Nekem is kellett már javítani a bal hátsó keréknél a küszöböt. Visszagondolva, egyszer 5 utassal mentem egy vízparti nyaralóhoz vezető töltésen, ahol egy két száguldozó- poroló autós, na meg a töltésen játszó gyerekek miatt, a szomszédok fekvő rendőröket rakosgatnak le. Én egy kb.20 cm átmérőjű vascsövön koppantam az áthaladás során. Elég alacsony építésű az E11, főleg így " megültetve " . Nem láttam sérülést az alján. Egyszer csak kb, 1.5 év múlva láttam meg a rozsdafoltokat. A kocsi legalacsonyabb pontja a küszöb alján az a perem, ahol az emelési pont is van. Ez egyben a lemezek illesztési pontja is. Itt a lemezek megnyíltak, és bevezették a vizet, többek között a kerékjáratból is. Ki kellett vágni azt a szakaszt, és tökéletesen kitömíteni. De láttam már ugyanilyen állapotú Corollát , ott is megvolt nyílva az emelési pont. Érdemes alánézni a küszöb alsó peremének, hogy nincsenek e a lemezek " kinyílva " . Elég egy rosszul sikerült kerékcsere, hogy elhajoljon a perem.