Valóban ilyenkor már az az elsődleges szempont, hogy milyen gazdája volt az autónak. Mert ha pl a tulaj sajnálta az olajcserét és egyéb apróságokat, még a legmegbízhatóbb motort is szét lehet barmolni ezzel.
Facelift előtt a már említett hátsó dobfék, a nem krómozott belső ajtónyitó kilincsek, nincsen kormányról vezérelhető hifi, vagy a fedélzeti számítógép hiánya - hogy csak néhányat említsek.
Motorok esetében a facelift utáni vvt-i olajevéséről már írtak, a facelift előtt nagyon ajánlott a legendás 4A-FE motor, de még az "ős" 90 lovas 2.0td is (ezt sajnos csak max 2 évig volt a kínálatban, utána váltotta a 110 lovas D-4D...
) , de tulajdonképpen még a 2.0 benzines a maga 128 lovával sem volt egy problémás típus, és ezzel gyakorlatilag ki is merült a motorkínálat nagy része.
Az alap Terra is már viszonylag jól fel volt szerelve, ABS, 2 első lufi, elektromos első ablakok (a klíma mintha az elején feláras tétel lett volna még itthon), a Sol viszont már pariban volt az akkori konkurenciával (4 lufi, el ablakok és tükrök - ezek még fűtöttek is, fűtött első szélvédő csík, igényes plüss kárpit, színre fújt tükrök és ajtókilincsek.
Facelift után 1.8-as Sol-tól felfelé széria az Aut klíma, a 2 literes benzines pedig VSC+TRC-t, +2 fejlégzsákot, CD-s rádiót és első ülésfűtést kapott ezen felül - illetve csak ezen motorhoz volt elérhető feláras extraként az Aut váltó, napfénytető és a bőrkárpit.
Azok a kivitelek, amiken az első lámpák előtt fényszóró-mosót látni, azok 100%, hogy külföldről behozottak.
Hirtelenjében ennyi.