A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Sziasztok! Van egy rav4 d4d, 4. és 5. fokozatnál alacsony fordulatról nem húz. Tudnátok Nekem segíteni, hol lehet a hiba? Köszönöm.
Idézetet írta: kicsibors - 2010.04.25 21:36:45Sziasztok! Van egy rav4 d4d, 4. és 5. fokozatnál alacsony fordulatról nem húz. Tudnátok Nekem segíteni, hol lehet a hiba? Köszönöm.Bekapcsol a turbo? Azért azt hallani lehet, ha bekapcsol.Mit értsz alacsony fordulaton? 2.000 ford./perc alatti tartományban?
Idézetet írta: kicsibors - 2010.04.25 21:36:45Sziasztok! Van egy rav4 d4d, 4. és 5. fokozatnál alacsony fordulatról nem húz. Tudnátok Nekem segíteni, hol lehet a hiba? Köszönöm.Nagyon gyorsan vidd el szervízbe. Jó esetben csak EGR-szelep tisztítás vagy ilyesmi. Rossz esetben turbócsere. Nem vészmadárkodni akarok, csak gondoltam, megemlítem a legrosszabb lehetőséget is.
Újabb márkaszervíz felkeresése is javasolt, továbbá az előzőkbe vissza kell menni és megmondani, hogy a kiadott utasítások elvégzése ellenére még mindig fennáll a hiba...Innen mi sem tudunk megoldást mondani így távlatból, csupán annyit tudunk csak javasolni, hogy keress fel egy jó szervizt és nézest alaposan át az autót.
Köszi. Hamár itt tartunk Mayernél és Reálszisztéma Budaörsnél voltam, Ti melyik szervízt javasoljátok? Mivel az autó nem garis így nem ragaszkodom feltétlenül a márkaszervízhez,de egy Toyota és főleg diesel téren tapasztalt szerelő jól jönne. Most még kap egy teli tank prémium gázolajat, üzemanyagadalékkal és kikormozom az autót pályán, meglátjuk mi történik. Mégegyszer köszönöm, írok ha fejlemény van.
Idézetet írta: kicsibors - 2010.04.25 22:13:44Köszi. Hamár itt tartunk Mayernél és Reálszisztéma Budaörsnél voltam, Ti melyik szervízt javasoljátok? Mivel az autó nem garis így nem ragaszkodom feltétlenül a márkaszervízhez,de egy Toyota és főleg diesel téren tapasztalt szerelő jól jönne. Most még kap egy teli tank prémium gázolajat, üzemanyagadalékkal és kikormozom az autót pályán, meglátjuk mi történik. Mégegyszer köszönöm, írok ha fejlemény van.Én levinném a Kotohoz Kaposvárra. De még ezelőtt meg lehetne próbálkozni egy EGR szelep-tisztítással. Ennek elég jelentős szerepe van az égési folyamatban (pontosabban a keverési arányban), és el tud szennyeződni. El tudom képzelni, hogy okozhat ilyen galibát. A szétszedése és a megtisztítása nem egy nagy feladat a szervíznek, egy órán belül szvsz megvan.
Esetleg Pestről Kmét (M+F)sincs messze, és az odaúton meglenne a kikormolás is
Idézetet írta: Kaiser - 2010.04.25 07:30:47Idézetet írta: Trotter66 - 2010.04.24 17:07:46Nekem azért lenne egy tippem. Nincsen kikopva a kapcsoló betétje? Ez általában akkor következik be, ha a kulcs egy csomó kulcs mellett leledzik és a súly, ami menet közben hibálja szépen lassan, évek alatt kikoptatja a betétet és így hozájárul a KH-hoz. Magyarán egy betétcserével indítanék, vagy egy komlpett gyújtáskapcsolócserével.Köszönöm a tippeket! Úgy tudom nem nézték a kapcsolót, csak a gyertyákat.Azt hiszem oda se viszem többet a kocsit, most is csak azért választottam őket mert szombaton is nyitva vannak.A kapcsolóra meg ránézek ma, nem hinném hogy túl bonyolult lehet.Hát nem annyira egyszerű, de legalább bonyolult. Viszont 1xűen lehet csekkolni alapszinten: Tedd bele a gyújtáskulcsot és oldalirányú mozgással állapítsd meg, hogy mennyire lóg. Ha nagy a holtjáték, akkor nézd meg a másik kulcsoddal is ( ha rendelkezésre áll), lehet, hogy azzal szorosabb. Hasonlítsd össze a két kulcsot, mennyire vannak megkopva egymáshoz képest! Lehet, hangsúlyozom lehet, hogy egy sima kulcs utángyártással megoldódhat a probléma, ha a kulcsbaépített immót (ha ilyen) is át lehet tenni.Végső esetben egy betétcsere (kulcsokkal) és kész.
Idézetet írta: Trotter66 - 2010.04.24 17:07:46Nekem azért lenne egy tippem. Nincsen kikopva a kapcsoló betétje? Ez általában akkor következik be, ha a kulcs egy csomó kulcs mellett leledzik és a súly, ami menet közben hibálja szépen lassan, évek alatt kikoptatja a betétet és így hozájárul a KH-hoz. Magyarán egy betétcserével indítanék, vagy egy komlpett gyújtáskapcsolócserével.Köszönöm a tippeket! Úgy tudom nem nézték a kapcsolót, csak a gyertyákat.Azt hiszem oda se viszem többet a kocsit, most is csak azért választottam őket mert szombaton is nyitva vannak.A kapcsolóra meg ránézek ma, nem hinném hogy túl bonyolult lehet.
Nekem azért lenne egy tippem. Nincsen kikopva a kapcsoló betétje? Ez általában akkor következik be, ha a kulcs egy csomó kulcs mellett leledzik és a súly, ami menet közben hibálja szépen lassan, évek alatt kikoptatja a betétet és így hozájárul a KH-hoz. Magyarán egy betétcserével indítanék, vagy egy komlpett gyújtáskapcsolócserével.