Amit bepi emlitett, hogy sajnos nem igen eszrevenni az apolt auton ha visszaporgetik az orat, de az csak nekem mint szimpla vasarlonak nem tudnik fel vagy majd a szervizes se tud mit mondani? Gondolom ha normalisan vezetve volt a szervizkonyv akkor egyertelmu de amugy van valami jele ha egy ora porgetve van? Nincs sok tapasztalatom meg hasznaltauto vasarlasban
Szokásuk azt csinálni, hogy a tulaj a gari idő végéig márkaszervizbe hordja az autót, ahol szépen vezetik is az olajcseréket. Aztrán gari után már nem oda hordja, mert az külföldön sem olcsó, hanem függetlenhez. Beleteker így még 60-80-100e-t, majd eladja. A nepper köcsög, és visszatekeri az óráját addig, amíg a szkönyv vezetve van, esetleg éppen az azt követő periódus második harmadába. Pl. 120.000-ig van vezetve és 200.000-ről visszapörög 132.000-re. És ezt meghirdeti "végig vezetett szkönyvesnek".
Azokról nem is beszélve, akik megveszik újonnan az autót, az első 1, vagy 2 olajcserét megcsinálják sufniban, aztán óra visszateker az első hivatalos olajcseréhez, beviszik márkaszervizbe, olajcsere pipa, szkönyv pipa, holott az autóban már kapcsiból a 3x-osa van, mint, amennyi a hivatalos márkaszerviz szerint. Ezt eljátsza mégegyszer és így lehet a 120.000-et futott autóból rendkívül megkímélt, újszerű, csak hétvégén, csak szárazidőben használt fullfullfull megkímélt csodajárgány csillagáron.
Ezek igen szélsőségek, de a budapesti nepperektől minden kitelik, azoknak azt sem szabad elhinni, amit kérdeznek.