Igen, de ahogy te , én se hangsulyoznám a korlátlan sebesség lehetőségét még No-ban sem, egész Europára meg pláne nem.
Mondjuk azért -nálunk is tudjon 160-,utazót- hátha kikeveredünk No-ba .
Palaczk azt állította, hogy No. több, mint 12.000km autópálya hálózatából kb 8500km-en nincs limit. Én ezzel nem tudok vitázni, mert nem ismerem a Német autópályahálózatot egyáltalán, ellenben a magyarral.
Elméletileg azon a 8500km-en lehet(ne) uatzni akár 350-nel is, de, ahogy írod, ez szinte kizárt a forgalom miatt. Ha jobban belegondolunk, itt, Magyarországon is az van, hogy már a 160-as óra szerinti tempót sem nagyon tudod nap közben tartani sem az M1-en, sem az M7-en, sem az M5-ön, sem az M3-on (az M6 kihalt, ott talán), mert valaki mindig bevág eléd a belső sávba.
Nekem erről az egészről annyi a véleményem, hogy részemről az összes itthon kapható autónak elektronikusan korlátoznatnák a végsebességét 160km/h-ban, mert ennél többel 1 percnél tovább az esetek nagy részében úgysem tudna menni vagy ezért, vagy azért...