Igen, 2:11-et már mentem. Most lett pár módosítás az autón és nekem az álomidő az 2:06 körül van. Pl a szívó NSX az egyenesben is simán távolodik nekem, most már talán nem fog. A tulaját ismerem, nagyon jól vezet, büszke lehet az idejére, magára és a járgányra is. Ha nekem meg lesz a 2:06, akkor nem fog zavarni az ő ideje, mivel a Celica nem pályaautó, hanem rallye, így ez a különbség akár majd ennek is betudható. Azért ha hiszitek, ha nem, nem úgy van, hogy az ember beleül egy rendes versenyautóba és ha esetleg a saját autóját már jól kezeli, ismeri, akkor űber időt tud menni vele. Pont most van egy srác, akinek egy EVO X-ese volt és 2 éve 2:06-ot ment, nagy fékkel, futóművel, 400 lóerővel és most vett egy kupás Seat Leont és "csak" 2:02-t tudott menni, amikor Wéberék meg 1:56-okat szórtak régen a versenyeken. Erre mondják azt, hogy más kávéház a 2 dolog, mivel ehhez nagyon komolyan fel kell tudni nőni. Bal láb fék, iszonyat merev kasztni, szekis váltó, teljesen más kanyarsebességek, féktávok, tapadáshatár, úgyhogy respekt a srácnak is, hogy ezt bevállalta, de nagyon messze van még a kocsi határaitól és ezt ő is tudja, mondta is nekem, mivel jóban vagyunk.
Persze ki ne szeretne kipróbálni egy ilyen versenyautót, de ha nem tiszteli az ember, akkor gyorsan csinálhat milliós károkat, utána meg foghatja a fejét, hogy miért nem volt egy kicsivel óvatosabb. Szóval nem olyan egyszerű a dolog, hogy csak átül az ember és máris jönnek a jó köridők