Egy apró különbség, hogy a Te 1 literesed 4 hengeres, a Yaris II-nél meg 3 hengeres lett.
Egy darabig volt nálam egy ilyen 3 hengeres, városban teljesen jól használható, de a hangja nem tetszett.
Pont így ment le a hivatalos adatok szerinti átlagfogyasztás 5,4-ről 4,8-ra, hogy 1 hengert elhagytak. Nem értem, de így meg lehet barátkozni a mások szerint wartburgos hangjával, különösen, hogy a jobb hangszigetelést is kiemelik a cikkekben.
Említettem, hogy én pont egy ilyen motorral szerelt YarisII-t vezettem kb 20.000km-t... Ha nem forgatod a motort 4000 fölé, egyáltalán nem zavaró a 3 henger kis traktor hangja. Kívülről sokkal jobban hallatszik, de belül nem. Ne a VW 1,2-es 3 hengereseiből indulj ki, azok ehhez képest kb olyanok, mintha a Belarust, vagy MTZ traktort hasonlítanád mondjuk egy fullos John Deere-hez. Oké, a Toyota is traktor, de nagyságrendekkel kellemesebb a hangszíne, mint a VW-nek. Autópályán sem zavaró, mert akkor jellemzően elnyomja a motor zajt a gördülési- és a szélzaj.
Asszonykának városba kitűnő, racionális választás, amit rendkívül kevés pénzből fenn tudsz tartani. Úgy tudom, egyébként, hogy a Toyota 1,0 3 hengerese éveken keresztül az év motorja volt saját kategóriájában. Nem véletlenül...
Olyan 120 körül éri el a 4000-es fordulatot autópályán 5-ben. Ahogy Palaczk is említette, rövidek a váltóáttételei, de pl. egy 1,2-es C Corsának is ugyanennyi, úgyhogy nem szokatlan. Az tény, hogy nem kifejezetten utazóautó, de melyik kisautó számít annak? Ez egy ízig-vérig városba tervezett autó és annak szinte felülmúlhatatlan!