A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Majd musspici leírja, hogy hogy volt, mi ezen már túl vagyunk a Corsával. Először csak néha volt xar hangja, aztán végül állandóan olyan volt mint egy dízel. Vezérműtengely csere. 40 ezer forint bánta mindennel együtt decemberben.
Na, csak óvatosan, mert ezzel a kuplung holtjátékát állítod csak. Ha nullára állítod a holtjátékot, akkor agyanonvágod a kuplungszerkezetet, mert akkor állandóan nyomás alatt van.Szóval csak óvatosan, holtjáték maradjon!
Idézetet írta: Trotter66 - 2011.02.14 13:33:41Na, csak óvatosan, mert ezzel a kuplung holtjátékát állítod csak. Ha nullára állítod a holtjátékot, akkor agyanonvágod a kuplungszerkezetet, mert akkor állandóan nyomás alatt van.Szóval csak óvatosan, holtjáték maradjon!Üdv!Állítás után a kuplungom lejjebb fog. Tehát engedem fölfelé a pedált, fog a kuplung és még elég sokat jön felfelé ezután a pedál ahhoz képest, mint állítás előtt, amikor fennt fogott nagyon. Ezért úgy gondolom, van holtjáték, tehát nem nyomja a csapágyat, logikusan végiggondolva.
Hát az eljut, de amíg az nem üzemmeleg addig nincs 100%os kenés. Az olajnak több idő kell mint a víznek. Én az első 10-15percben nem pörgetem 3ezer fölé.
Akkor én is a megtévedettek között voltam ezzel kapcsolatban:) A lényeg, hogy ne pörgesd hidegen