Szerző Téma: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika  (Megtekintve 2344901 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #5490 Dátum: 2008.03.27 14:34:32 »
Idézetet írta: "viziborz"
Remelem mindenki az iranyzokarra es nem a lengokarra gondolt :)

Most talatam egy ceget aki japan utangyartottat adna. A ceg neve - 555 -  Vki. ismeri esetleg oket.

Viziborz

Nekem a körmányösszekötõ elnevezés elég egyértelmû. Így azt mondom igen.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #5491 Dátum: 2008.03.27 18:54:39 »
Idézetet írta: "Cheops"
A fordulatszám valóban ugrál . Csak felfoghatatlan ,hogy miért csak 120-140 között jelenkezik a hiba ??? a hétvégén autóztunk vel a városban és gyönyörûen ment .  :hmm Megkérdeztem a fedcomp árát  :robbanfej:


Úgy érted, hogy az autó kizárólag ötösben hajlandó produkálni ezt a hibát?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4549
Törött lámpa
« Válasz #5492 Dátum: 2008.05.05 13:17:10 »
Sziasztok!

A motorháztetõre ráeset egy darab vakolat még március elején és alaposan behorpasztotta a motorháztetõt. Ezzel tudom mit kell tenni. :-) Viszont alatta megnyomta a bal oldali lámpát , így annak az egyik oldalon eltört a rögzítõ mûanyag a mások oldalon pedig berepedt egy darabon. Mit érdemes ezzel csinálni? Ragasztani vagy heggeszteni? Ragasztáshoz jó a hagyományos két komponensû mûgyanta?

Elõre is köszi,
Attila 31
  - Avensis
- Prius

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Re: Törött lámpa
« Válasz #5493 Dátum: 2008.05.05 14:49:17 »
Idézetet írta: "afekete"
Sziasztok!

A motorháztetõre ráeset egy darab vakolat még március elején és alaposan behorpasztotta a motorháztetõt. Ezzel tudom mit kell tenni. :-) Viszont alatta megnyomta a bal oldali lámpát , így annak az egyik oldalon eltört a rögzítõ mûanyag a mások oldalon pedig berepedt egy darabon. Mit érdemes ezzel csinálni? Ragasztani vagy heggeszteni? Ragasztáshoz jó a hagyományos két komponensû mûgyanta?

Elõre is köszi,


Halihó!

A heggesztés kb 1000 ft és nem szarakodol vele mint a kétkomponensüvel.
Na meg hamarabb megvan.
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4549
Re: Törött lámpa
« Válasz #5494 Dátum: 2008.05.05 21:23:59 »
Idézetet írta: "Profy"
Idézetet írta: "afekete"
Sziasztok!

A motorháztetõre ráeset egy darab vakolat még március elején és alaposan behorpasztotta a motorháztetõt. Ezzel tudom mit kell tenni. :-) Viszont alatta megnyomta a bal oldali lámpát , így annak az egyik oldalon eltört a rögzítõ mûanyag a mások oldalon pedig berepedt egy darabon. Mit érdemes ezzel csinálni? Ragasztani vagy heggeszteni? Ragasztáshoz jó a hagyományos két komponensû mûgyanta?

Elõre is köszi,


Halihó!

A heggesztés kb 1000 ft és nem szarakodol vele mint a kétkomponensüvel.
Na meg hamarabb megvan.


Köszi a választ, akkor majd keresek egy ilyen mûanyag heggesztõt.
Attila 31
  - Avensis
- Prius

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Re: Törött lámpa
« Válasz #5495 Dátum: 2008.05.05 23:28:36 »
Idézetet írta: "afekete"
Sziasztok!

A motorháztetõre ráeset egy darab vakolat még március elején és alaposan behorpasztotta a motorháztetõt. Ezzel tudom mit kell tenni. :-) Viszont alatta megnyomta a bal oldali lámpát , így annak az egyik oldalon eltört a rögzítõ mûanyag a mások oldalon pedig berepedt egy darabon. Mit érdemes ezzel csinálni? Ragasztani vagy heggeszteni? Ragasztáshoz jó a hagyományos két komponensû mûgyanta?

Elõre is köszi,


Heggesztesd! a kétkomponensû is elereszt, mert nem elég rugalmas, és  a vékony rögzítõt nem tudja rendesen fogni.
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26332
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #5496 Dátum: 2008.06.22 10:07:26 »
Ma legnagyobb meglepetésemre lemerült akksi fogadott. Nem teljesen, van még benne feszültség, de az indítómotor átforgatásához már nem elég. Végül is 5 éves, nálam nem állt garázsban, (az első 3,5 évet nem tudom), utoljára hosszabb úton 3 hónapja voltam, - ráadásul én hosszabb, 1 perc körüli piros lámpáknál le szoktam állítani a motort, úgy látszik, ez megbosszúlja magát... - és utoljára csütörtök délben használtam a kocsit, úgyhogy semmi meglepő nincs benne, simán belefér, de akkor is. Lehet, hogy a telefonkihangosító is ludas, mert ha nem csalódom, az is eszik valamennyi áramot nyugalmi állapotban is, de a riasztó biztosan merítette 3 napig. Pechemre úgy álltam be, hogy lejtőn felfelé, és a hátrafelé gurulás lehetősége nélkül, így az elvileg nem ajánlott, a gyakorlatban egyszeri alkalommal nagy kárt nem csináló begurulás sem játszik.
A kérdés: gyanakodjak valami "titkos" áramtolvajra, vagy az említett körülmények közt ez az 5 év teljesen normális?
music     

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #5497 Dátum: 2008.06.22 13:26:39 »
Ma legnagyobb meglepetésemre lemerült akksi fogadott. Nem teljesen, van még benne feszültség, de az indítómotor átforgatásához már nem elég. Végül is 5 éves, nálam nem állt garázsban, (az első 3,5 évet nem tudom), utoljára hosszabb úton 3 hónapja voltam, - ráadásul én hosszabb, 1 perc körüli piros lámpáknál le szoktam állítani a motort, úgy látszik, ez megbosszúlja magát... - és utoljára csütörtök délben használtam a kocsit, úgyhogy semmi meglepő nincs benne, simán belefér, de akkor is. Lehet, hogy a telefonkihangosító is ludas, mert ha nem csalódom, az is eszik valamennyi áramot nyugalmi állapotban is, de a riasztó biztosan merítette 3 napig. Pechemre úgy álltam be, hogy lejtőn felfelé, és a hátrafelé gurulás lehetősége nélkül, így az elvileg nem ajánlott, a gyakorlatban egyszeri alkalommal nagy kárt nem csináló begurulás sem játszik.
A kérdés: gyanakodjak valami "titkos" áramtolvajra, vagy az említett körülmények közt ez az 5 év teljesen normális?

Ha vízszintesen álltál volna simán indulna. Haldoklik az akksid.  Átlagban az akksi 4 évig bírja, jóllelet én találkoztam már 8-11 éves jól működő akksikkal is.
A magyarázat meg az, hogy az akksi normál működése közepette keletkező "iszap" leül az tartály (cellák) aljára és ott jól elvan, amíg el nem éri a cella lemezeket, ekkor cellazárlat keletkezik és game over az akksi.

Nomármost ha lejtőn állítottad meg, akkor bizony az akksi is ferdén "áll", és a cellafolyadék is beáll vízszintesre. Az iszap is igyekszik a vízszint felé, és így könnyen lehet, hogy cellazárlat keletkezett a 3 nap alatt.

Ha vízszintesre visszaálsz, akkor pár nap alatt az iszap is leül az aljára, és csodák-csodájára az akksi ismét élni kezd.   De ez csak pünkösdi királyság, szvsz. nyugdíjazd, és vegyél egy másik akksit.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Peti

  • Vendég
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #5498 Dátum: 2008.06.22 15:49:03 »
A kérdés: gyanakodjak valami "titkos" áramtolvajra, vagy az említett körülmények közt ez az 5 év teljesen normális?

Teljesen normális, 4-5év után már bármikor bekrepálhat egy (gyári) akksi.

Nekem tavaly télen érezhetően nehézkesebb volt az indítás, sztem idén már nem fogja túlélni a telet :whistling:

Lempike

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #5499 Dátum: 2008.07.08 21:30:19 »
Sziasztok! Corollaások segítségeteket kérném,  az elektromos fényszóró magasság állító és az elektromos tükör kapcsoló gombjainak  kell-e világitani, ha a avilágítás fel van kapcsolva? Az enyém nem világít, de a sazervízben sem tudták, h kell-e világítaniuk. Ha igen hogy kell égőt cserélni benne? Aki tudja válaszoljon, légyszí. Köszi

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #5500 Dátum: 2008.07.08 21:37:49 »
E11, E12 Corollában a a fényszóróállítás tekerője világít, tükörállítás nem.
Gabe 254.

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #5501 Dátum: 2008.07.09 08:38:35 »
E11, E12 Corollában a a fényszóróállítás tekerője világít, tükörállítás nem.
Már akinek... Nem tudjátok, hogy lehet szétszedni és milyen izzó való bele? Az enyém meghótta magát, így vettem.
         

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #5502 Dátum: 2008.07.09 10:17:14 »
E11, E12 Corollában a a fényszóróállítás tekerője világít, tükörállítás nem.
Már akinek... Nem tudjátok, hogy lehet szétszedni és milyen izzó való bele? Az enyém meghótta magát, így vettem.


Ún. rizsizzó, normális autósboltban, vagy autóvillamossági műhelyekben, illetve a XIII. ker. Alig u. 10. szám alatt. Szétszedésben majd jönnek a Cori specifikusok.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #5503 Dátum: 2008.07.09 11:24:06 »
Szuper, ilyenből már betáraztam, amikor az összes műszerfal izzót cseréltem.  :clap:
         

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #5504 Dátum: 2008.07.09 11:29:58 »
Szuper, ilyenből már betáraztam, amikor az összes műszerfal izzót cseréltem.  :clap:
Hááát, szerintem a műszerfalban foglalatos van nem?? Ennek meg csak két szál drót lóg a fenekén.. A műszerfalé nagyobb is, ez pont egy rizsszemnyi méretű.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.