Hát nem az....kipucoltam,de uaz a helyzet.Beszéltem Sintár Úrral, és azt mondta,vegyem le a folytószelep-házat,nézzem meg az alapjárati motort....hát dobtam egy hátast majdnem. Gondolom mindenki ismeri,három részre van osztva a dolog,egy tömítés választja el őket egymástól....nem áll a helyzet magaslatán a kicsike,mert az alapjárati motornál kb borsó nagyságú vízkő-darabok voltak, az alapjárati motor meg sem mozdult.Kipucoltam amennyire tudtam,nagy változás nincs,igaz holnap lesz a napja,hogy le tudom venni az alapjárati motort,vettem hozzá való bitfejet....a hűtővíz minek oda?kipucolás után úgy láttam,egy kicsit nyitva marad,az jó úgy? hogyan lehet kipróbálni,hogy működik e rendesen?
Köszi
Petium
Üdv!
Szerintem itt is azt mondtuk, hogy azt kellene megnézni
Elég szomorú, ha vizkődarabok vannak a rendszerben, valaki csapvízzel töltötte meg
?? Javaslok egy sürgős hűtőfolyadékcserét is
Szerintem azért van ott hűtőfolyadék, hogy melegítse a szívórészt.
Mellékelem az enyémnek a képét, szerintem hasonló kellene legyen a tiédben is, de ha toyodiy-en megnézed a cikkszámát, rá lehet keresni a neten a képre (ez is ebay-es kép). Bejelöltem azt a részt, ami egy forgórész, a szelep forgó eleme, amit forgat a léptetőmotor. Na, ha ezt könnyen lehet forgatni felülről pl. ujjal, akkor jó (meg legyen tiszta). A léptetőmotort magát én leszedtem, de megjelöltem, hogy pontosan hol állt, de szerintem ezt nem kellett volna leszedni mindenképpen. Villamosan is lehet baja, ha nem forgatja, azt esetleg javítási alapján multiméterrel lehet megnézni (ellenállásmérés), de adott esetben el tudom képzelni feszültséggel is kipróbálni. Nekem Denso, villamosan jó hála Istennek.
Én féktisztítót használtam a pucoláshoz, de fontos, hogy a fojtószelepházon is tisztíts ki minden kis csatornát is, ott, ahol csatlakozik rá ez az egész egység!