Egy tankolás alapján nem lehet következtetést levonni (lásd 1.5 liter és lásd osztrák üzemanyag). Utána lehet nézni, milyen technológia van a 100halombattai finomítóban, és milyen a schwechatiban... Az általános tapasztalat pont ellenkező.
Ez az egyik dolog; a másik, és ez fontos, hogy a direkt befecskendezéses autók sokkal érzékenyebbek az üzemanyag minőségére. Camryvel, Carinával én sem észleltem különbséget. De az Avensissel annál inkább.
Nem 1 kocsi, és nem 1 tankolás után volt érezhető a különbség. 4 különböző kocsi, amiből az 1ik dízel volt
Akit meg kérdeztem, az meg nem először járt, és az emberei sem először jártak ausztriában
3 éve voltunk Olaszban, akkor 2x is tankoltunk ausztriában, lévén ott olcsóbb volt, mint olaszban. Mind2szer azt tapasztaltuk, hogy jobb minőségű volt az anyag, mint itthon. De ezt tavaly nem tapasztaltuk. Lehet, hogy az autópályás kutak rosszak csak, de nem noném kút volt. Asszem konkrétan OMW, mert hát az "milyen jó". Na mind1, nem akarok vitatkozni, jövőre is megyünk, majd akkor elmondom, mit tapasztaltunk.
Azt elhiszem, hogy érzékenyebb az új technika. Meg azt se mondom, hogy jó minőségű a magyar üzianyag. De nem hinném, hogy mindenki, akinek ilyen autója van jó helyen, drága üzemanyagot tankol. Namármost ha sorra mennének tönkre az autók, akkor csak jeleznék a MOL felé a kereskedők/szervizek, hogy valami nem stimmel a naftával. Vagy ők is rájátszanak, hogy minél több alkatrész fogyjon?