Na leírom ide is, most kicsit nyuggerebb vagyok, meg van normál 105 gombos
Minden hosszabb út előtt nézek olajszintet (motor, fék, kuplung, kormány), guminyomást, hűtővízet.
Tegnap elindultam Miskolcra, olajszint F betűnél volt. Ma leszilikonoztam az ajtóknál, csomag meg motortérben a gumibizbazokat, néztem olajszintet ha már arra jártam és félig volt (26 óra és 280km alatt). Persze a kocsi úgy állt éjszaka hogy egy nagyon picit a jobb oldala fentebb volt (telóval megnéztem a lökösön, olyan 2-3 fokot írt, a nívópálca a jobb oldalon van).
Elvittük szakihoz szomszéd faluba (igaz hogy opeles, de talán akkora diffi még nincs) 3-4km, alánézett, sehol semmi folyás, olajszint a szerelőakna fölött 3/4.
Hazaúton semmi probléma nem volt, motor szépen duruzsolt, ha kellett akkor simán felgyorsult 3 emberrel is 160ig, olajlámpa sem villant fel, estre hétre értünk haza.
Most még várok egy picit, ott áll ahol szombat reggel, csak ez akkor is érdekes, most még arra tudok gondolni hogy itt pesten meg pont a jobb oldala van lentebb a járda miatt és a 3/4 szint van valósan a motorban, a többi kifolyt nyár óta a szimeringeknél (már cserélve), a 2-3 fok meg épp kiadják a +-1/4 szintet.