Ha a kisugarzott ho 97%-at visszaveri (adatlapok szerint) akkor ez vajon milyen hatassal van a motorterben uralkodo viszonyokra? Nekem rendszeresen megy most is a hutoventillator 12-17 fokban is (araszolas). A gyari szigeteles vajon a keletkezett hot milyen aranyban veri vissza?
Menet közben van akkora menetszél, hogy nem lesz melegebb a motortérben csak ettől. Ha leállítod a motort télen, akkor tovább tartja magában a meleget, ez az előnye még a hangszigetelésen kívül.
Én is úgy gondolom, hogy normálisan működő hűtőrendszer esetében ebből nem lehet gond. Vajmi kevés szerepet játszik a hűtésben az a kevés hő, ami a motorháztetőn átsugárzik; régen rossz, ha ezen múlik, hogy túlmelegszik-e a gép vagy sem. Viszont hidegben tényleg jó hatása lehet, ha ennek révén álló helyzetben lassabban hűl ki a motor.
A cuccnak egyébként sem ez a fő szerepe, hanem a hangszigetelés.