Már múltkor írtam, hűtőre gyanakszom, mindkét Corsámban szivárgott 8-10 éves korukban, soha nem volt alatta hűtővíz hanem menet közben amikor nyomás alatt van a rendszer minimálisan szivárgott, a rózsazín kicsapódást lehetett rajta látni csak.
Arra viszont aligha lesz érvényes a gari...
Ha az égéstér felé szivárog, akkor igen rendes nyomás keletkezik a hűtőrendszerben is, mivel az égéstermék is bejut a vízkörbe; egy -két perc
hidegen alapjáraton járás után (leállított motornál ) óvatosan leveszed a hűtő kupakját, ha picit szusszan, vagy semmit nem csinál akkor valószínűleg nem hengerfej, ha ennyi idő alatt nagy nyomás lesz a rendszerben , esetleg érezhető benzin/kipufogó szag jön ki a hűtőből, akkor már érdemes gyanakodni a hengerfejtömítés integritásának megbomlására.
-szerintem valahol szivárog - csőcsatlakozások, vagy hűtő, esetleg elöregedett gumicsövek -hajszálrepedésekkel.