Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6617590 alkalommal)

0 Felhasználó és 8 vendég van a témában

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #33765 Dátum: 2016.05.28 23:31:39 »
ma reggeli kedves figyelmesség egy jólelkű ismeretlentől... :eek: magyarország, én így szeretlek...
Sajnálom. Ebben tényleg rosszabbak vagyunk a balkánnál is. Magyarországon ez, valami spéci dolog. Hungarikum.
Prius 2 - a mosolygós autó.

shigaraki

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 42
Re:Carina
« Válasz #33766 Dátum: 2016.05.31 20:09:11 »
Sziasztok!

ma hoztam el a kocsimat a műhelyből, ahol volt egy kis motorfelújítás, gyűrűzés stb, meg amit ilyenkor cserélni.. A kocsi gázosra van alakítva, és beégtek a kipuf szelepek is :censored:
A kérdésem az lenne, hogy a carina e-ben, szelephézag állításnál es szelep cserenél lekell e venni a hengerfejet?
most nyílván levették, a gyűrűzés miatt, így azzal nem volt gond, csak ha legközelebb állítani vagy cserélni kell a szelepeknél akkor mi a teendő? mert ezt a szervízben nem tudtaák megmondani  :censored:

köszi ha tudtok segíteni

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #33767 Dátum: 2016.05.31 22:07:49 »
üdv!

Nem kell, elég a szelepfedelet!

Okoska1

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 127
Re:Carina
« Válasz #33768 Dátum: 2016.06.01 06:38:39 »
 szelephézag állításnál es szelep cserenél lekell e venni a hengerfejet?
A szelephézag állításhoz nem kell levenni a hengerfejet de a szelepek cseréjéhez már igen.
Az előd
És az utód 4.3l/100Km

carina_97_1.6_XLI

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 168
  • Carina E 1997 1.6 Xli AT190
Re:Carina
« Válasz #33769 Dátum: 2016.06.01 15:44:47 »

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3037
Re:Carina
« Válasz #33770 Dátum: 2016.06.02 22:32:33 »
A spanyolok nyomják a retrót:
fóliázás

menet 1

menet 2


VSanyi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 151
Re:Carina
« Válasz #33772 Dátum: 2016.06.13 12:45:26 »
Mai reggel  :wub:

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #33773 Dátum: 2016.06.13 22:33:32 »
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #33774 Dátum: 2016.06.13 22:40:59 »
Június 8-án ismét mentem 2x20 percet a Carinával a Hungaroringen. Megint semmi gond nem volt. 2:32 lett a legjobb időm, szinte végig 2:33-as köröket nyomtam, nagyon élveztem, de el is fáradtam. Nem egyszerű kitámasztani magam a kanyarokban, mert az ülés nem tart oldalirányban. Kéne kagylóülés bele, no meg egy jó nagy turbó, hogy az egyenesekben is jó legyek végre! Töröm a fejem hogyan szaporítsam a pacikat a motorban... ;)
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

bsh

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 254
Re:Carina
« Válasz #33775 Dátum: 2016.06.13 23:10:45 »
én úgy olvastam, hogy nemigen lehet ezeket turbózni, nem? pár lóerő van még bennük, azon túl már annyira bele kell nyúlni, hogy már egyszerűbb egy másik motort belerakni, legalábbis a 3sfe-nél.

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #33776 Dátum: 2016.06.15 19:20:37 »
én úgy olvastam, hogy nemigen lehet ezeket turbózni, nem? pár lóerő van még bennük, azon túl már annyira bele kell nyúlni, hogy már egyszerűbb egy másik motort belerakni, legalábbis a 3sfe-nél.
Pénz kérdése.
Más motoron is gondolkodom, de akkor nem lesz már rendszámos, akkor bukócső, kagylóülés, 6 pontos öv azt vihetem majd trélerrel a Hungaroringre...
Pl. veszek egy Celica GT4 jobbkormányost azt átpakolom a motor-váltó-hajtás-futóművet, de ez titkos terv még! Pszt!
http://racing-bazar.hu/utcai/kulfoldipapiros/toyota_celica_st_205_wrc
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

Kalmi

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 818
  • Corolla 1.3 XLI HB 1994
Re:Carina
« Válasz #33777 Dátum: 2016.06.15 20:05:51 »
Vagy a Celicával pályázni? ;)
Carina pedig maradhatna országúti harcos. :D

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #33778 Dátum: 2016.06.15 21:17:47 »
Vagy a Celicával pályázni? ;)
Carina pedig maradhatna országúti harcos. :D
Így van.
Csak idő kellene még több meg pénz (mint ugye mindenkinek...), bár idén már kétszer kijutottam a Hungaroringre, volt olyan év, hogy egyszer sem.
Nem tudom ti hogyan tapasztaljátok, de a közúti közlekedés úgy lelassult, hogy a Carina 115 pacija már szinte túlzás az országútra.
A 4 pacis segédmotorommal megyek együtt a többiekkel országúton 50-el, mert sokszor a kocsisor nem is megy többel...   :?:
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

kisbal

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 162
  • 1.6GLi 106LE '96, †1.6XLi 99LE '97 478e km lpg
Re:Carina
« Válasz #33779 Dátum: 2016.06.15 22:25:23 »
Sziasztok!

Miután másodszor is szétugrott a bal ablaktörlőm (angol gyártmány egyik típushibája), ezt a klipszes megoldást választottam egy törött krómozott kerékpárküllőből. Láttam hasonló megoldásokat, hát hajlítgattam rajta.
Elég stabilnak tűnik. Majd az évek igazolják. Egyenlőre nem megyek a bontóba ezért :)
https://drive.google.com/open?id=1XDkrYnnjkq5MDhMxvaqGdpMQg1gE8N7K7w

A belsőlevegő fűtése megoldódott. A bowdenházat néhány mm-rel visszatoltam a fém foglalatban és rögtön megjött a régről ismert puffanáshang, amikor a tömítés a széleken lezár teljes fűtés állásban.

A kipufogó rezonátorcsöve 23ezer km után szétszakadt.  Azt mondta a szerelőm, hogy valószínű kis méretű rezonátort raktak fel 2 éve. Ahhoz képest, hogy az előző rezonátor olyan 100ezer km-en felül teljesített, ez elég gyenge minőség lehetett.

Fuba ezt láttad? Hátsódob-tárcsafék átalakítás. Elég kontár megoldás?
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.15 22:34:38 írta kisbal »
Balázs