.

helló. jól belenyúltál :D
én erőltetném azokat a régi 2.2-eseket. nagyon sok gond van velük.

nincs valami rendes benzines, vagy legalább a kétezres dízel?

József80

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 11
Re:Beszélgessünk
« Válasz #51077 Dátum: 2016.12.19 20:32:01 »
helló. jól belenyúltál :D
én erőltetném azokat a régi 2.2-eseket. nagyon sok gond van velük.

nincs valami rendes benzines, vagy legalább a kétezres dízel?
Szóval azt mondod hogy ne legyen 2.2 es. Inkább 2.0.?Benzinest nem is találtam.

József80

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 11
Re:Beszélgessünk
« Válasz #51078 Dátum: 2016.12.19 20:47:32 »
Szóval azt mondod hogy ne legyen 2.2 es. Inkább 2.0.?Benzinest nem is találtam.
Találtam benzinest.

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Beszélgessünk
« Válasz #51079 Dátum: 2016.12.19 23:03:58 »
Naszoval en NEM eroltetnem a 2.2eseket.
De hatha beszallnak azok is akik nalam jobban ismerik ezeket a motorokat. En egyebkent sem szeretem a dizeleket, plane hasznaltan.
Ugye azert nem vagy teljesen biztos abban hogy egy nagy motoros eros dizelauto 10 ev alatt evi 14ezres atlagot futott?
Persze nem lehetetlen, csak a vilagnak ezen a tajan valahogy baromi sok van az ilyenekbol... :)

BlueD4D

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 312
Re:Beszélgessünk
« Válasz #51080 Dátum: 2016.12.20 00:26:23 »
2.2dcat: http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/10/12/rossz_motorok_neveddmeg_tipushiba/

korai 2.0d-nél a kettős tömegű gyengére sikerült, de lehet más gond is, engem amikor vittek vele 3x is letiltott a motor
és újra be kellett indítani hogy vegye a gázt. Kicsit karcos, egyébként elég jól mozgatja a kasztnit, és takarékos.

A vezérlés ellenben pont örök élet :)

A korai benzinesek a 2003 vagy 2005 előtti vvti-k az olajat eszik...ezen kívül örök élet meg egy nap.
Nagyon csendesek,rugalmasak, felül erősek is, de ekkora testtel a kisebbek lomhának érződnek és egyébként is vagy papásan mész vagy megeszik a fejedet :)

Sziasztok.Horváth József vagyok s most regisztráltam.Lehet hogy nem jó helyre írok:)Elnézést kérek:)Venni szeretnék egy Toyota corolla verso-t.2.2 d cat.2006 os Elvileg 137000 km van benne.Óra szerint.A kérdésem hogy mire figyeljek illetve mi a gyenge pontja az autónak?Vezérlés csere mikor aktuális stb.Köszönöm a válaszokat.

József80

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 11
Re:Beszélgessünk
« Válasz #51081 Dátum: 2016.12.20 07:27:57 »
Naszoval en NEM eroltetnem a 2.2eseket.
De hatha beszallnak azok is akik nalam jobban ismerik ezeket a motorokat. En egyebkent sem szeretem a dizeleket, plane hasznaltan.
Ugye azert nem vagy teljesen biztos abban hogy egy nagy motoros eros dizelauto 10 ev alatt evi 14ezres atlagot futott?
Persze nem lehetetlen, csak a vilagnak ezen a tajan valahogy baromi sok van az ilyenekbol... :)
Tudom hogy kicsit hihetetlen a km állás:)Azért is írtam hogy km állás szerint.Tegnap megnéztem az autot s elvileg 2010ig ment 90.000km ert "női tulajnál"Utána egy idős pali vette meg 2014ig használta.S most egy oktatónál"gépjármű" van.Az embernek 3db toyota-ja van.Azt mondta hogy ez vált be neki:)Maximum toyota szervizben  átnézetem.De addig is keresgélek tovább.

József80

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 11
Re:Beszélgessünk
« Válasz #51082 Dátum: 2016.12.20 07:33:33 »
2.2dcat: http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/10/12/rossz_motorok_neveddmeg_tipushiba/

korai 2.0d-nél a kettős tömegű gyengére sikerült, de lehet más gond is, engem amikor vittek vele 3x is letiltott a motor
és újra be kellett indítani hogy vegye a gázt. Kicsit karcos, egyébként elég jól mozgatja a kasztnit, és takarékos.

A vezérlés ellenben pont örök élet :)

A korai benzinesek a 2003 vagy 2005 előtti vvti-k az olajat eszik...ezen kívül örök élet meg egy nap.
Nagyon csendesek,rugalmasak, felül erősek is, de ekkora testtel a kisebbek lomhának érződnek és egyébként is vagy papásan mész vagy megeszik a fejedet :)
Pedig nekem nagyon dicsérték a d4d motort.De hát szerelő illetve ember válogatja:)Köszönöm a választ:)

BlueD4D

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 312
Re:Beszélgessünk
« Válasz #51083 Dátum: 2016.12.20 11:16:05 »
Most attól függ mihez képest :)
Vannak kimondottan beteges dieselek.
Itt egy csomó dolog megbízható ami pl némely HDI esetén rövid életű, a motor sem szippantja be a saját alkatrészeit mint egyes BMW-k, az olajpumpa sem áll meg mint egyes VW-eknél, még a turbohoz is eljut az olaj és mechanikailag sem kopik szét idő előtt mint egyes Multijet-ek :) szóval nem egy igazi betegágy.
A környezetvédelmi rendszer a hengerfej és esetleg a kéttömegű körül csoportosulnak a problémák ez szűk körnek számít.


Pedig nekem nagyon dicsérték a d4d motort.De hát szerelő illetve ember válogatja:)Köszönöm a választ:)

József80

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 11
Re:Beszélgessünk
« Válasz #51084 Dátum: 2016.12.20 13:48:00 »
Most attól függ mihez képest :)
Vannak kimondottan beteges dieselek.
Itt egy csomó dolog megbízható ami pl némely HDI esetén rövid életű, a motor sem szippantja be a saját alkatrészeit mint egyes BMW-k, az olajpumpa sem áll meg mint egyes VW-eknél, még a turbohoz is eljut az olaj és mechanikailag sem kopik szét idő előtt mint egyes Multijet-ek :) szóval nem egy igazi betegágy.
A környezetvédelmi rendszer a hengerfej és esetleg a kéttömegű körül csoportosulnak a problémák ez szűk körnek számít.
Igazad van.Van nekem dízel autóm.Motorikusan nincsen vele probléma.Nem vagyok egy gyorsan hajtós típus.De ha előzni szeretnék nem szeretem ha gondolkodik.Azért eset a választás 2.2re.A márkaszervizben  inkább dpf dolgot mondtak hogy az ami problémás.Bár azt nem kérdeztem hogy mennyi összegről van szó..)Sajnos idén már nem tudják nekem átvizsgálni az autót.Addig is keresgélek tovább.:)

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re:Beszélgessünk
« Válasz #51085 Dátum: 2016.12.20 17:04:32 »
Mennyit használnád? Mert ha
- évi 15-20.000-et (inkább a nagyobb számot) nem éri el a futásteljesítmény,
- az utak nagy része városi és/vagy rövid (10-15 km, vagy annyi sem) utakból áll össze, akkor nem érdemes.
Bármennyire is furcsa, a városi üzemmód nem a mai dízeleknek való...  :eek: ;)
Én 5 éve vettem a miénket, a (Toyota márka)szervizesek kifejezetten lebeszéltek a dízelről. Átlagban másfél literrel fogyaszt többet az 1,8 benzines, mint a 2,2 136 lovas dízel, de a 177 pacishoz képest már csak féllel - no nem is megy úgy...  Ehhez képest van egy csomó dízelspecifikus meghibásodási lehetőség, amik elég borsos áron orvosolhatóak, és persze nem jönnek ki közel sem minden autónál, de a használt piacon jellemzően éppen ezeket lehet megtalálni, tehát az esélye, hogy beleszaladsz egy ilyenbe, nagyon nagy.

Amúgy a konkrét autóhoz: ha tényleg oktatóautó, akkor évi százezres(!!) futással  nyugodtan számolhatsz...
music     

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re:Beszélgessünk
« Válasz #51086 Dátum: 2016.12.20 17:14:05 »
Más. Mentem a Yarisszal az új autópályán autóúton (M85-86), az az előnye, ami a hátránya. szinte tökegyenes, elég unalmas rajta menni. Az egész Győr-Szombathely szakaszon kb. 10 járművel találkoztam a saját irányomban.
Viszont - bepi, ez a te szakterületed - nem tudom, miért, talán más anyagból készült, vagy mert új(?), de nagyon nem fogyasztásbarát: ugyanolyan tempóval az M1-en majdnem egy literrel kevesebbet evett az autó a bc pillanatnyi fogyasztásmérője szerint - és az eddigi tapasztalataim alapján szabad neki hinni.
music     

József80

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 11
Re:Beszélgessünk
« Válasz #51087 Dátum: 2016.12.20 17:16:23 »
Mennyit használnád? Mert ha
- évi 15-20.000-et (inkább a nagyobb számot) nem éri el a futásteljesítmény,
- az utak nagy része városi és/vagy rövid (10-15 km, vagy annyi sem) utakból áll össze, akkor nem érdemes.
Bármennyire is furcsa, a városi üzemmód nem a mai dízeleknek való...  :eek: ;)
Én 5 éve vettem a miénket, a (Toyota márka)szervizesek kifejezetten lebeszéltek a dízelről. Átlagban másfél literrel fogyaszt többet az 1,8 benzines, mint a 2,2 136 lovas dízel, de a 177 pacishoz képest már csak féllel - no nem is megy úgy...  Ehhez képest van egy csomó dízelspecifikus meghibásodási lehetőség, amik elég borsos áron orvosolhatóak, és persze nem jönnek ki közel sem minden autónál, de a használt piacon jellemzően éppen ezeket lehet megtalálni, tehát az esélye, hogy beleszaladsz egy ilyenbe, nagyon nagy.

Amúgy a konkrét autóhoz: ha tényleg oktatóautó, akkor évi százezres(!!) futással  nyugodtan számolhatsz...
A használat mindennapos lenne.Kettő autóm volt "az egyik már elment"S szeretnék egy egyterűt:)Nem városi használatban lenne.Inkább napi kb 150-250km kb.Vagy több.Nem pont a fogyasztás miatt néztem a 2.2est. Nézem már a benzinest is.Ahogy tudok kipróbálok egyet:)Aki árulja nem azzal oktat "elvileg"van neki 2db yaris s azzal.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re:Beszélgessünk
« Válasz #51088 Dátum: 2016.12.20 17:23:53 »
Ekkora futásra megérheti a dízel, még azzal együtt is, ha előjönnek a "kétszázezres" hibák.
Ha a tulaj hozzájárul, vidd el egy általad kiválasztott szervizbe átnézetni, különös tekintettel a turbóra/porlasztócsúcsra/kettőstömegűre!
music     

József80

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 11
Re:Beszélgessünk
« Válasz #51089 Dátum: 2016.12.20 17:31:27 »
Ekkora futásra megérheti a dízel, még azzal együtt is, ha előjönnek a "kétszázezres" hibák.
Ha a tulaj hozzájárul, vidd el egy általad kiválasztott szervizbe átnézetni, különös tekintettel a turbóra/porlasztócsúcsra/kettőstömegűre!
Igen hozzá járul hogy szervizbe  vigyük s átnézzék:)Sajnos idén már nem tudják fogadni az autót.De szerintem meg lesz januárban is.Nem kapkodnak érte "a tulaj mondta".Addig is nézem a többit:)De ha tetszik a benzines viselkedése akkor nekem az is jó:)vagy esetleg külföldön is körül nézek.Köszönöm mindenkinek a segítséget:)