Végülis már túl a 200 ezer kilométeren szerintem belefér egy kuplungcsere. Tudod, kopóalkatrész .
Az sokkal inkább zavar, hogy tegnap a feleségem vitt az autót és a gyereket, és kétségbe esetten hívott, hogy azt csinálja az autó, hogy váltáskor, vagy üresbe kapcsolva jelentősen megemelkedik a fordulatszám (bőg a motor), pont úgy, mint a régi autókon amikor nem nyomtuk vissza a szívatót. Egy hosszabb megállás után megjavult és ezt azóta nem produkálta. Mi lehet az oka?
Egy kis vakarózás az tüza. rendszer körül nem ártana sztem.
1.) Amennyiben mostanában volt rá példa, hogy a tankot "szárazra" kipumpáltattátok, akkor a párod kétségbe esése ennek betudható.
Hamahama helyre jön, de nem érdemes ismételni.
2.) Érdemes átnézni az égési légellátó rendszer minden porcikáját, a légtömörtelenség okát keresve.
Amikor fals levegőt tud szívni a motor, akkor a jármű kis buksija odarak egy adag tüzát. kompenzációnak, a helyesnek vélt keverék arány helyrehozása érdekében. Ekkor a "borda as.párod" 2ségbe es (okkal?!) és telefonál.