Ha belegondolsz, az történik, mintha csúsztatnád a kuplungot. Ezért old a legkisebb pedálmozdulatra, mert máris kiemel. Tehát nincs holtjáték. Ha a kuplungmunkahengeren állítható a kinyomócsap hossza, akkor nyertél pár napot...
Ha a szegecselésig elkopik, akkor visz magával sokmindent, nem várnám meg...
Cserét úgyse tudod megúszni, ez már igencsak a végét jelenti, de legalább nem dől rád a határidőnaplód...
Én sem akarnám semmiképpen megvárni, míg végképp bekaputtol... Isten ments
!
Abban meg, hogy itt még állítással lehetne valamit korrigálni, nem igazán tudok hinni. Szarakszik már ez a kuplung egy ideje... eleve ott indul a sztori, hogy mióta megvan az autó (!), vagyis 63 ezret futott kora óta, a kuplung hidegen búg. Aztán ehhez kezdtek jönni nyár elején az egyéb tünetek... egyre feljebb fogott, de pl. pár hete meg éppenséggel NEM EMELT KI néhány alkalommal
... most pedig ez
... áh, kész, vége van szerintem.
Szerencsére jövő héten pont megyünk Erdélybe, barátokkal, öt napra - s bár elvileg az volt a terv, hogy a Yarissal megyünk, de ez módosítható. A Yarist meg otthagyom ez idő alatt szerelőmnél, s abban az öt napban csak talál majd rá valamikor alkalmat, hogy megcsinálja a kuplungot.
A következő nagy kérdés: elég lesz-e vajon a tárcsát cserélni, vagy komplett szettre lesz szükség
?