Mindent meg lehet oldani, csak pénz kérdése...
De ezesetben nagyon végig kell gondolni, hogy mi mennyibe kerülne, az alkatrészeken kívül is...
Terveztem én is, hogy egy jobbos átépíttetek balosra, de inkább nem tettem és maradt jobbos.
Csak, hogy értsd:
Kellene bal kormányos első futóműből rengeteg minden (ha nem a komplett eleje), hogy a balkormányos kormánymű elférjen (amit szintén be kell szerezni)
Műszerfal nem (olyan) nagy költség, mert bármilyen korabeli balos celicanak jó bele a műszerfala.
Ezen kívül további rengeteg más mindent meg kell még venni, és még ott van a rengeteg olyan jellegű szívás ami majd átszerelés közben merülne fel.
Összességében munkadíjjal, alkatrésszel, szívással együtt kb 1-1,5 millió biztos lenne, és akkor még nincs honosítva sem...
Lehet ezen spórolni még, de nem éri meg, ugyanis csak akkro érdemes belefogni, ha igényesen csináltatod meg
Ha tetszik az autó, szerintem érdemes úgy hagyni, ahogy van és beszélni a Balázzsal, hogy segítsen elintézni, hogy tudd használni itthon is hivatalosan.
Egyébként nagyon jó állapotú a gép, érdemes elgondolkodni rajta ha ilyet szeretnél.
Ugyanott szervízeltetjük mindketten...