Nem szokás diffit szétszedni, ugyanis összerakni nem egy művészet, hanem csodaszámba megy. Gyári tökéletesre állítólag nem is lehet, csak javítani lehet.
Tökéletesen csak a gyári technológiával lehet kihézagolni.
Én azt javasolom, hogy amíg nincsen daráló hangja, használd így, nem igazán lehet vele mit tenni. Vontatni ne vontassál vele, de úgy tudom, hogy horog nincsen is rajta.
Hamár tényleg nincsen más megoldás és donor sincsen hozzá, akkor faforgácsot bele és eladni.....
Szerintem attól azért még nagyon messze vagyunk
... Majd meghallgatod legkésőbb a tavaszi talin, biztos vagyok benne, hogy te is arra fogsz jutni, hogy ez a hang igazából nem számít. Búg egy kicsit, na sag schon. A várhatóan belekerülő évi max. 8-10 ezer km mellett ez egyhamar nem fog szétmenni. Ha meg majd egyszer mégis, akkor majdcsak szerzek hozzá másikat - ha tudtam szerezni hűtőrácsot a Coronához Ausztráliából
Amit viszont szívesen szereznék hozzá (föltéve, ha találnék kis pénzért), az egy ötgangos váltó. 70-80 körül azért már bőven pakolnám feljebb, csak hát nincs hová... 90-nél már kicsivel 3000 fölött pörög a szerencsétlen. Persze mivel nyomaték az nincs (66 Nm), ezért tisztában vagyok vele, hogy a legkisebb emelkedőn is vissza kéne kapcsolgatni minimum négyesbe - de azért sík úton, utazósebességeken mégiscsak jelentősen lehetne vele csökkenteni a fordulatszámot, vagyis a zajt meg a fogyasztást is. Most 6 körül eszik ilyen 90-100-as tempóknál hosszú utakon - szerintem ötösben tutira lejjebb menne vagy fél literrel. Szvsz ha maximum ilyen 20-25 ezer környékén találnék hozzá egy váltót, simán megvenném.
Bár lehet, hogy előbb (inkább) mégiscsak az a motormelegítő kellene. Azzal szvsz városban télen vagy másfél literrel vihetném lejjebb a fogyit - volt nekem épp elég ideig szivatós autóm, tisztában vagyok vele, hogy milyen irgalmatlanul rávág a fogyira, amíg ki van húzva. Alighanem a 9 helyett 7.5-el simán eljárhatnék vele városban, elvégre egyből szivató nélkül indulhatnék az esetek jelentős részében.