Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1564276 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

Betyarka

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 78
Re:TS
« Válasz #8595 Dátum: 2013.05.20 08:05:37 »
MInt akit nyúznak úgy visít.  :clap:
Inkább sima TS .

Celicáss

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 378
Re:TS
« Válasz #8596 Dátum: 2013.05.20 14:08:57 »
MInt akit nyúznak úgy visít.  :clap:
Inkább sima TS .

Válogattok, olyanok vagytok, mint a plázás picsák akik a 200 ezer ft-os telefonok közül válogatnak -:)
Ez a gyári tuningmentes, átépítésmentes, nyílt napokra sem járó TSC egyébként.
Nem találni még hasonlót sem sajnos a mai Toyota kínálatban sajnos pedig ez jól eltalált autó.


« Utoljára szerkesztve: 2013.05.20 14:13:07 írta totya11 »

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:TS
« Válasz #8597 Dátum: 2013.05.22 10:06:31 »
Nekem speciel sokkal jobban bejön a kompresszor hangja, mint a turbo. Ebbena  TS-ben pedig főleg, mivel el lehet forgatni jó sokáig...  :devil:  :wub:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TS
« Válasz #8598 Dátum: 2013.05.22 10:10:40 »
Turbósat is el lehet forgatni :)

Kompinak olyan játék autó hangja van, inkább nevetségessé teszi... mint hogy erőt sugározna :devil:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TS
« Válasz #8599 Dátum: 2013.05.22 10:13:57 »
Azt hiszem ezt a videót már mindenki látta..... na ez komolyan szól :D
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:TS
« Válasz #8600 Dátum: 2013.05.22 10:16:49 »
Turbósat is el lehet forgatni :)

Kompinak olyan játék autó hangja van, inkább nevetségessé teszi... mint hogy erőt sugározna :devil:
Hát, nem is sugárzáson van a hangsúly, egyszerűen erős és megy, mint a disznó. Minden mai erős autóban szív/fúj a turbó, a kompresszor mindig is különlegességnek számított, egyszerűbb és tartósabb.
Arról nem beszélve, hogy a változó szelepvezérléssel sokkal könnyebben összehozható, mint a turbó. Legalábbis a Toyotáknál.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:TS
« Válasz #8601 Dátum: 2013.05.22 10:21:03 »
Ez így, ahogy van, jöhetne, 3 ajtóval pirosban.  :wub:

TS Compressor
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TS
« Válasz #8602 Dátum: 2013.05.22 10:24:06 »
Hát, nem is sugárzáson van a hangsúly, egyszerűen erős és megy, mint a disznó. Minden mai erős autóban szív/fúj a turbó, a kompresszor mindig is különlegességnek számított, egyszerűbb és tartósabb.
Arról nem beszélve, hogy a változó szelepvezérléssel sokkal könnyebben összehozható, mint a turbó. Legalábbis a Toyotáknál.
Ha annyira jó a kompi , akkor miért nem használják drag,drift,rally és egyéb autosportokban?  :)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:TS
« Válasz #8603 Dátum: 2013.05.22 10:35:58 »
Ha annyira jó a kompi , akkor miért nem használják drag,drift,rally és egyéb autosportokban?  :)
Azért, mert működési módja a turbóéval ellentétes. Konyhanyelven, alul erősít, felül elfogy, de addigra ott a TS motor liftje.
De tudod Te ezt nagyon jól...  ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TS
« Válasz #8604 Dátum: 2013.05.22 10:41:05 »
Tudom hát.... meg egy turbositás, ami tartós is nem áll meg 1 milla alatt..... kompit töredékéből ki lehet hozni, igaz nem is lehet akkora + teljesítményt kicsikarni belőle  :)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Lizard

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 742
Re:TS
« Válasz #8605 Dátum: 2013.05.22 10:50:43 »
Azért, mert működési módja a turbóéval ellentétes. Konyhanyelven, alul erősít, felül elfogy, de addigra ott a TS motor liftje.
De tudod Te ezt nagyon jól...  ;)
Ez azért nem egészen igaz. Ha valaki kompresszort akar, akkor nézzen körbe Amerikában. Az európaiak csak játék kompresszorok. Ha a főtengelyre van "kötve" és van hozzá 2 bazi nagy lapátod, akkor abból nagy baj nem lehet. Kompresszor kis nyomással annyit ér, mint a turbó kis nyomással, vagy még annyit se. Én korábban nézegettem a rotrex-et, de kicsit drágának találtam. Azzal azért lehetne csodákat művelni ;)
„If in doubt, flat out” (Colin McRae)

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:TS
« Válasz #8606 Dátum: 2013.05.22 11:02:31 »
Én ebben nem vagyok jártas, minden bizonnyal igazad van.
Viszont a TS 'alapmotorjához a TTE ad egy kompresszor pakkot, ami tökéletesen rá van méretezve, plugnplay módon, kikerülve minden utólagos szívást, mint, amit mozso is végig jár (minden elismerésem az övé!). Az amcsi, főleg vortex cuccokról egyik kollégámtól hallok, ha szóba hozom nála a saját Pontiac Firebird drag autóját (ezt használja utcán is), 6,2 liter, V8, Vortex kompresszor + drag váltó, stb... Az egy másik világ.  ::)

A TTE készlet tökéletes a TS-hez és igen impozáns eredményt hoz, játék kompresszor ide, vagy oda...  :yes:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TS
« Válasz #8607 Dátum: 2013.05.22 11:17:59 »

A TTE készlet tökéletes a TS-hez és igen impozáns eredményt hoz, játék kompresszor ide, vagy oda...  :yes:
De aki feltöltött motort akar, nem elégszik meg + 30 loval... amit ez a szett nyujt........

+30 le kb arra elég hogy 0rol 100ra 1-1,5 secet javuljon az autó  ennél a tömegnél
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re:TS
« Válasz #8608 Dátum: 2013.05.22 14:40:09 »
A kompresszor jópofa, de a 30 lóerő alig valami sajnos. Az is inkább csak az alső tartományban érezhető. 6200rpm felett alig egy kicsivel gyorsabb csak, mint a gyári TS. Mindehhez jön a plusz súly, intercoolerrel együtt legalább 40 kg és tavasztól őszig a plusz hőmérséklet, ami viszont a teljesítmény rovására megy. Kompresszornak akkor van értelme, ha gyári motorral akar az ember egy kicsivel nagyobb teljesítményt. Így a Lotus-szal elmentek 260 lóerőig is simán, de az egy sokkal könnyebb autó, jobban megérzi az ember benne a plusz lóerőket. Ami még a kompresszor mellett szólhat, az , hogy ott nem kell motort építeni, a turbósításnál viszont sajnos kell, de mást is kap érte az ember:

 


Gondolom könnyen kitalálható, hogy melyik melyik:-)
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.22 15:36:31 írta kleingy »

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:TS
« Válasz #8609 Dátum: 2013.05.22 14:58:23 »
Beszéltünk erről ma Tomival és igazatok is van, de azt nem szabad elfelejteni, hogy Ti célszerszámként sokkal magasabb igényeket támasztatok az autótok felé, mint tenném azt én. Nekem ez a gyári kompresszor szett egy egészséges "hátteret" adna a hétköznapokra, mellőzve a versenypályákat és az támasztott extra igényeket.

A feelinget így is - sőt alapból is - megadja ez a motor, én egy rendkívül büszke tulaja lennék pl. a belinkelt példánynak. "Apának hétvégi autónak"...  :D

Szóval, tök világos, amit írtok...  :surrender:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i